Gå til innhold

Fikk kjeft på kjøpesentret av ei dame fordi jeg hadde snus!!! (er gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på en utecafe med pose fra Barnas hus i hendene og tok en sigarett, da en dame sint fortalte meg at dette ikke var bra for barnet. Hun trodde tydeligvis at jeg var gravid....

Fortalte henne at barnet sikkert hadde det fint i barnehagen, og neppe ble påvirket av min røyk på noen kilometers avstand. Da så hun lettere pinlig berørt ut ja...

Skrevet

Jeg ble nekta å kjøpe alkohol av dama på polet fordi jeg var gravid. Hjalp ikke at ektemannen min på 25 år var med han hadde ikke legitimasjon! Så fikk IKKE lov å kjøpe alkohol der. Jeg var så sint at jeg rista, men av erfaring med meg selv når jeg blir veldig provosert å sint så holdt jeg kjeft :P Så det ble ikke kjøpt inn noe drikke til min søsters bryllup den dagen som jeg skulle hjelpe til med :P

Anonymous poster hash: 1db9c...032

What?? De kan jo ikke nekte deg å kjøpe alkohol selv om du er gravid, dersom det var eneste grunnen. Det er jo helt sinnsykt!

Anonymous poster hash: 1b0be...329

Hun bak kassa nektet meg å kjøpe siden min mann ikke hadde med legitimasjon for jeg skulle jo ikke drikke det selv og hun kunne da ikke vite om min mann var over 18! Man ser GODT at han absolutt ikke er under 18! :P Så da mente hun at jeg skulle gi det til mindreårige. Kjenner jeg fremdeles blir irritert når jeg skriver om det :P

Anonymous poster hash: 1db9c...032

Jeg hadde ikke forlatt kassa før jeg hadde fått prate med sjefen til vedkommende. Jeg hadde blitt lynforbanna!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...