Gå til innhold

Navnet Wilma/Vilma.... Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Dere er så rare altså, Wilma er et nydelig navn! Flintstones er det bare voksne som har et forhold til, ikke barn. Om man bruker et navn på dyr så betyr da ikke det at det er et dyrenavn.

*oppgitt*!!

Anonymous poster hash: 3c469...40b

Dere er så rare altså, Wilma er et nydelig navn! Flintstones er det bare voksne som har et forhold til, ikke barn. Om man bruker et navn på dyr så betyr da ikke det at det er et dyrenavn.

*oppgitt*!!

Anonymous poster hash: 3c469...40b

Spørsmålet var "hva synes dere?", ikke "hva synes barna deres?"...

Anonymous poster hash: 47a3c...000

Åh, synes det er så teit at det at det finnes karakterer har samme navn har noe å si. Sååå mange navn blir brukt i filmer eller tegneserier. Greit å styre unna svært uvanlige navn som har meget uheldige assosiasjoner (Adolf, Vidkun), men ellers: ikke bry dere om det! Jeg er i slutten av 20-årene, og husket ikke at hun het Wilma (og aner ikke hvorfor det skulle gjøre noe, heller) så tviler på at det er noe den oppvoksende generasjonen bryr seg om, uansett. Har fått et par liknende kommentarer på navnet vi ønsker å bruke fra eldre generasjon, ikke at de er i mot navnet, men de må liksom kommentere det. Verken jeg eller andre jeg har spurt på min alder husker at det er brukt der de sier en gang, selv om vi har kjennskap til serien.

Anonymous poster hash: 0a767...b33

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...