Gå til innhold

hva gir man i bryllupsgave til noen man ikke kjenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen ønskeliste, ingen ønsker når vi ringte for å spørre... Jeg vet ikke hvordan de har det der de bor eller hva de liker. Er sengesett for eksempel greit? Gryter?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes både gryter og sengesett høres greit ut. Men hvorfor skal du gi gave til noen du ikke kjenner?

Anonymous poster hash: 089eb...4c4

Skrevet

Hæ? Du skal gi bryllupsgave til noen du IKKE kjenner? Du vet ikke hvordan de har det eller hva de liker?

Gir man gave til fremmede mennesker?

Skrevet

Dette er familie vi ikke har kontakt med. Vi gjør et tappert forsøk på å opprette kontakt (ingen uvilje fra vår side) men nå lurer jeg altså på hva jeg skal gi i gave.

(Og det var da voldsomt som folk bryr seg om unødvendige ting... hvorfor ikke bare regne med at andre vet hva de holder på med?)

Skrevet

Vi spør vel fordi det høres merkelig ut i hovedinnlegget å gi gaver til det som høres ut som totalt fremmede mennesker...dumme innlegg får dumme svar

Skrevet

Gi noe som har byttelapp. Det er alltid å foretrekke i tilfelle man ikke liker det man får om det så er sengesett. Lysestaker, duftoljer og gavekort funker også:)

Anonymous poster hash: 9bbce...029

Annonse

Skrevet
)" data-cid="147314150" data-time="1436533712" data-date="i dag, 15:08">

Vi spør vel fordi det høres merkelig ut i hovedinnlegget å gi gaver til det som høres ut som totalt fremmede mennesker...dumme innlegg får dumme svar

Hva er dumt med å ønske å gi noen en gave til bryllupet sitt? At du ikke klarer å se for deg et scenario der noen ønsker å gi noe fint til noen de ikke kjenner gjør det jo ikke til en dum ting?

Skrevet

Å kjøpe bryllupsgave til vilt fremmede mennesker slik man fikk inntrykk av i hovedinnlegget er ikke vanlig. Hadde du skrevet at det var en familie du kjenner litt hadde saken vært annerledes.

Virkelig så komplisert?

Anonymous poster hash: c6672...408

Skrevet
)" data-cid="147314150" data-time="1436533712" data-date="i dag, 15:08">

Dumme innlegg? Hva i all verden?

Det er da vel et helt kurant spørsmål? Hvem er du som karakteriserer andres spørsmål som dumme?

Jeg lurer også på hvorfor dere har behov for å vite HVORFOR hi spør?

Vi gir ganske ofte gaver til litt perifere bekjente og hvis de ikke har gaveliste kan man slite litt. Da kjøper jeg som regel en skål el på en typsik kjedebutikk, eks Tilbords, hvor det er lett å bytte.

Skrevet

Å kjøpe bryllupsgave til vilt fremmede mennesker slik man fikk inntrykk av i hovedinnlegget er ikke vanlig. Hadde du skrevet at det var en familie du kjenner litt hadde saken vært annerledes.

Virkelig så komplisert?

Men hvorfor føler du at du har noe med det? De fleste av oss, som ikke er så kranglete, skjønte vel av hi at det er snakk om folk hi ikke kjenner så godt og ikke fullstendig fremmede.

Virkelig så komplisert?

Skrevet

Når det kommer et innlegg om noen som skal kjøpe gave til fremmede mennesker...lov å spørre om hvorfor man gir gave til fremmede. Er man så hårsår som hi så la være å skrive innlegg

Skrevet

Kjøp noe nøytralt populært på en landsdekkende kjede med gode bytte/returmuligheter. Feks Rosendahl eller La Creuset på Tilbords eller lignende.

Ikke kjøp duftlys/duftoljer (mange som ikke liker det) eller sengesett (er så mange forskjellige størrelser). Hvis du vil kjøpe tekstil kan dere feks kjøpe et fint ullteppe, men igjen pass på muligheten for å bytte.

Skrevet

Virkelig så komplisert?

Men når noen spør så burde vel folk kunne anta at de har en grunn? Jeg er ikke hårsår, bare nysgjerrig på hvorfor folk alltid skal anta det verste istedet for det beste?

Jeg kjøpte en finn scholl vase og biffbestikk og håper de blir fornøyd. Hvis ikke kan de bytte på tilbords 😀

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...