Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #76 Skrevet 12. juli 2015 Norge har ikke forpliktet seg til noe som helst, ting endrer seg hele tiden, du er rett og slett dum du, stakkars Anonymous poster hash: c01c9...7f7
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #77 Skrevet 12. juli 2015 Norge har ikke forpliktet seg til noe som helst, ting endrer seg hele tiden, du er rett og slett dum du, stakkars Anonymous poster hash: c01c9...7f7 Vi får se hvem som har rett med tiden da vet du. Jeg er nok langt ifra dum, men du er nok veldig veldig enkel... 😘 Anonymous poster hash: ef99b...576
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #78 Skrevet 12. juli 2015 Dere som er så sinte for at jeg mottar litt fra nav og ikke jobber fullt, innse noen ting dere: 1: dere får ikke gjort så jeg ikke får penger. 2: jeg kommer ikke til å begynne å jobbe fulltid, da det er uaktuelt. 3: dere har ingenting med det så stikk den lange nesa deres et annet sted 4: dere er absolutt ikke bedre enn meg Anonymous poster hash: ef99b...576 Jo, jeg er bedre enn deg, siden jeg ikke snylter på NAV. Hva du ellers gjør, er meg revnende likegyldig, men når du så bevisst snylter av fellesskapets penger, så har jeg lov til å reagere. Du er også en del av en gruppe mennesker; stønadsmisbrukere, som er med på å opprettholde folks mistillit til NAV. Jeg tror ikke det er noen som mener at mennesker med reelle sykdommer, som er uføre o.l. ikke skal få økonomisk støtte fra NAV, men dere som bevisst snylter øker også mannen i gata sin oppfatning av at det er for lett å få stønader. Anonymous poster hash: 84d12...66e Er du virkelig så enkel??? Dømmer mennesker kun pågrunn av jobb og at man får stønad fra nav? Du vet at man kan inneha andre gode kvaliteter og at jobb ikke definerer om man er et godt menneske eller ikke? Nei desverre så tror jeg ikke du forstår det, du er nok for enkel. Anonymous poster hash: ef99b...576 Vel, er det noen som er enkelt møblert her, så er det i alle fall ikke jeg. Jeg ser i det minste litt lenger enn til min egen nesetipp, og forstår hvorfor mange lar seg provosere av at mennesker som du ikke gidder å jobbe og bidra til fellesskapet. Hvis du IKKE hadde mottatt ytelser fra NAV, så hadde ingen reagert. Men du gidder ikke å jobbe mer enn to dager i uka, og har på en eller annen måte klart å få offentlige ytelser for "resten". Det du ev. betaler i skatt av den lille inntekten din, er et musepiss i havet sammenlignet med hva du får igjen. Gi F i å la fellesskapet betale for deg, så kan du jobbe så lite du bare vil for meg. At du faktisk ikke forstår at du stjeler fra fellesskapet og framtidas velferdsordninger, er for meg helt utrolig. Anonymous poster hash: 84d12...66e
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #79 Skrevet 12. juli 2015 Dere som er så sinte for at jeg mottar litt fra nav og ikke jobber fullt, innse noen ting dere: 1: dere får ikke gjort så jeg ikke får penger. 2: jeg kommer ikke til å begynne å jobbe fulltid, da det er uaktuelt. 3: dere har ingenting med det så stikk den lange nesa deres et annet sted 4: dere er absolutt ikke bedre enn meg Anonymous poster hash: ef99b...576 Jo, jeg er bedre enn deg, siden jeg ikke snylter på NAV. Hva du ellers gjør, er meg revnende likegyldig, men når du så bevisst snylter av fellesskapets penger, så har jeg lov til å reagere. Du er også en del av en gruppe mennesker; stønadsmisbrukere, som er med på å opprettholde folks mistillit til NAV. Jeg tror ikke det er noen som mener at mennesker med reelle sykdommer, som er uføre o.l. ikke skal få økonomisk støtte fra NAV, men dere som bevisst snylter øker også mannen i gata sin oppfatning av at det er for lett å få stønader. Anonymous poster hash: 84d12...66e Er du virkelig så enkel??? Dømmer mennesker kun pågrunn av jobb og at man får stønad fra nav? Du vet at man kan inneha andre gode kvaliteter og at jobb ikke definerer om man er et godt menneske eller ikke? Nei desverre så tror jeg ikke du forstår det, du er nok for enkel. Anonymous poster hash: ef99b...576 Vel, er det noen som er enkelt møblert her, så er det i alle fall ikke jeg. Jeg ser i det minste litt lenger enn til min egen nesetipp, og forstår hvorfor mange lar seg provosere av at mennesker som du ikke gidder å jobbe og bidra til fellesskapet. Hvis du IKKE hadde mottatt ytelser fra NAV, så hadde ingen reagert. Men du gidder ikke å jobbe mer enn to dager i uka, og har på en eller annen måte klart å få offentlige ytelser for "resten". Det du ev. betaler i skatt av den lille inntekten din, er et musepiss i havet sammenlignet med hva du får igjen. Gi F i å la fellesskapet betale for deg, så kan du jobbe så lite du bare vil for meg. At du faktisk ikke forstår at du stjeler fra fellesskapet og framtidas velferdsordninger, er for meg helt utrolig. Anonymous poster hash: 84d12...66e Du er nok veldig mye enklere enn meg som ikke innser at det er ikke er du og dine like som avgjør om jeg får ytelser fra nav eller ikke. Å du, jeg snylter ikke. Snylting er når man mottar stønad man ikke har rett på. Jeg mottar en stønad jeg har rett på fordi jeg tjener mindre enn vi trenger i vårt livsopphold. Ta deg en tur ut i sola så kanskje du slipper å være sur fordi andre prioriterer tiden sin bedre enn deg. Du vil bruke livet ditt på å jobbe, ja vel ditt valg jeg velger å bruke livet mitt på barn, familie og andre viktige ting. Anonymous poster hash: ef99b...576
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #80 Skrevet 12. juli 2015 Istedenfor å kuppe trådene hver gang for å fortelle om hvordan du snylter kan du da finne deg en jobb. Du har masse tid til overs tydeligvis. Anonymous poster hash: 56750...001 Jeg har en jobb jeg, jobber 2 dager i uken. 😘 kupper ikke tråder jeg skriver om min erfaring, det er lov her inne vet du. 😊 Anonymous poster hash: ef99b...576 Om du er så rik, hvorfor må du da i tillegg ha støtte fra NAV? Anonymous poster hash: 20351...b92
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #81 Skrevet 12. juli 2015 Ingen vits i å fortsette å fore trollet. Hun kan lage sin egen tråd i stedet for å snylte på HI sin i tillegg til samfunnet. Dette lukter uansett psykiatri. Anonymous poster hash: 94e26...cea
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #82 Skrevet 12. juli 2015 Du er kanskje litt innskrenket og det er derfor du ikke jobber?. Klart man stjeler fra sine barn, velferdsstaten er ikke bærekraftig når så mange snylter. Anonymous poster hash: c01c9...7f7 Når velferdsstaten ikke finnes lenger så lever nok verken jeg eller våre barn... Norge har forpliktet seg til å hjelpe de som står uten inntekt og det kommer de nok til å måtte fortsette med lenge... Blir nok heller innskrenkninger andre steder, eller kanskje høyere skatter... Anonymous poster hash: ef99b...576 Ja vanlige arbeidsfolk kommer selvsagt til å godta høyere skatter og innskrenkinger "andre steder" for at snyltere som deg skal få fortsette å snylte... Alt tyder på at det går motsatt vei, landet går dårligere og folk er drittlei av å sponse folk som ikke gidder å bidra. Anonymous poster hash: cf103...128
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2015 #83 Skrevet 12. juli 2015 Du er kanskje litt innskrenket og det er derfor du ikke jobber?. Klart man stjeler fra sine barn, velferdsstaten er ikke bærekraftig når så mange snylter. Anonymous poster hash: c01c9...7f7 Når velferdsstaten ikke finnes lenger så lever nok verken jeg eller våre barn... Norge har forpliktet seg til å hjelpe de som står uten inntekt og det kommer de nok til å måtte fortsette med lenge... Blir nok heller innskrenkninger andre steder, eller kanskje høyere skatter... Anonymous poster hash: ef99b...576 Ja vanlige arbeidsfolk kommer selvsagt til å godta høyere skatter og innskrenkinger "andre steder" for at snyltere som deg skal få fortsette å snylte... Alt tyder på at det går motsatt vei, landet går dårligere og folk er drittlei av å sponse folk som ikke gidder å bidra. Anonymous poster hash: cf103...128 Neeee, ikke sikkert at folket trenger å godta det vettu. Vi får se hvem som har rett om noen år da vettu. Nå lever jeg slik jeg vil og nyter livet 😘 Anonymous poster hash: ef99b...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå