Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #1 Del Skrevet 11. juli 2015 Bør vi være bekymret for det, eller er det okey? Jeg liker det ikke, men han snur seg hele tiden over på magen i søvne. Anonymous poster hash: dfac6...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #2 Del Skrevet 12. juli 2015 Samme her med min på 8 mnd! Syntes det var utrolig ekkelt når hun begynte med det for noen uker siden, men leste på sidene til krybbedødsforeningen at når de er så store at de kan rulle rundt av seg selv, så lande få velge sovestilling selv. Fortsette å legge de på ryggen, men hvis de velger å rulle over på magen så er det greit og ikke farlig. Anonymous poster hash: 82e39...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Del Skrevet 20. juli 2015 Min er i startfasen av magesoving, han legger seg på siden med ansiktet ned i madrassen. Han ruller fra rygg til mage, men kommer seg ikke over på rygg igjen så de gangene jeg har sett at han holder på å snu har jeg snudd han igjen. Skal slappe av når han klarer andre veien og:-p Anonymous poster hash: 8316b...d1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå