Gå til innhold

3.gangs og mage.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter mitt 3. barn og hos meg har magene vært like hver gang, jeg får mage sent og den er ikke særlig stor og heller ikke denne gangen kan man se jeg er gravid bakfra. Men jeg trener en del når jeg ikke er gravid så det kan jo være derfor, magemusklene er der og holder på magen så den blir bare så stor som den blir hver gang.

Annonse

Jeg er også gravid med nr 3 og har fått ganske greit med mage allerede. Ikke vært noe plaget med lyft, så føles helt merkelig at den har blitt såpass stor allerede. Er i uke 13 bare nå.

Men så har det vært veldig kort mellom alle graviditetene da. Det har vel litt å si også regner jeg med. Vi får trøste oss med at den ikke blir noe større til slutt, men at den bare kommer tidligere. 😂😂

• 1 måned senere...

Jeg føler meg ganske stor, men de jeg jobber med snakker om en liten bulk når de ser på magen min...men det kommer fort nok, store endringer uke for uke!😳

Er 15+2 idag...men magen er laaaangt nede denne gangen, ned de to andre følte jeg hele meg svulmet opp...men hadde litt ekstra på kroppen da, det hadde jeg ikke denne gangen.

• 2 måneder senere...

Annonse

Ja, jeg er kjempestor nå i uke 16! Har en kollega som er høygravid og jeg er nesten like stor som henne! Hun har riktignok bitteliten mage da, men... Folk steiler litt når jeg sier at det er et halvt år til termin, haha. Jeg har fått megastor mage i de andre graviditetene, så det er vel bare å forvente det samme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...