Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #26 Del Skrevet 15. juli 2015 Altså ... Flørtende , sjarmerende type ... Ikke sånn som hopper til køys med andre Anonymous poster hash: a15f7...929 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147322750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #27 Del Skrevet 15. juli 2015 Jobbet i UD hadde jobbtelefon og mannen fikk aldri se hva som lå der av sikkerhetsmessige årsaker. Anonymous poster hash: f1fe3...73d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147322757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #28 Del Skrevet 15. juli 2015 I et "normalt" forhold ville det ikke vært noe rart om en person hadde hatt en jobbtelefon uten å tenke på å nevne det for partneren. Hi, du høres ut som en kontrollfreak, men hvis mannen min hele tiden løy og holdt slike ting hemmelig for meg, hadde jeg også blitt det. Et av de mest grunnleggende bestanddelene i et forhold er tillit. Hvis tilliten er umulig å gjenopprette, er det bare seigpining å bli i forholdet. Ja, det er slik jeg føler meg også.. Som en kontrollfreak som ikke klarer slappe av! Men med en gang jeg "slapper av og roer meg med det", så skjer det noe nytt... Så er de stress igjen.. Anonymous poster hash: de395...7f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147322887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #29 Del Skrevet 15. juli 2015 Her er det jammen mange damer som svarer ut fra egen situasjon og ikke skjønner innlegget! 😅 HI: dere har et stort tillitsproblem; løgner, skjule ting for hverandre og skitten fortid. Mannen din har tydeligvis brukt jobben sin til å skjule seg bak, skjønner godt at du er sint. Men problemene deres går veldig dypt og dere trenger ekstern hjelp. Anonymous poster hash: 66600...cad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147322895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #30 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #31 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Ikke nødvendigvis. Men om du søker opp telefonnummeret på 1881, regner jeg med du muligens vurderer å ta kontakt Anonymous poster hash: de395...7f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #32 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Nei, men du har sikkert ikke sexchattet med andre menn, løyet mange ganger for mannen din eller brukt telefonen til snuskete ting i fortiden? Du kan ikke sammenligne normalt forhold med HI sitt. Anonymous poster hash: fdf90...ed1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #33 Del Skrevet 15. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Nei, men du har sikkert ikke sexchattet med andre menn, løyet mange ganger for mannen din eller brukt telefonen til snuskete ting i fortiden? Du kan ikke sammenligne normalt forhold med HI sitt. Anonymous poster hash: fdf90...ed1 Takk ❤️ Hi Anonymous poster hash: de395...7f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #34 Del Skrevet 15. juli 2015 Føler med deg HI. Jeg var sammen med en slik mann i 5 år. Det var et mareritt at jeg aldri kunne stole på ham. Jeg avdekket chatting, sms'er og deling av nakenbilder med andre damer og han blånektet hver gang. Han løy om alt, også om ting han ikke trengte å lyve om. Om han var fysisk utro er jeg fortsatt usikker på, men han var avhengig av stadige bekreftelsen fra andre damer. Jeg har aldri angret på at jeg til slutt gikk fra ham. Anonymous poster hash: 36c7a...68b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #35 Del Skrevet 16. juli 2015 Hva er det mannen har gjort tidligere som gjør at du er så mistenksom, Hi? Du svarer at han har gitt deg grunn til å være det, hva har han gjort tidligere?Anonymous poster hash: 8a724...dad Han har skrevet med andre. Høres ut som vi er 18, men det er vi ikke.. Han har kontaktet andre damer bak ryggen min og har løyet om det. Og jeg er ganske sikker på han har vært utro også, men han har aldri innrømmet noe. Itillegg lyger han om alt. Hver minste lille unødvendige ting.. Grunnen til at jeg reagerer så kraftig er fordi han sa han skulle lever inn den gamle Tlf for noen år siden. Denne brukte han til mange av løynene sine. Og jeg er redd det har skjedd igjen. Jeg har i løpet av denne perioden spurt han om han har jobbtelefon, og han har sagt nei.. Han sier selv nå at han ikke har behov for jobbtelefon, da den "aldri" blir brukt. Å han jobber ikke med noe tauhetsbeøagt, har ikke noe ansvar for noe. Uten å utlevere oss for mye så ønsker jeg å presisere at jobbtelefon ikke er noe behov. De kollegaene som har behov for telefon fikk en god pris på x anntall telefoner og hadde da x telefoner for mye og ga disse til min mann og hans "likemenn", uten at de har behov. HIAnonymous poster hash: de395...7f1 Han driver dobbeltspill. Du hadde grunn til mistanke, og nå har han sletta bevismaterialet. Hvis du har meg unnskyldt: dette er dødfødt. Det kan ikke finnes kjærlighet der det ikke finnes tillit, og tilliten er død mellom deg og ham. Kjærligheten er neste på lista. Jeg hadde ikke giddet å være sammen med en som gjør alt han kan for å kunne bryte avtalen vi hadde etter første feiltrinnet hans. Livet er for kort til å kaste det bort på en bløffmaker. Anonymous poster hash: 4b9f4...c3a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #36 Del Skrevet 16. juli 2015 Hva er det mannen har gjort tidligere som gjør at du er så mistenksom, Hi? Du svarer at han har gitt deg grunn til å være det, hva har han gjort tidligere? Anonymous poster hash: 8a724...dad Han har skrevet med andre. Høres ut som vi er 18, men det er vi ikke.. Han har kontaktet andre damer bak ryggen min og har løyet om det. Og jeg er ganske sikker på han har vært utro også, men han har aldri innrømmet noe. Itillegg lyger han om alt. Hver minste lille unødvendige ting.. Grunnen til at jeg reagerer så kraftig er fordi han sa han skulle lever inn den gamle Tlf for noen år siden. Denne brukte han til mange av løynene sine. Og jeg er redd det har skjedd igjen. Jeg har i løpet av denne perioden spurt han om han har jobbtelefon, og han har sagt nei.. Han sier selv nå at han ikke har behov for jobbtelefon, da den "aldri" blir brukt. Å han jobber ikke med noe tauhetsbeøagt, har ikke noe ansvar for noe. Uten å utlevere oss for mye så ønsker jeg å presisere at jobbtelefon ikke er noe behov. De kollegaene som har behov for telefon fikk en god pris på x anntall telefoner og hadde da x telefoner for mye og ga disse til min mann og hans "likemenn", uten at de har behov. HI Anonymous poster hash: de395...7f1 Altså.. Det er ikke telefoner som er problemet deres. Få hjelp! Dette er ikke bra! Anonymous poster hash: c63b9...e89 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #37 Del Skrevet 16. juli 2015 Hadde ikke brydd meg, mannen min har en jobbtelefon, det var ingenting han fortalte meg. En dag ringte han bare fra den fordi den har bedre dekning og slik fikk jeg vite det, det var ingenting jeg tenkte over det heller. Normalt å ha en jobbtelefon uansett hvor lite du mener han trenger det ....det er da vel greit å slippe å bruke sin egen til jobbrelaterte ting uansett. Det virker som om du har et fryktelig stort kontrollbehov. Du sjekker vel telefonen hans jevnlig, så han giddet ikke mer overvåkning fra deg og lot være å snakke om jobbtelefonen da. Eller så har han bare ikke tenkt på at det var noe som var viktig å fortelle deg om ...jeg ville ikke tenkt på at det var noe som var viktig å fortelle min partner om iallefall ...men så stoler vi på hverandre og tror ikke alt er en trussel. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #38 Del Skrevet 16. juli 2015 som sagt så jobber han et sted hvor han ikke har bruk for jobbtelefon. Det har han selv sagt. Ikke noen "viktig" jobb hvor folk må ha kontakt med han. Problemet er at han har skjult dette for meg. Og at han har slettet alt av meldinger, annropslogg, kontaktliste+++ og jeg så at det var masse innhold på den da jeg var innom. Men han slettet det før han ga den til meg. Da jeg holdt på med den i sted såg jeg at han hadde søkt opp sin eks Tlf nummer på 1881. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre:( vi har vært sammen i 10 år. Hi Anonymous poster hash: de395...7f1 Det du skal gjøre er å ta deg sammen, det er normalt med jobbtelefoner og han har måttet slette alt pga. taushetsplikt og vissheten om at du kom til å tråle telefonen hans. Ærlig talt - ta deg sammen Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petitt Skrevet 16. juli 2015 #39 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Nei, men du har sikkert ikke sexchattet med andre menn, løyet mange ganger for mannen din eller brukt telefonen til snuskete ting i fortiden? Du kan ikke sammenligne normalt forhold med HI sitt. Anonymous poster hash: fdf90...ed1 Tror du at du kan endre på dette om du sjekker ham hele tiden, om du bare passer godt nok på ham så er han ikke utro eller skriver med noen igjen? Hvorfor gidder du det?? Om min mann vil skrive sexmeldinger med noen så er det hans valg, jeg vil han skal velge å ikke gjøre det fordi han ikke er interessert, ikke fordi jeg følger med på ham med ørneblikk. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #40 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Ikke nødvendigvis. Men om du søker opp telefonnummeret på 1881, regner jeg med du muligens vurderer å ta kontakt Anonymous poster hash: de395...7f1 Nei, jeg har gjort det, ut av nysgjerrighet, ikke interesse, ikke fordi jeg kom til å ta kontakt heller - pur nysgjerrighet en dag med lite å gjøre. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 16. juli 2015 #41 Del Skrevet 16. juli 2015 Selvfølgelig har han slettet alt om du skal låne telefonen, det spiller ingen rolle om han ikke har en "viktig" jobb, det følger reglementet med å ha arbeidstelefon. Men at han søker opp ekskjærester er jo noe jeg skjønner du reagerer på, spesielt siden det er nummeret hennes han har søkt på. Men det er et helt annet problem enn selve telefonen. Du stoler ikke på ham, og det virker dessverre som du har grunn til det. Her er det på tide med en oppvask. Men la nå selve telefonissuet ligge, det blir feil fokus og han vil bare gjemme seg bak det temaet når du prøver å få noe konstruktivt ut av det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #42 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Ikke nødvendigvis. Men om du søker opp telefonnummeret på 1881, regner jeg med du muligens vurderer å ta kontakt Anonymous poster hash: de395...7f1 Nei, jeg har gjort det, ut av nysgjerrighet, ikke interesse, ikke fordi jeg kom til å ta kontakt heller - pur nysgjerrighet en dag med lite å gjøre. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Forstår at enkelte har behov for å se hva ex(er) driver med i dag, men å søke opp tlf nr på 1881 gir vel ikke særlig mye informasjon annet enn telefonnummer og adresse. Å sjekke ex(er) på fb er vel ganske vanlig vil jeg tro og det gir mye mer relevant informasjon enn 1881. Jeg tror mannen til hi søkte på 1881 for å ringe ev. spionere på exen. Anonymous poster hash: a275d...d32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #43 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg skrev tidlig i tråden at du virket litt vel kontrollerende, men ser nå at du har grunn til mistanke. Jeg ville undersøkt litt videre og vært på vakt for å få noe håndfast før jeg tok affære. Hvis han har svin på skogen så vil du finne det ganske raskt. Anonymous poster hash: a275d...d32 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147323899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #44 Del Skrevet 16. juli 2015 Spurte hvorfor han hadde søkt på exen. Født spilte han dum å viste ikke hva jeg snakket om.. Så sa han at en kompis hadde sagt hun hadde flyttet ut av landet og han var nysgjerrig å skulle se selv. Jeg tror ikke på det.. HI Anonymous poster hash: de395...7f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #45 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Ikke nødvendigvis. Men om du søker opp telefonnummeret på 1881, regner jeg med du muligens vurderer å ta kontakt Anonymous poster hash: de395...7f1 Nei, jeg har gjort det, ut av nysgjerrighet, ikke interesse, ikke fordi jeg kom til å ta kontakt heller - pur nysgjerrighet en dag med lite å gjøre. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Forstår at enkelte har behov for å se hva ex(er) driver med i dag, men å søke opp tlf nr på 1881 gir vel ikke særlig mye informasjon annet enn telefonnummer og adresse. Å sjekke ex(er) på fb er vel ganske vanlig vil jeg tro og det gir mye mer relevant informasjon enn 1881. Jeg tror mannen til hi søkte på 1881 for å ringe ev. spionere på exen. Anonymous poster hash: a275d...d32 Har ikke behov for å se hva ekser driver meg, jeg var som sagt bare nysgjerrig, ingen spesifikk grunn, ringte ham ikke, lenge siden, har ikke tenkt på det siden, har ikke spionert. Litt det samme som at man ser på FB profilen til gamle kjente også. Jeg gjør det også noen ganger, folk jeg kjente for mange år siden som man har mistet kontakten med, det betyr jo ingenting, men innimellom tenker man på dem. Lurer på hvordan det går ...en kan tro så mye en vil hva mannen til HI tenkte, men sannheten er at vi her inne vi vet ingenting vi. Og vi vet heller ikke hvordan HI behandler mannen sin, hun kan si her at hun er verdens snilleste og mest uskyldige kjæreste, men vi VET det jo ikke. Vi pynter alle på sannheten her inne. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #46 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvis jeg googler en ex (eller ti) kun av nysgjerrighet, betyr det at jeg er utro? Eller at jeg har lyst på ex'en (evt alle ti ex'ene)? Anonymous poster hash: 9b590...c88 Ikke nødvendigvis. Men om du søker opp telefonnummeret på 1881, regner jeg med du muligens vurderer å ta kontakt Anonymous poster hash: de395...7f1 Nei, jeg har gjort det, ut av nysgjerrighet, ikke interesse, ikke fordi jeg kom til å ta kontakt heller - pur nysgjerrighet en dag med lite å gjøre. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Forstår at enkelte har behov for å se hva ex(er) driver med i dag, men å søke opp tlf nr på 1881 gir vel ikke særlig mye informasjon annet enn telefonnummer og adresse. Å sjekke ex(er) på fb er vel ganske vanlig vil jeg tro og det gir mye mer relevant informasjon enn 1881. Jeg tror mannen til hi søkte på 1881 for å ringe ev. spionere på exen. Anonymous poster hash: a275d...d32 Har ikke behov for å se hva ekser driver meg, jeg var som sagt bare nysgjerrig, ingen spesifikk grunn, ringte ham ikke, lenge siden, har ikke tenkt på det siden, har ikke spionert. Litt det samme som at man ser på FB profilen til gamle kjente også. Jeg gjør det også noen ganger, folk jeg kjente for mange år siden som man har mistet kontakten med, det betyr jo ingenting, men innimellom tenker man på dem. Lurer på hvordan det går ...en kan tro så mye en vil hva mannen til HI tenkte, men sannheten er at vi her inne vi vet ingenting vi. Og vi vet heller ikke hvordan HI behandler mannen sin, hun kan si her at hun er verdens snilleste og mest uskyldige kjæreste, men vi VET det jo ikke. Vi pynter alle på sannheten her inne. Anonymous poster hash: 0ec1a...198 Uansett hvordan man blir behandlet så gir det deg ikke rett til å flørte med andre være utro og bedrive med snusk bak ryggen på partneren. Er man misfornøyd med forholdet/partneren, så tar man det opp og/eller går. Å få seg noe på si som "hevn" er ihvertfall ingen løsning, og kan ikke unnskyldes med at man ikke trives i forholdet. I 2015 er det ingen som kan tvinges til å leve sammen med en annen person man ikke liker. Anonymous poster hash: fdf90...ed1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #47 Del Skrevet 16. juli 2015 Hei Hi! Det høres ut som du er gift med min mann. Og det er et mareritt som jeg driver å jobber meg ut av. Det er fryktelig vanskelig å skulle forholde seg til en mann som serverer så masse løgner, og som i tillegg ikke innrømmer noen ting. Og det dukker stadig opp nye ting..... Man vet aldri hva som er sant og ikke.... Jeg skjønner veldig godt hvordan dette føles., uheldigvis.. Og til deresom ikke skjønner hva Hi snakker om: Vær glad for det! Anonymous poster hash: f19f0...372 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #48 Del Skrevet 16. juli 2015 ..og kom deg unna denne mannen. Man ødelegger seg selv.... Anonymous poster hash: f19f0...372 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2015 #49 Del Skrevet 16. juli 2015 Hadde jeg fått jobb tlf hadde jeg sikkert glemt å si det til mannen før den ringte første gang hjemme. Jeg har glemt å legge fra meg jobb tøf noen ganger og da har det ringt på badet. Vi har svetti like mange alle sammen når den har ringt, helt feil ringelyd i vårt hjem. Alle vet at de ikke får lov å svare eller se hva som er på den. Innimellom er det ting andre ikke skal se på den, ikke alt jeg får svart på med en gang osv. Men glemt å si ifra til mannen hadde jeg nok gjort, for meg er det bare en jobb tlf og tenker ikke mer over den enn nøkkelen til jobb. Pappa hadde kun jobb tlf før.vi fikk beskjed om å svare når den ringte men si: det er xx tlf. Endten ta imot en beskjed eller be de ringe igjen om litt. Han tok den ikke med i dusjen og slike ting, så var det veldig viktig sa de det og vi sa ifra med engang. Men se hva han hadde på tlf fikk vi ikke lov til, jeg forstår det godt. Jobb er jobb og mye andre ikke skal vite eller trenger å vite. Anonymous poster hash: b0946...29e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147324470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2015 #50 Del Skrevet 17. juli 2015 Hei Hi! Det høres ut som du er gift med min mann. Og det er et mareritt som jeg driver å jobber meg ut av. Det er fryktelig vanskelig å skulle forholde seg til en mann som serverer så masse løgner, og som i tillegg ikke innrømmer noen ting. Og det dukker stadig opp nye ting..... Man vet aldri hva som er sant og ikke.... Jeg skjønner veldig godt hvordan dette føles., uheldigvis.. Og til deresom ikke skjønner hva Hi snakker om: Vær glad for det! Anonymous poster hash: f19f0...372 Det er nettop det.. Får aldri helt roen for det er alltid noe. Klarer ikke slappe av.. Forstår ikke hva som er galt med mannen.. Anonymous poster hash: de395...7f1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225897-fant-nettop-ut-at-mannen-har-hatt-en-jobbtelefon-i-1-%C3%A5r-uten-%C3%A5-ha-sagt-noe/page/2/#findComment-147326659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå