Gjest Jigglewiggle Skrevet 13. juli 2015 #51 Skrevet 13. juli 2015 Denne tråden har sporet veldig av nå, vennligst prøv å hold dere til tema. Hvis avsporingene fortsetter kommer jeg til å stenge tråden mens jeg fjerner avsporingene. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #52 Skrevet 13. juli 2015 Min stemor var bridezilla! De skulle gifte seg på ett museum i en gammel laftet trekirke som sto midt på ett gammelt bygdetun. Bryllupsfesten ble holdt i ett av de gamle lokalene på museumet og hele bryllupet var gjennomført "gammel norsk". Hun ringte å skjelte ut min svoger da hun fant ut at han skulle komme i en Gant-dress med STRIPER. Nei her var kun en svart ensfarget dress fra Tiger bra nok. Svoger dukket opp i stripet dress med slips i feil fargekode på pur F. Da hun fikk vite at jeg og min søster skulle ha på bunad, klikket det bananas for henne. Det var det styggeste plagget som fantest og eneste nasjonaldrakten som var godkjent og pen var den fra hennes hjemland. Der satt både pappa og mamma foten ned. Jeg var nylig konfirmert også og virkelig gledet meg til å ha den på igjen. Det viste seg at brudeparet fikk mye skryt for å få oss til å stille i bunad slik at vi matchet bryllupet (det kom mange gjester fra andre land og vi befant oss midt i en turistattraksjon midt i fellesferien, så turister trodde vi var en del av museet) Det hun heller burde passet på var hva forloveren hennes hadde på.. Hun stilte i den flotte HVITE og elegante kjolen. Nummeret før hun så ut som en bløtkakebrud. Anonymous poster hash: 09292...dbe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #53 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene. Anonymous poster hash: 168ac...472
Lille krøll Skrevet 13. juli 2015 #54 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene. Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #55 Skrevet 13. juli 2015 Hun jeg kjenner er bare grusom! Min onkels andre kone. Han hadde en tenåringsdatter fra tidligere ekteskap da han ble sammen med denne fæle dama. Hun så ut som en barbiedukke og var selvsagt 20 år yngre enn onkelen min som var rundt 50. De fikk to barn sammen før de giftet seg. I bryllupet under fotograferingen nektet hun sin stedatter å være med på familiebildet (brudeparet og barna). Den stakkars jenta i værste pubertetsalder var på vei bort for å stille seg opp ved siden av pappaen sin. Da sa bruden høyt til tenåringen, med hånlig latter foran oss som var der; "Slik som du ser ut nå, så passer du ikke inn i bildet". Så lo hun. Jenta gikk tilbake og ga et trist blikk til sin pappa. Han var blitt en feiging og sa ingenting. Den dag i dag har far og datter lite kontakt. Forstår henne godt. Anonymous poster hash: e42b2...e73 Hva mente hun var feil med stedatteren? Anonymous poster hash: 46345...3f2 [/quote Stedatteren var midt i puberteten og slet, som mange andre, med dårlig hud. Kviser. Hun var en søt og naturlig jente, men hun var rett og slett for stygg til å være med på bildet, i følge bruden. Anonymous poster hash: e42b2...e73 Hvorfor har ikke tenåringen brukt solpudder/mineralpudder eller noe lignende? De fleste som har stygge kviser i hele ansitet bør bruke det i spesielle anledninger. De fleste setter opp hår og pynter seg til slike anledninger, ansiktsstell burde inngå i det? Og det er vel faren som burde passe på det? Hadde aldri reagert slik stemora til denne jentungen har gjort, men hadde stilt meg undrende til hvorfor en tenåring stiller opp med pizzatryne i et bryllup. Har selv slitt ENORMT med kviser som tenåring og langt inn i 20-årene, og aldri dukket opp usminket i dåp, bryllup og andre tilstelninger der det skulle tas bilder. Anonymous poster hash: dff1c...504 Du har virkelig fortjent hver eneste kvise. Anonymous poster hash: 3960d...45d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #56 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene. Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden. Det med slipset har jeg ikke hørt før, men rød kjole betyr at man har ligget med brudgommen, ja. Vet ikke hvor mange det er som bryr seg om akkurat det der nå til dags, da.... Anonymous poster hash: 1cf80...b05
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #57 Skrevet 13. juli 2015 Hvorfor det? Du går ikke usminket, med hår i en knute og i joggebukse i et bryllup. Hvorfor ikke sminke over kvisene hvis du skal være med på bildet? Jeg orket aldri å ha ansikt full av kviser på bilder av skoleavslutninger og lignende. Man pynter seg fint når man er i et bryllup, dette inkluderer noe sminke. Ser man for jævlig ut i ansiktet, slik mange tenåringer gjør, så tar man et lag med pudder over for å dempe det hele. Men du går kanskje i bryllup, dåp og lignende slik du har stått opp fra senga på morgenen? I kosedress og med hestehale, uten sminke? Det var grusomt sagt av stemor, er helt enig, og jenta burde absolutt ha vært med på bildet, men skjønner fortsatt ikke hva faren tenker med når han ikke ber sin tenåring om å sminke seg fint til farens bryllup. Anonymous poster hash: dff1c...504 Du fokuserer på at tenåringen ikke var sminket... Her har du en stemor fra he..ete, du har en far som tillater (!) stemor å være så stygg. Har det ikke et øyeblikk slått deg at denne tenåringen kanskje aldri hadde sminket seg før, kanskje ikke visste hvordan hun skulle gjøre det, kanskje aldri ville fått penger til å kjøpe sminke. Men en slik far og stefar så er det jo helt tydelig at det ligger langt mer under dette - og om du var moden voksen så burde du, slik de andre av oss greier, å forstå dette! For alt vi vet kan jenta ha sminket seg som best hun kunne, men at hun ikke visste hvordan hun skulle få sminket det greit. Om denne stemoren og faren hadde hatt et snev av tankevirksomhet så ville de ha foreslått at jenta kunne fått sminket seg samtidig med stemoren slik at jenta også følte seg vel en slik dag. Men hverken far eller stemor tenkte. Og hverken stemor eller far hadde følelser for jenta. Ingen av dem burde hatt barn, og den tenåringsjenta er langt bedre enn dem tilsammen. Håper hun har det bra i dag! Og du er bare så usaklig som det går an å bli! Du dikter opp eksempler med joggebukser og det å være uflidd, og du har tydeligvis ikke peiling nok til å vite at solpudder på langt nær er nok for å kamuflere kvisene til alle tenåringer. Måten du omtaler personer som sliter med kviser viser null respekt - uansett hvor mye eller lite du selv har slitt med samme problem. Noen lærer av sine utfordringer og viser empati - du har tydeligvis ikke lært så mye av det ut fra dine erfaringer. Hva DU gjorde som tenåring er uvesentlig. Hva "man" gjør er også uvesentlig! Jeg tenker at jeg har velsignet normale og jordnære venner, har ingen historier om slike bridezillas å komme med Anonymous poster hash: 4d9b0...66a Det er vel det jeg tenkte å si, hvorfor sørget ikke faren for at stemoren og datteren ble sminket samtidig, da bruden fikk sminke? De færreste bruder sminker seg selv, det er vanlig at bruden og forloveren blir sminket samtidig, en felles sminkegreie for stemor og stedatter hadde vært både koselig aktivitet og smart med tanke på bilder, men dette er noe de burde ha snakket om før bryllupsbildene ble tatt? Og dere som skriver at jeg mener stedatteren fortjente stemors grusomme behandling - sitat, takk. For jeg har faktisk skrevet flere ganger at reaksjonen var GRUSOM, men at jeg ikke forstår hvorfor man vil se jævlig ut på bilder. Har selv blitt mobbet for kvisene og ble til slutt så immun at jeg kunne snakke om det uten såre følelser. Hele klassen skulle blant annet spleise på en flaske Clearasil til meg og skrev et kort til meg om dette da jeg var 14. Har selv vært brud i ung alder (tidlig i 20-årene) og måtte ha profesjonell sminkør for å dekke over de grusomme kvisene, kunne ikke tenke meg å stille opp med betent ansikt på min egen store dag. Anonymous poster hash: dff1c...504 Det er sjeldent noen får Sint naken Biltyv til å fremstå som en reinkarnasjon av Mor Theresa, men du klarer det...med glans. Anonymous poster hash: 1682e...775
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #58 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene.Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden. Det med farger på kjolen har jeg bare opplevd skom et problem her på dib. Ellers i verden holder man seg unna hvit kjole og så er alt annet ok.. Anonymous poster hash: 0e436...148
Himmel og hav Skrevet 13. juli 2015 #59 Skrevet 13. juli 2015 Tråden er moderert for usakelige personangrep. Innlegg der det som ble slettet er sitert, ble også slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #60 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene.Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden. Nei, det betyr det ikke. Med mindre du vanker i et miljø der man annonserer seksuelle erfaringer via antrekk, da. Det gjør vel ikke alle? Anonymous poster hash: 168ac...472
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #61 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene.Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden.Nei, det betyr det ikke. Med mindre du vanker i et miljø der man annonserer seksuelle erfaringer via antrekk, da. Det gjør vel ikke alle? Anonymous poster hash: 168ac...472 Det betyr det, helt uavhengig av hva du synes 😊 Anonymous poster hash: 9a002...4e0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2015 #62 Skrevet 13. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød.Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse.Anonymous poster hash: cc40e...40d Nei, alle farger unntatt hvitt og svart er OK på gjestene.Anonymous poster hash: 168ac...472 Rød kjole betyr vel at man hatt seg med brudgommen og rødt slips betyr man hatt det med bruden.Nei, det betyr det ikke. Med mindre du vanker i et miljø der man annonserer seksuelle erfaringer via antrekk, da. Det gjør vel ikke alle? Anonymous poster hash: 168ac...472 Det betyr det, helt uavhengig av hva du synes 😊 Anonymous poster hash: 9a002...4e0 Hvem har bestemt det? Jeg bare lurer. Kleskode som betyr at noen har hatt sex med brudgommen.. har hørt om det, men synes det er helt på trynet. Anonymous poster hash: 9e528...d77
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #63 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4
Yellow Brick Road Skrevet 14. juli 2015 #64 Skrevet 14. juli 2015 Ja, men heldigvis har vi kommer lenger enn til gamle dager nå og vi trenger ikke å bruke farge på kjoler for å kommunisere.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #65 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Jaha?? Burde ikke feks disse folkene vite om det da tro? http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=12&nid=107 Anonymous poster hash: 54c8a...be8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #66 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Jaha?? Burde ikke feks disse folkene vite om det da tro? http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=12&nid=107 Anonymous poster hash: 54c8a...be8 Og er det ikke litt rart at dronning Margrethe av Danmark kom i rødt i svenskeprinsens bryllup da? Er det noen som burde vite om slike regler er det vel de kongelige? Anonymous poster hash: 54c8a...be8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #67 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Regler fra gammelt av. Ganske spesielt, hva er grunnen til at vi skal følge disse reglene nå? Det eneste jeg synes er riktig er at bruden er den eneste i hvit. Anonymous poster hash: 9e528...d77
Mamma_til_2 Skrevet 14. juli 2015 #68 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Jaha?? Burde ikke feks disse folkene vite om det da tro? http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=12&nid=107 Anonymous poster hash: 54c8a...be8 Og er det ikke litt rart at dronning Margrethe av Danmark kom i rødt i svenskeprinsens bryllup da? Er det noen som burde vite om slike regler er det vel de kongelige? Anonymous poster hash: 54c8a...be8 Nå er ett vell heller tvilsomt at dronning Margrethe har hatt en affære med den svenske prinsen, og hun fikk høre det i media ang kjolevalg! Etter min mening går man ikke i rødt eller hvitt (eller andre helt lyse farger) når man er gjest i bryllup.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #69 Skrevet 14. juli 2015 Som forlover velger du ikke rødt i bryllup! (og nei, jeg er ikke bridezilla, er ikke gift og har ikke behov for å gifte meg..) Anonymous poster hash: 81c2b...554
*Miss Marple* Skrevet 14. juli 2015 #70 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Regler fra gammelt av. Ganske spesielt, hva er grunnen til at vi skal følge disse reglene nå? Det eneste jeg synes er riktig er at bruden er den eneste i hvit. Anonymous poster hash: 9e528...d77 Jeg tenker at det ikke er noen seriøs regel, men mer på linje med "blomsterspråket" som sier at forskjellige typer og farger betyr forskjellige ting. En litt morsom ting som ingen (bortsett fra her inne da) tar seriøst. Å anta at en som har en grønn kjole vil stjele brudkommen er jo bare latterlig
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #71 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️ Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Jaha?? Burde ikke feks disse folkene vite om det da tro? http://www.skikkogbruk.no/index.php?id=12&nid=107 Anonymous poster hash: 54c8a...be8 Og er det ikke litt rart at dronning Margrethe av Danmark kom i rødt i svenskeprinsens bryllup da? Er det noen som burde vite om slike regler er det vel de kongelige? Anonymous poster hash: 54c8a...be8 Nå er ett vell heller tvilsomt at dronning Margrethe har hatt en affære med den svenske prinsen. Hva tror du var poenget mitt med kommentaren..??! Anonymous poster hash: 54c8a...be8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2015 #72 Skrevet 14. juli 2015 Såå... Man kan velge en kjole som er gul, blå, lilla, beige, grå, brun, rosa eller oransje? Meh, så lenge man ikke bærer hvitt eller en annen überlys pastellfarge er det greit for min del i alle fall. Vil gjerne se mange fargerike kreasjoner i mitt bryllup :-D Anonymous poster hash: 7b195...a92
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #73 Skrevet 15. juli 2015 Verken sa eller mente at man må følge de der reglene. Jeg tror da selvsagt ingenting spesielt om noen som kommer i rødt eller grønt i mitt bryllup 😅 Jeg bare påpeker at også har lest om at det fins slike regler fra gammelt av. Og jeg kan da ikke stå til rette for at de som skriver om skikk og bruk ikke har nevnt det.men min teori er at de også mener de reglene er helt utdatert... Anonymous poster hash: b7de0...2d4
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #74 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har også lest et sted om kleskoder i bryllup, hvor rød kjole betydde at man hadde hatt en affære med brudgommen og grønn kjole at man ønsket å 'stjele' han.... Det er ikke akkurat noe vi finner på, det er regler fra gammelt av. ☺️Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Og du tror kanskje også på at bruden går i hvitt for å fortelle at hun er seksuelt urørt...? Også en regel fra gammelt av, men neppe noe vi tar bokstavelig i dag! Anonymous poster hash: 168ac...472
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #75 Skrevet 15. juli 2015 Leste du det jeg skrev 02.53?? Anonymous poster hash: b7de0...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå