Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #76 Skrevet 15. juli 2015 Leste du det jeg skrev 02.53??Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Ja, jeg leste at du rodde som fy... Anonymous poster hash: 168ac...472
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #77 Skrevet 15. juli 2015 Leste du det jeg skrev 02.53??Anonymous poster hash: b7de0...2d4 Ja, jeg leste at du rodde som fy... Anonymous poster hash: 168ac...472 Jeg leste også det. 😂 Anonymous poster hash: 54c8a...be8
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #78 Skrevet 15. juli 2015 Det med grønn har jeg faktisk ikke hørt, det med rødt etterlever jeg, finnes så mange andre farger man kan velge. Hvis dere ser på det med rødt, er det litt likt det å ikke skulle gå med hvitt, man skal ikke "overskygge" bruden. Anonymous poster hash: 80c64...e83
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #79 Skrevet 15. juli 2015 Synes sterke farger som stjeler oppmerksomheten fra bruden er en uting. Rødt burde være fy siden det er en veldig sterk farge. Lilla eller rosa om man må gå i de tonene. Kjenner ingen bridezillas men vil gjerne lese mer men nok om fargekoder... Anonymous poster hash: 91b97...852
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2015 #80 Skrevet 15. juli 2015 Det var en gang en brud som sendte ut invitasjoner med beskjed om at alle kvinnelige gjester måtte ha på seg lyslilla selskapskjole om de var i familie med bruden og lyseblå om de var i familie med brudgom. Menn måtte ha sort dress og silkeslips i de bestemte fargene. Det var ikke tillatt med annet enn hvite sko for kvinner og sorte for menn. Ingen over 15 år fikk bruke knelengde på kjolen (altså skulle den være lang). Bruden hade to forlovere. Sin søster og brudgommens søster. De hadde mørk lilla og mørk blå kjole. Brudeparets mødre var de eneste som fikk bruke hår/hodepynt og brudeparets fedre var de eneste som kunne bruke sløyfe i stedet for slips (altså de måtte). Da slapp de presentasjoner av gjester og alle visste hvor de hørte til. Anonymous poster hash: 1a3f0...bb8
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #81 Skrevet 19. juli 2015 Det var en gang en brud som sendte ut invitasjoner med beskjed om at alle kvinnelige gjester måtte ha på seg lyslilla selskapskjole om de var i familie med bruden og lyseblå om de var i familie med brudgom. Menn måtte ha sort dress og silkeslips i de bestemte fargene. Det var ikke tillatt med annet enn hvite sko for kvinner og sorte for menn. Ingen over 15 år fikk bruke knelengde på kjolen (altså skulle den være lang). Bruden hade to forlovere. Sin søster og brudgommens søster. De hadde mørk lilla og mørk blå kjole. Brudeparets mødre var de eneste som fikk bruke hår/hodepynt og brudeparets fedre var de eneste som kunne bruke sløyfe i stedet for slips (altså de måtte). Da slapp de presentasjoner av gjester og alle visste hvor de hørte til. Anonymous poster hash: 1a3f0...bb8 Kom det noen gjester i det bryllupet i det hele tatt?? Høres ut som det kunne bli en meget dyr affære å være gjest i.... Anonymous poster hash: 1cf80...b05
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #82 Skrevet 19. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød. Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse. Anonymous poster hash: cc40e...40d Det er mange år siden. Den gang var rødt på moten. Jeg får stadig vekk høre for ei dame jeg er med stor D, så klasse har jeg. Det er hvitt man ikke skal gå med i bryllup for ikke å konkurrere med bruden. Anonymous poster hash: a3aac...38c
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2015 #83 Skrevet 19. juli 2015 Jeg var forlover i et bryllup. Bruden er den største kontrollfriken jeg kjenner. Opplegget for utdrikningslaget var hemmelig og inneholdt flere hyggelige overraskelser, bla spa-behandling på hotellet vi var på. Bruden gikk da til søsteren sin og fikk kopi av programmet, da hun ville vite alt som skulle skje. Ikke så mange overraskelser igjen da. Hun ville også diktere kjolevalget mitt. Hun mente at jeg burde kjøpe en kjole i grønt på en meget eksklusiv butikk i Roma (jeg var der rett før bryllupet). Jeg likte ikke grønt, kledde ikke grønt, og hadde overhodet ikke råd til en så dyr kjole. Særlig ikke ettersom bryllupet også ble lagt til et dyrt hyttefelt, hvor vi måtte dekke alle utgifter selv fordi de ville ha et minnerikt bryllup. Jeg endte opp med en mye rimeligere kjole, og den var knall rød. Anonymous poster hash: a3aac...38c Om du kom med rød kjole i bryllup er det jo du som er uten stil og klasse. Anonymous poster hash: cc40e...40d Det er mange år siden. Den gang var rødt på moten. Jeg får stadig vekk høre for ei dame jeg er med stor D, så klasse har jeg. Det er hvitt man ikke skal gå med i bryllup for ikke å konkurrere med bruden. Anonymous poster hash: a3aac...38c 😂👏😂👏😂👏😂👏💃💃💃💃 Anonymous poster hash: 0e436...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå