Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Tok i går kortison sprøyte ( voNdt i ledd) første gangen tror jeg, men i går kveld så tisset jeg 5-6 ganger , vanligvis en. Og våkner nå i natt flere ganger og. Er dette vanlig? Ellers litt kvalm. Kommer veldig akutt at jeg må tisse Anonymous poster hash: aee6b...4c5
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Nei, snarere tvert i mot er det vanlig å holde på vannet. Litt kvalm er vanlig å bli. Anonymous poster hash: 064ec...500
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Det er det som er skummelt med sprøyter/vaksiner. En vet aldri hvordan en vil reagere på innholdet. Om det ikke går fort over ville jeg kontaktet lege. Anonymous poster hash: 07c20...67a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Det er det som er skummelt med sprøyter/vaksiner. En vet aldri hvordan en vil reagere på innholdet. Om det ikke går fort over ville jeg kontaktet lege. Anonymous poster hash: 07c20...67a Ikke dra det idiotiet ditt inn i et oppriktig spørsmål a! Man vet veldig godt hvordan man reagerer. Hysteriet ditt blir bare teit! Anonymous poster hash: 064ec...500
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Det er det som er skummelt med sprøyter/vaksiner. En vet aldri hvordan en vil reagere på innholdet. Om det ikke går fort over ville jeg kontaktet lege. Anonymous poster hash: 07c20...67a Ikke dra det idiotiet ditt inn i et oppriktig spørsmål a! Man vet veldig godt hvordan man reagerer. Hysteriet ditt blir bare teit! Anonymous poster hash: 064ec...500 Nei, tydeligvis gjør man ikke det. Men man tror... Se bare på for eksempel på HPV vaksinen, som nå må plutselig granskes på nytt. Eller hun over her som reagere helt motsatt av forventet. Hjelper ikke om du har puttet hode i sanden. Når en injiserer stoffer i kroppen så kan det uventede skje. Anonymous poster hash: 07c20...67a
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Snakket med ei senest i formiddag som ikke kan få kortison, hun har fått det to-tre ganger og blir kjempedårlig av det. Hjerteklapp, pulsendringer, svette, problemer med balanse/svimmelhet, kvalme... og det er bare noen av symptomene hun får. Et sykehus ønsket å sette kortison på henne en tid tilbake, da sa hun nei, og fastlegen måtte på banen også for å bekrefte at hun faktisk blir så dårlig. Et av barna hennes har det på samme måten, kortison en gang, fått beskjed om at h*n ikke kan få det igjen pga. reaksjonen. Så, hvis man får uventet reaksjon på en slik behandling, da bør man oppsøke lege! Det er ikke hysteri, slik en over hevder. Tvert om er det viktig at slike bivirkninger blir registrert. Altfor mange, også leger, er for slappe når det gjelder å melde inn bivirkninger. Følgen av det er at hyppigheten av bivirkninger er kraftig underrapportert, og nye eller alvorlige bivirkninger blir for sent kjent og ført inn i bivirkningslistene. His symptomer kan også være tilfeldig og ikke ha noe med kortisonsprøyten å gjøre, men det er det ingen av oss som kan vite. Og når de oppstod i etterkant av behandlingen så er det høy sannsynlighet for at det har en sammenheng. Hvor fikk du sprøyten, Hi? Anonymous poster hash: acc8c...83c
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Det er det som er skummelt med sprøyter/vaksiner. En vet aldri hvordan en vil reagere på innholdet. Om det ikke går fort over ville jeg kontaktet lege. Anonymous poster hash: 07c20...67a Ikke dra det idiotiet ditt inn i et oppriktig spørsmål a! Man vet veldig godt hvordan man reagerer. Hysteriet ditt blir bare teit! Anonymous poster hash: 064ec...500 Nei, tydeligvis gjør man ikke det. Men man tror... Se bare på for eksempel på HPV vaksinen, som nå må plutselig granskes på nytt. Eller hun over her som reagere helt motsatt av forventet. Hjelper ikke om du har puttet hode i sanden. Når en injiserer stoffer i kroppen så kan det uventede skje. Anonymous poster hash: 07c20...67a Regner med at du ikke tar noen tabletter heller da? Anonymous poster hash: a4f96...82e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Tok kortison sprøyte fire to år siden og helt siden da at hvis jeg så vidt kommer borti noe med armen så får jeg diger rød merke som varer i flere dager. Kjempeekkel. Angrer på at jeg tok den. Anonymous poster hash: 0b0bf...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå