Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Eller kunne det holdt å sette frem noen jordbær f.eks? Kan vel ikke helt kalle det en date heller men.. Mer en vennskapelig kaffe kanskje.. Litt nysgjerrig på å bli bedre kjent med ham Anonymous poster hash: 00b3f...cf7
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Hvis det er en mann jeg ikke kjenner, ville jeg aldri invitert han hjem til meg.. Ville invitert han til å møte meg på en kafé første gangen Anonymous poster hash: 10c4f...afa
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Regel nr. en på datefronten - ta aldri første date hjemme eller steder det ikke er andre folk. Så om dette er en fyr du har møtt via nettet - ta heller en kaffe på en kafe sammen første gang. Kjenner dere hverandre fra før og nå skal date, da blir det selvfølgelig noe annet. Ellers synes jeg jordbær er helt greit Lykke til Anonymous poster hash: 592b3...fbf
frk Nilsen Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 (endret) Bedre å møtes på kafè, men om du skal ha kaffedate hjemme så er det hyggelig å servere noe mer enn kaffe. Norske bær er jo på sitt beste, vafler med nyrørte jordbær f.eks. Enkelt og godt. Endret 13. juli 2015 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Det er en venn av ei venninne, og vi har gått sammen på byen vi tre i et par helger nå. Stoler 100% på ham på den måten, så er ikke redd for å be ham hjem til meg. Bare veeeldig usikker, redd jeg blir sjenert uansett, litt enklere å skravle etter noen øl på byen Hi Anonymous poster hash: f3562...185
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Ooopps, han kan tro at du er til dessert! Ville servert brownies og vaniljeis hjemme. Aller helst dratt på cafe for ikke å gi feil forventninger her (med mindre du virkelig vil til sengs med han da). Anonymous poster hash: 21608...b76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå