Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #1 Skrevet 10. juli 2015 Håper på svar. Gidder ikke bare sitte i hagen til svigers.. Anonymous poster hash: 94665...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #2 Skrevet 10. juli 2015 i helgen er det kaperdager i Farsund. Lista strendene er fantastiske badeland i lyngdal dresin kjøring på den gamle togbanen i farsund masse fine turområder rundt forbi. BUnkerser på hausvik, lista o.l Anonymous poster hash: 0e31b...0a8
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2015 #4 Skrevet 10. juli 2015 Lyngdal: Bowling, kino, badeland, om du har barn som er interesert så har Nygård barnehage et kjempestort og fint uteområde med masse fine lekeapparater, handelsparken, lekeplassen ved Rosfjord strandhotell har en lekeplass ungene våre liker seg på med stor hoppepute, epledalen er et kommunalt området som er veldig fin å gå tur til med strand, stor plen, brygge, grillsted og plass til å fange krabber på. (Men det er et lite stykke å kjøre.) har du større barn så er det et lite område for ungene å skate og tulle seg litt mellom lyngdal stadio (som også er fin å besøke for litt ballspill) og lyngdal ungdomskole. Besøker du Resturanten Lyngdal inn, like ved e39 så har de et ballrom i øverste etg som er populær blandt ungene ...ja det jeg kom på nå veldig fint her, jeg bor her Farsund: Varbak ved vannmagasinet er det etablert et nytt området med mulighet for å grille og ungene kan leke fritt i skogen, veldig fin utsikt og fin plass. Skjærgårdsparken i Farsund er veldig fin. Kino. Moloen på borhaug. Listastrendene. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre, så kan jeg svare så godt jeg kan Anonymous poster hash: fd478...1d4
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #5 Skrevet 11. juli 2015 Lyngdal: Bowling, kino, badeland, om du har barn som er interesert så har Nygård barnehage et kjempestort og fint uteområde med masse fine lekeapparater, handelsparken, lekeplassen ved Rosfjord strandhotell har en lekeplass ungene våre liker seg på med stor hoppepute, epledalen er et kommunalt området som er veldig fin å gå tur til med strand, stor plen, brygge, grillsted og plass til å fange krabber på. (Men det er et lite stykke å kjøre.) har du større barn så er det et lite område for ungene å skate og tulle seg litt mellom lyngdal stadio (som også er fin å besøke for litt ballspill) og lyngdal ungdomskole. Besøker du Resturanten Lyngdal inn, like ved e39 så har de et ballrom i øverste etg som er populær blandt ungene ...ja det jeg kom på nå veldig fint her, jeg bor her Farsund: Varbak ved vannmagasinet er det etablert et nytt området med mulighet for å grille og ungene kan leke fritt i skogen, veldig fin utsikt og fin plass. Skjærgårdsparken i Farsund er veldig fin. Kino. Moloen på borhaug. Listastrendene. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre, så kan jeg svare så godt jeg kan Anonymous poster hash: fd478...1d4 Tusen takk! Dette var mer enn bare Kaperdagene. vi reiser sørover neste helg. Nå gleder jeg meg til å oppleve området med ungene. De er 4, 8 og 12 år gamle. Anonymous poster hash: 94665...5d0
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #6 Skrevet 11. juli 2015 Lyngdal: Bowling, kino, badeland, om du har barn som er interesert så har Nygård barnehage et kjempestort og fint uteområde med masse fine lekeapparater, handelsparken, lekeplassen ved Rosfjord strandhotell har en lekeplass ungene våre liker seg på med stor hoppepute, epledalen er et kommunalt området som er veldig fin å gå tur til med strand, stor plen, brygge, grillsted og plass til å fange krabber på. (Men det er et lite stykke å kjøre.) har du større barn så er det et lite område for ungene å skate og tulle seg litt mellom lyngdal stadio (som også er fin å besøke for litt ballspill) og lyngdal ungdomskole. Besøker du Resturanten Lyngdal inn, like ved e39 så har de et ballrom i øverste etg som er populær blandt ungene ...ja det jeg kom på nå veldig fint her, jeg bor her Farsund: Varbak ved vannmagasinet er det etablert et nytt området med mulighet for å grille og ungene kan leke fritt i skogen, veldig fin utsikt og fin plass. Skjærgårdsparken i Farsund er veldig fin. Kino. Moloen på borhaug. Listastrendene. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre, så kan jeg svare så godt jeg kan Anonymous poster hash: fd478...1d4 Liker å lese at det er flere fra Lyngdal her 😉 Anonymous poster hash: 335eb...03a
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2015 #7 Skrevet 11. juli 2015 Lyngdal: Bowling, kino, badeland, om du har barn som er interesert så har Nygård barnehage et kjempestort og fint uteområde med masse fine lekeapparater, handelsparken, lekeplassen ved Rosfjord strandhotell har en lekeplass ungene våre liker seg på med stor hoppepute, epledalen er et kommunalt området som er veldig fin å gå tur til med strand, stor plen, brygge, grillsted og plass til å fange krabber på. (Men det er et lite stykke å kjøre.) har du større barn så er det et lite område for ungene å skate og tulle seg litt mellom lyngdal stadio (som også er fin å besøke for litt ballspill) og lyngdal ungdomskole. Besøker du Resturanten Lyngdal inn, like ved e39 så har de et ballrom i øverste etg som er populær blandt ungene ...ja det jeg kom på nå veldig fint her, jeg bor her Farsund: Varbak ved vannmagasinet er det etablert et nytt området med mulighet for å grille og ungene kan leke fritt i skogen, veldig fin utsikt og fin plass. Skjærgårdsparken i Farsund er veldig fin. Kino. Moloen på borhaug. Listastrendene. Er det noe du lurer på så er det bare å spørre, så kan jeg svare så godt jeg kan Anonymous poster hash: fd478...1d4 Liker å lese at det er flere fra Lyngdal her 😉 Anonymous poster hash: 335eb...03a Det er mange av oss. Anonymous poster hash: fc9eb...222
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå