Gå til innhold

Finner ikke kattungen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting! Hun er i huset for ingen dører eller vinduer var åpne, men hun er forduftet! Vi har lett gjennom absolutt hele huset nå. Hvilke gjemmesteder er vanlig for katter, men ikke åpenbare for oss? Lett i skuffer og skap og overalt!

Anonymous poster hash: 5d026...3d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen sprekk i sofa/stoler (i selve putene, eller i stoff bakpå? Mange katter som elsker slike krypinn.

I skoene? Sjekket blant skittentøy? Sengetøy? Håndkleder? Under skap, kommoder, opp i sekker/bagger/vesker, sofa og lignende med liten sprekk? Helt utrolig hvor mange steder de små rakkerne kommer til :P

Anonymous poster hash: 9fd60...f6c
Skrevet

Har ingen sprekk i sofa/stoler (i selve putene, eller i stoff bakpå? Mange katter som elsker slike krypinn.

I skoene? Sjekket blant skittentøy? Sengetøy? Håndkleder? Under skap, kommoder, opp i sekker/bagger/vesker, sofa og lignende med liten sprekk? Helt utrolig hvor mange steder de små rakkerne kommer til :P

* Under skap, kommoder, sofa og lignende med liten sprekk? Opp i sekker/bagger/vesker?

Skrevet

Bak toalettet? Min katt gjemmerseg ofte bak toalettet, bak sofa, bak kjøleskapet etc. Det meste som er smalt, trang og kan gjemmes bak.

Klesskapet, helt innerst bak klærne eller innimellom ullgensrene, er også en favoritt.

En gang ble hun lukket inne i kjøleskapet. Og en gang datt hun i do. Men det ble oppdaget ganske så kjapt :)

Anonymous poster hash: e28a0...cf2
Skrevet

En gang havnet kattungen vår oppi do. Vi lette og lette og fant henne til slutt der ! Var utrolig letta over at hun ikke druknet!

Anonymous poster hash: 8e9a3...f2b

Skrevet

Fant henne! Bak en eske i et hjørne :P

Skrevet

Så bra at du fant henne :)

Lille Pusegutten min hadde gjemt seg inni en sovesofa (!) en gang han var på besøk hos min mor :D

Skrevet

Er ikke akkurat så lett å se en liten pelsdott på 12 uker heller når hun har krøllet seg helt sammen som en ball :P

Skrevet

Til neste gang: Vaskemaskin og tørketrommel ;)

Skrevet

Jeg lette over hele huset i går morges, uten og finne kattungen vår. Helt til jeg så ut vinduet , han hadde sovnet oppå gardinstangen 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...