Gå til innhold

Hvilke butikker MÅ man innom i London?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og tvillingene på 14 skal på jentetur til London om noen dager. Hvilke butikker er verdt ett besøk? Vi prøver å legge en plan nå for vi får bare 2 hele dager der nede. (kommer på ettermiddagen 28 juli og reiser tidlig 31 juli). Er masse tussauds verdt et besøk? London eye? Vi vil vite alt ;) tar i mot alle erfaringer, så fyr løs! Vi har aldri vært der før og gleder oss såå :)

Anonymous poster hash: f846d...f31

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg falt for Primark jeg når jeg var der en kort helg pga. en konsert.

Stor butikk med rimelige priser. 

Anonymous poster hash: fc508...b1b
Skrevet (endret)

Harrods, Selfridges og Debenhams er store varhus med mye forskjellig merker. Spis på taket av selrridges, de har en takresturant.

For jentene tenker jeg at Top shop er spennende.

Endret av Nyttårs barn
Skrevet

Med to 14 åringer ville jeg besøkt primark, top shop, zara, Victoria secret og Hollister😊

Anonymous poster hash: 354f9...d45

Skrevet

Ting å oppleve/gjøre:

Big ben, Tower bridge, The british museum, madam Tussauds, gå på Leicester square, shopping på selfridges og harrods, tur til hydr park, buckingham palace...elsker london!

Anonymous poster hash: d2e88...d5f

Annonse

Skrevet

Nike store, Top shop iallefall.. Syns primark er oppskrytt når det gjelder klær, men har mye annet dill dall som er bra. F.eks sminkebørster :)

Anonymous poster hash: 528b2...d9c

Skrevet

Det er ingen butikker man "må" innom i London... Neste gang slenger du på en 1000lapp i flybillett og handler i NY istedenfor! Jeg blir fremdeles provosert når jeg tenker på Abercrombie genseren min datter kjøpte til €120.... Samme genser kostet $ 19 i NYC 😡

Anonymous poster hash: 430e6...5c0

Skrevet

Meg igjen... Hadde ikke kjøpt en dritt i London... Svinedyrt! Ta heller en tur til NY i høstferien!

Anonymous poster hash: 430e6...5c0

Skrevet

Claire's (Accessories). Utrolig mye (unødvendige) ting. Hårpynt, smykker, mobilvesker, neglelakk, sminke osv. Har vært på de butikkene i Rotterdam og i Brussel, så kan tenkte meg at den i London er enda bedre.

Skrevet

Husk om du tenker London eye o.l vil det ta en hel dag med tanke på kø.så prioriter👍

Skrevet

London Eye ville jeg droppet. Kø og kjedelig. Ville tatt turen ut til Camden.

Skrevet

Primark 😁😁😁👍🏽👍🏽👍🏽

Annonse

Skrevet

Urban, Forever 21, River Island, Zara, Victorias Secret, Nike Town og Top Shop må min tenåring ha med seg når vi er i London (alle ligger i Oxford street).

Tur på Themsen og en tur med en turistbuss er av de mer avslappende attraksjonene. Madam Tussauds, Tower og London Eye har vi enda tilgode, tiden strekker liksom ikke til.

Ellers er det jo mange flotte (og gratis) museum å besøke om man føler for litt kulturell input.

Det er også viktig å ta seg tid til å bare nyte London, og gjerne fjerne seg litt fra Oxford Streed, det er da man finner perlene.

Portebello marked om lørdager er også kjekt å få med seg. Enormt med folk, men likevel sjarmerende og hyggelig i Notting Hill.

Skrevet

Primark= billig og myyye utvalg i alt mulig dill dall og klær.

Om dere ikke er så bevisst på kvalitet og merker så er dette en butikk hvor dere kommer til å føle at dere har gjort flere kupp. ;)

Doc Martens har "orginal" butikk i London.

Skrevet

British Museum har en stor utstilling av mumier nå, det kan være spennende!

Ellers så går det og an å dra til Covent Garden og shoppe der, mange av de samme butikkene og det er vel der Doc Martens har flaggshipbutikken. Der finnes Orla Kiely også om dere liker den stilen.

Skrevet

British museum og Natural History Museum er bra! Kew Gardens er fantastisk, men det blir nok litt langt.

Av butikker ville jeg prioritert TopShop :)

Skrevet

Takk for mange fine forslag! Har googlet opp og flere av de ser midt i blinken ut for jentene :) Victorias secret er jentenes store drøm, så dit skal vi. Regner med at vi kommer til å være masse på Oxford street. Tidenes største shoppingjenter de tenåringene våre :P Når jeg foreslo museum fikk jeg tilbake sånn "hva er det du tenker med" blikk ;)

Du som foreslår USA, så virker det fantastisk! Men vi reiser heller ned hele familien dit, så tar vi heller jentetur til London nå. Vil ikke reise fra de to minste i mange dager nå som de er så små. Men synes de to eldste fortjente å finne på noe gøy i sommerferien nå som de har vært så tålmodige og vært med på det de minste vil. :) De er bare 1,5 og 3 og hvis vi drar til USA er det gøy at de husker litt. Men om 2-3 år kanskje! :-)

Anonymous poster hash: f846d...f31

Skrevet

Butikker - ingen. Sett fra mitt ståsted er shopping den aller, aller verste måten å kaste bort en ferie på. Men jeg kan komme på mye annet fint å gjøre i London...

Anonymous poster hash: daf55...2d3

Skrevet

Husk om du tenker London eye o.l vil det ta en hel dag med tanke på kø.så prioriter👍

Kjøp billetter på nettet! Vi møtte opp 30min før åpning! Stod 15 minutter i kø! 😀

Anonymous poster hash: cdddf...a70

Skrevet

Husk om du tenker London eye o.l vil det ta en hel dag med tanke på kø.så prioriter

Kjøp billetter på nettet! Vi møtte opp 30min før åpning! Stod 15 minutter i kø!

Anonymous poster hash: cdddf...a70

tok da london eye for en drøy uke siden,sto maks 25 minutter ikø, og det var ved 19 tiden om kvelden.

Skrevet

Er aldri i Oxford Street når vi er i London, fullt av turister. Prøv heller Kings Road

Anonymous poster hash: 3d9ac...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...