Gå til innhold

Hvor mye veier deres gutter som er 140 cm høye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 4c016...007

Fortsetter under...

Skrevet

Min på 1 m veier 16 kilo!

Anonymous poster hash: d1f1c...83f

Skrevet

Min er nøyaktig 140 cm. Veier 29 kg. Trener masse, så har litt muskler, lite underhudsfett.

Anonymous poster hash: 64803...e20

Skrevet

Min er også 140 cm,28-29 kg. Veldig slank,trener mye.

Skrevet

Flere?

Skrevet

9 år, 140cm og 27kg. Gutt.

Anonymous poster hash: 9fafa...bec

Annonse

Skrevet

Min sønn er 147 cm og veier 32 kg. Trener fotball 4 ganger i uken og er aktiv ellers også. Litt kompakt i kroppen, men lite underhudsfett

Storebror er 165 kg og 49 kg, han er mager. Sterk, langlemmet og senete i kroppen.

Anonymous poster hash: e6f7c...6f2

Skrevet

30 kg akkurat. Veltrent med sixpack og null fett på kroppen.

Skrevet

Så mye det varierer. Min er 140 cm og veier 39 kg. Lang og slank han også. 

Skrevet

Nesten 1.40 veier 29 kilo.

Trener mye.

Skrevet

Man er vel ikke lang og slank med de målene?

Mener ikke at han trenger være lubben, men da må han nødvendigvis ha en kompakt kropp, altså brede skuldre, store hender og føtter osv?

En lang og slank unge har gjerne lange "hengslete" armer og ben, spinklere ramme og lavere vekt.

Skrevet

Mener ikke at han trenger være lubben, men da må han nødvendigvis ha en kompakt kropp, altså brede skuldre, store hender og føtter osv?

En lang og slank unge har gjerne lange "hengslete" armer og ben, spinklere ramme og lavere vekt.

Annonse

Skrevet

Han er ikke "slank" i den forstand at han er veldig tynn, nei, så akkurat passe er mer riktig betegnelse kanskje.  :Nikke: Han bruker str 38 i sko, så ingen liten kar, nei.

Skrevet

Eldste er 144 cm, ligger rett rundt 40 kilo. Ligger i høyeste laget, men innfor normalen :)

Skrevet

Så mange relativt små barn som trener mye her. Mine barn på 135-145 cm (usikker på eksakt høyde) veier ca 28 og 32 kg.

Skrevet

29 kg

Anonymous poster hash: d7d25...f3e

Skrevet

Hvor gamle er de da?

Anonymous poster hash: d1f1c...83f

Skrevet

Så mange relativt små barn som trener mye her. Mine barn på 135-145 cm (usikker på eksakt høyde) veier ca 28 og 32 kg.

Besatt av fotball 😄
Skrevet

Min sønn på 147 cm og 32 kg er 11 år og skal opp i 6.klasse. At de da trener fotball 3-4 dager i uken og ellers er aktive med sykling, skateboard o.l er da ganske normalt? Unger på den alderen trenger bevegelse og aktivisert idrett som de liker holder de borte fra ipad ;)

Skrevet

Spørsmålet er hvor tung er ungen din på 140 cm. Overraskende mange har da behov for å presisere (forsvare)hvor slanke, muskuløse og veltrente ungene er med den vekten - og vi lurer på hvor kroppshysteri kommer fra?!   

Anonymous poster hash: 754b2...fee
Skrevet

Har ei på 144 som veier 31kg og ei som er 142cm og er 29 kg.

Skrevet

Min sønn på 147 cm og 32 kg er 11 år og skal opp i 6.klasse. At de da trener fotball 3-4 dager i uken og ellers er aktive med sykling, skateboard o.l er da ganske normalt? Unger på den alderen trenger bevegelse og aktivisert idrett som de liker holder de borte fra ipad ;)

Da har vi bare ulike definisjoner av trening. Jeg lurte på om flere her trente slik at de har sixpack etc som en her skrev. Dans, fotball, sykling i gata osv ser jeg ikke på som trening, men joda, det er vel det.

Forøvrig veldig godt å se at 11-åringen min på 28 kg ikke er så liten og tynn som jeg trodde, sammenlignet med andre :-)

Skrevet

Har riktignok jente. Men hun er 140 høy og 32 kg. Perfekt for henne. Folk er forskjellige. Vi foreldre trenger jo ikke bidra til kroppshysteri ved å sammenligne.

Anonymous poster hash: d3602...9a9

Skrevet

Spørsmålet er hvor tung er ungen din på 140 cm. Overraskende mange har da behov for å presisere (forsvare)hvor slanke, muskuløse og veltrente ungene er med den vekten - og vi lurer på hvor kroppshysteri kommer fra?!

Anonymous poster hash: 754b2...fee

Jeg tenkte overhode ikke sånn når jeg svarte. Tenkte jeg bare skulle beskrive han. Det handlet ikke det spor om forsvar fra min side. Jeg er meget bevisst kroppshysteriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...