Gå til innhold

Kul i ganen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har vært førkjølet i over en mnd nå...

For fire dager våknet jeg med kjempevondt i halsen, og i øret. Høyre side.

Nå er det ikke så vondt lengre, men jeg har en kul i den bløte delen av ganen, nært svelget. Den er altså i øvre kjeve, på høyre siden.

Har dette noe med forkjølelsen å gjøre, eller bør jeg få sjekket det?

:-)

Anonymous poster hash: 31ece...616

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde det, en kul i det bløte kjøttet bak i munnen. Måtte på antibiotika. Hadde problemer med å svelge og etterhvert også med å prate. Etter mange dager med vondt måtte jeg på ØNH og få tømt byllen. Det gjorde ikke vond, det var en befrielse.

Dessverre for meg kom den samme byllen tilbake igjen etter ca 2 mnd. Og så en gang til bare tre uker etterpå. Da krevde jeg mandlene fjernet og fikk hastetime tre uker etter det igjen. Med min flaks rakk jeg å få ny betennelse dagen før operasjonen, så den måtte utsettes. Har heldigvis ikke hatt noen plager etter de hersens mandlene ble fjernet.

Jeg skriver alt dette fordi hun på ØNH sa at for veldig mange som plutselig hadde fått denne byllen, så kom den igjen hyppigere og hyppigere, og ingen penicillin virker. Håper ikke dette gjelder for deg.

Skrevet

Har hatt sida vgs, lengre frem så lite problemer i hverdagen.

Fikk og etter en ekikkelig forkjølelse. Ikke farlig

Anonymous poster hash: fda4f...8dd
Skrevet

Takk for svar :-)

Om den ikke forsvinner av seg selv må jeg få den fjernet på en eller annen måte. Om det ikke er vondt lengre, er det ubehagelig. Som å ha noe som sitter fast i halsen.

Anonymous poster hash: 31ece...616

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...