Gå til innhold

El to ganger på en månede??

Anbefalte innlegg

Forrige prøveperiode endte i SA. 14 dager etter SA fikk jeg positiv el-test. ca 1 uke etter el hadde jeg i 2-3 dager stikninger og murringer rundt eggestokkene,tenkte at det muligens kunne være festesmerter. Tok g-test i går (14 dager etter el) og den var uheldigvis negativ😯 Senere på kvelden kom det litt antydning til blødning og jeg antok dermed at tante rød var på plass siden det da var tiden for det. Men det har ikke kommet noe mere en det lille i går og jeg har i tillegg hatt ømme bryst i en uke. Det jeg lurer på da er om jeg kanskje hadde eggløsning og ikke festesmerter sist uke. Eller er det bare kroppen som spiller meg ett puss etter SA?! Ikke godt å vite.. Noen andre som har opplevd noe lignende? Kanskje er det håp allikevel ☺ Jeg har alltid fått tidlig positive g-tester, sånn ca 10 dager etter el. Så derfor ble jeg så overrasket over negativ test nå siden jeg har hatt symptomer på graviditet. Har to barn fra før så er godt kjent med dette,men ikke hatt noen SA tidligere..så kanskje den gjør kroppen litt tullete 😕 Har stadig små-murring i magen så vi får vel bare se..mulig mensen bare er litt forskinket..akk..den prøvingen! 💕

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144225447-el-to-ganger-p%C3%A5-en-m%C3%A5nede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg tenkte først da jeg leste dette er at eltesten din kanskje ble positiv fordi du fortsatt hadde hcg i blodet da du tok testen. Eltester reagerer også med hcg. Vil uansett tro du da hadde eggløsning senere enn du trodde. Kroppen tuller gjerne litt de første syklusen etter en sa, så det kan nok hende ikke alt er helt i rute med en gang. Lykke til, og trist du måtte oppleve sa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...