Gå til innhold

Tyrkia i slutten av september. hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal til side en uke I slutten av september. Har Vært der Før på den årstiden og det er herlig! Varmt på dagen (litt varmere enn I norge midt på en sommerdag) og kjempe deilig I vannet (25-26 grader). ☺

Anonymous poster hash: 98c2a...f9d

Vi skal til side en uke I slutten av september. Har Vært der Før på den årstiden og det er herlig! Varmt på dagen (litt varmere enn I norge midt på en sommerdag) og kjempe deilig I vannet (25-26 grader). ☺Anonymous poster hash: 98c2a...f9d

Åh så deilig :) det var herlig å høre!

Hi

Anonymous poster hash: 4eb0c...937

Gjest Sekretøsa

Har også vært i alanya i slutten av september, og slutter meg til at luftfuktigheten er ganske høy. Ene kvelden holdt jeg på å besvime pga den når vi skulle ut å gå. Sjekka på nett og det lå på 97%. Men ellers var det helt topp :)

høy luftfuktighet er ikke noe særlig.

Husker da vi en gang var i Tyrkia i august, en kveld vi var ute holdt jeg på å besvime, det var som om jeg satt i en boble.

Takk for svar dere :)

men det er ikke sånn at tyrkere er blitt leie av turister i oktober? Vet det er et dumt spm,men...

Hi

Anonymous poster hash: 4eb0c...937

Annonse

Har nettopp bestilt tur i høstferien (uke 40) 

Har vært to turer tidligere i samme tidsrom; 1 gang Alanya og 1 gang Izmir. Godt og varmt begge steder. Og kan ikke huske at vi ble så fryktelig plaget av luftfuktigheten heller. Jeg gleder meg! :)

Anonymous poster hash: 06c2f...ecc

Det er deilig å reise til tyrkia på den tiden, ikke så heftig varme (kan jo skje) og tyrkerene er ikke så innpåsliten som i mai feks. de gir bedre priser på ting også for de er avhening av å få solgt det! Du kan risikere at enkelte er sur og gretten, de begynner å bli litt lei da det nærmer seg slutten av sesongen som slutter i oktober. Men det er rett og slett bare å drite i :D liker selv best å reise i september :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...