Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Linser ødelegger øynene mine og briller er eneste alternativet, føler meg ikke like fjong desverre:// Anonymous poster hash: 02499...16b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Synes det er veldig praktisk, for da ser jeg hva som foregår rundt meg Kan hende du må lete lenge for å finne de rette brillene for deg, jeg måtte selv tråle 3 butikker. Anonymous poster hash: d516e...9d6
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Det finnes tusenvis av ulike briller! Bruk litt tid, gå i flere butikker, let på nett! Det finnes masse fine briller til enhver ansiktsform.
beef sister Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Det er fint hvis folk har briller som kler dem.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Jeg personlig HATER briller. Bruker linser og avlaster kun med briller hjemme. Anonymous poster hash: f20ff...808
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Jeg liker briller. Min mann synes det er dødssexy med briller. Han kaller meg for søte nerd hver gang jeg går med dem. Jeg har briller som er veldig lik Alex vause i Orange is the new black sine. Nå kler både jeg og personligheten min briller. Jeg er nerd, kler meg som en nerd sikkert med jeans og skjorte og håret i en litt uanstendig flette Anonymous poster hash: c82d6...6e5
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Syns alle kler briller om de finner de rette som passer dem. Min mann trenger briller, synet blir bare verre og han sliter mer og mer med migrene. Men briller vil han ikke ha for han tror han vil se dum ut. Jeg er sikker på at han kommer til å være dødssexy med briller! Så jeg jobber med saken Anonymous poster hash: 9d720...f7f
Tjofsen Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Synes briller er stilig når personen kler dem. Man får jo briller i alle varianter, alt i fra anonyme til freshe briller som blir som et smykke i ansiktet. Bruk tid når du skal velge briller og besøk gjerne flere butikker. Sjekk i herreavdelingen også. Mange briller passer begge kjønn.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #9 Skrevet 9. juli 2015 Har du forsøkt "bandasjelinser", Hi? Slike som man egentlig kan sove med i en måned uten å ta dem ut? Jeg sliter med alle linser, men kan bruke disse. Bruker dem da kun på dagen. Jeg er også av hengig av å bruke riktig linsevæske. Den beste jeg har kommet frem til er EverClean, den renser også for protein hver natt, så det er som å ta på ferske linser hver morgen. Jeg har svært sensitive øyne, så det er mange såkalt "snille" linsevæsker jeg ikke kan bruke. I tillegg er jeg avhengig av å ikke bruke sminkefjerner, det tar knekken på øynene mine. Så jeg bruker maskara som kan fjernes med vann ved 38 grader (Clinique). Eller synes jeg briller er stilig på andre, men greier ikke bruke det daglig selv siden nervesystemet mitt ikke takler å ha et klart sysfelt og et som er uklart :/ Anonymous poster hash: b3b18...4e5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #10 Skrevet 9. juli 2015 Jeg legger ikke merke til at folk har briller før de tar dem av. Da ser de litt merkelige ut, hvis de pleier å gå med dem hele tiden. Noe mangler. Anonymous poster hash: 3ce28...3e4
frk Nilsen Skrevet 9. juli 2015 #11 Skrevet 9. juli 2015 Briller kan være ganske så kult og stilig med riktig design. Du må bruke god tid på å finne en brille som passer deg. Ta med deg ei venninne, spør om hjelp i butikken. Jeg visste ca hvilken type og stil jeg ville ha på briller, men brukte likevel 1 time på finne de som passet perfekt.
skjotta Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Jeg liker briller. Min mann synes det er dødssexy med briller. Han kaller meg for søte nerd hver gang jeg går med dem. Jeg har briller som er veldig lik Alex vause i Orange is the new black sine. Nå kler både jeg og personligheten min briller. Jeg er nerd, kler meg som en nerd sikkert med jeans og skjorte og håret i en litt uanstendig flette Anonymous poster hash: c82d6...6e5 Jeg tenker ikke over briller på folk. Må de ha dem så blir de en del av dem på en måte. Men jeg lurer veldig på hvordan en uanstendig flette ser ut? Fletter du på et uanstendig sted ?😉
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Jeg synes briller kan være kult, og at de fleste kler brillene sine. Selv bruker jeg ukeslinser (dag og natt i ei uke) og synes det er utrolig praktisk! For meg er det ikke utseende som er minuset med briller, men jeg blir så fryktelig lei av at de må pusses hele tiden, og blir skitne igjen med en gang. De blir fulle av dugg hver gang man kommer utenfra og inn i vinterhalvåret, hver gang man sjekker maten i ei gryte eller i stekeovnen. De sitter ikke godt nok på ved trening (og dugger når man blir svett). +++++ Det er mange praktiske ulemper med briller, som gjør at jeg velger linser i stedet... Anonymous poster hash: eae5b...d2d
MTF Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Jeg bruker ikke briller selv (eller linser) men syns briller kan være veldig stilig. Du må finne de som kler deg, så bare prøv, prøv og prøv, så er jeg sikker på du finner et par du føler deg kjempefine med. Mannen min fikk seg briller for noen år siden, og det var veldig uvant for ham i starten. Han brukte de i begynnelsen kun på jobb og når han kjørte og så på tv eller leste, men det tok ikke lange tiden før han gikk med de hele tiden. Han kler de supergodt og når han nå tar de av seg syns jeg liksom det mangler noe, he he - han er likevel flott altså, men har blitt så vant til å se ham med briller, de er liksom "han".
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Et nødvendig hjelpemiddel for de med dårlig syn. Anonymous poster hash: ca6c6...c44
MammantilNurket Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Elsker brillene mine! Har en superlekker infatning
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #18 Skrevet 9. juli 2015 Jeg liker briller. Min mann synes det er dødssexy med briller. Han kaller meg for søte nerd hver gang jeg går med dem. Jeg har briller som er veldig lik Alex vause i Orange is the new black sine. Nå kler både jeg og personligheten min briller. Jeg er nerd, kler meg som en nerd sikkert med jeans og skjorte og håret i en litt uanstendig flette Anonymous poster hash: c82d6...6e5 Jeg tenker ikke over briller på folk. Må de ha dem så blir de en del av dem på en måte. Men jeg lurer veldig på hvordan en uanstendig flette ser ut? Fletter du på et uanstendig sted ?😉 Haha. Det er en litt løs rufsete flette der gjerne noe hår stikker av. En litt ordentlig variant av pulesveis. Anonymous poster hash: c82d6...6e5
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Jeg liker briller. Min mann synes det er dødssexy med briller. Han kaller meg for søte nerd hver gang jeg går med dem. Jeg har briller som er veldig lik Alex vause i Orange is the new black sine. Nå kler både jeg og personligheten min briller. Jeg er nerd, kler meg som en nerd sikkert med jeans og skjorte og håret i en litt uanstendig flette Anonymous poster hash: c82d6...6e5 Jeg tenker ikke over briller på folk. Må de ha dem så blir de en del av dem på en måte. Men jeg lurer veldig på hvordan en uanstendig flette ser ut? Fletter du på et uanstendig sted ?😉 Haha. Det er en litt løs rufsete flette der gjerne noe hår stikker av. En litt ordentlig variant av pulesveis. Anonymous poster hash: c82d6...6e5 Eksempler: http://www.starandstyle.com/wp-content/uploads/2010/11/Kristen-Stewart-Braided-Hair.jpg http://www.behairstyles.com/pictures/Cute-Fishtail-Braid-Hair-Style.jpg https://shechive.files.wordpress.com/2012/02/braided-hair-17.jpg Anonymous poster hash: c82d6...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå