Virre Vips Skrevet 9. juli 2015 #1 Del Skrevet 9. juli 2015 Æsj.. Spiste kiwi i går, og honningmelon i dag, og begge deler hadde en sånn metallisk bitter smak. Slik tenker det er å spise rust. Er det prego-hormonene som gjør utslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll☀️ Skrevet 9. juli 2015 #2 Del Skrevet 9. juli 2015 Vet ingenting om dette, men hormoner er noen merkelige greier, så jeg blir ikke overrasket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarina Skrevet 10. juli 2015 #3 Del Skrevet 10. juli 2015 Har hørt at smaksløkene kan endre seg under graviditet, så ikke usannsynlig at det er hormoner som tuller med deg Her har jeg fått en følelse av at alt har en sterkere lukt enn vanlig de siste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lepidoptera Skrevet 11. juli 2015 #4 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg har bare lyst på sjokolademelk og knekkebrød med smør og brunost om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjeva Skrevet 14. juli 2015 #5 Del Skrevet 14. juli 2015 Alt smaker rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars-mamma♡ Skrevet 18. juli 2015 #6 Del Skrevet 18. juli 2015 Alt smakte jern hos meg ved di forrige graviditetene! Husker veldig godt den metall-aktig smaken i munn! Har ikke fått den enda☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars-mamma♡ Skrevet 18. juli 2015 #7 Del Skrevet 18. juli 2015 Hahaha. Forstår hva du mener.markinga. sånn hadde jeg det og. I 8 mnder! Kanskje ikke rart jeg la på meg 28 kg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjeva Skrevet 18. juli 2015 #8 Del Skrevet 18. juli 2015 Svangerskap 1. Poteter smakte så vanvittig godt. Svangerskap 2. Hadde så lyst på syltet ingefær..... Blir spennende om det er noe så skiller seg ut i dette svangerskapet. Akkurat nå er jeg så tett i nesa at jeg kjenner ikke smaken på noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå