Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Jeg har litt lyst på tynne hvite gardiner å ha på kjøkkenet.. men samtidig kunne jeg tenke meg lystette gardiner.. finnes det tynne lystette gardiner ? Eller er det fint med litt tykke gardiner ? Anonymous poster hash: fc674...8a7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Biffgardiner Anonymous poster hash: 877a6...a71
Stridsmøy Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Har kappe på gardinstanga og så har jeg en kafékappe på en "midtstang" midt i vinduet for å hindre innsyn. De er hvite begge to. Bytter til sort kappe øverst på høsten og til rød når det er jul. Kafékappen er hvit på høsten. Til jul er den hvit med rød skrift med teksten "god jul".
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Liftgardiner. Vinduene er over kjøkkenbenken så da syns jeg det er mest praktisk. Anonymous poster hash: 1240c...51e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Ingen. Jeg synes matos og søl og gris gjør kjøkkenet til et sted hvor det er greit å kunne vaske over alle flater jevnlig. Gardiner er ikke så lette å "vaske over", og samler i tillegg støv som kan drysse ned i maten. For å slippe å kjøre gardiner i vaskemaskin hver uke, velger jeg heller å ikke ha gardiner. Vi trenger ikke hindre innsyn, ser bare ut på egen hage og skog. Anonymous poster hash: 50c7a...572
TPK Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Ingen. Har ikke gardiner i det hele tatt, kun på soverommet
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Har kappe på gardinstanga og så har jeg en kafékappe på en "midtstang" midt i vinduet for å hindre innsyn. De er hvite begge to. Bytter til sort kappe øverst på høsten og til rød når det er jul. Kafékappen er hvit på høsten. Til jul er den hvit med rød skrift med teksten "god jul". Potteplantemafiakamuflasje Anonymous poster hash: 8c444...39f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #8 Skrevet 8. juli 2015 Åpen mellom kjøkken og stue. Ingen vindu på kjøkkendelen. Anonymous poster hash: c0da9...704
Stridsmøy Skrevet 8. juli 2015 #9 Skrevet 8. juli 2015 Har kappe på gardinstanga og så har jeg en kafékappe på en "midtstang" midt i vinduet for å hindre innsyn. De er hvite begge to. Bytter til sort kappe øverst på høsten og til rød når det er jul. Kafékappen er hvit på høsten. Til jul er den hvit med rød skrift med teksten "god jul". Potteplantemafiakamuflasje Anonymous poster hash: 8c444...39f Hehe! 😂
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #10 Skrevet 8. juli 2015 Hvite liftgardiner. Ikke lystette, men tar jo solstråler, og hindrer innsyn. Har like liftgardiner andre steder i huset som er lystette. De er spesialsydd til vinduene. Anonymous poster hash: c298e...000
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Hm, du sier noe, Hi... Jeg skal straks flytte og der får jeg plutselig kjøkkenvindu for første gang på mange år. Har ikke tenkt på gardiner. Jeg vil ikke ha noe innsyn der, så kanskje jeg dropper det. Elsker å få mest mulig lys inn. Hvorfor tenker du at du vil ha lystette gardiner på et kjøkken, forresten? Anonymous poster hash: 0528f...4a2
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #12 Skrevet 9. juli 2015 Ingen. Jeg synes matos og søl og gris gjør kjøkkenet til et sted hvor det er greit å kunne vaske over alle flater jevnlig. Gardiner er ikke så lette å "vaske over", og samler i tillegg støv som kan drysse ned i maten. For å slippe å kjøre gardiner i vaskemaskin hver uke, velger jeg heller å ikke ha gardiner. Vi trenger ikke hindre innsyn, ser bare ut på egen hage og skog. Anonymous poster hash: 50c7a...572 Herreguud.. Anonymous poster hash: 4c879...ced
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #13 Skrevet 9. juli 2015 Det er ikke mye min mann insisterer på, men gardiner det vil ha ha. Derfor har vi en liftgardin på kjøkkenet. Hvit med rødoransjem store blomster. Jeg liker fargeklatter Anonymous poster hash: 127b1...029
Serepta Skrevet 9. juli 2015 #14 Skrevet 9. juli 2015 Lyse, lette liftgardiner. Har ikke innsyn av noen, så ønsker ikke å dekke til utsikten.
Miamimom Skrevet 9. juli 2015 #15 Skrevet 9. juli 2015 Lyse, lette liftgardiner. Har ikke innsyn av noen, så ønsker ikke å dekke til utsikten. Samme her.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #16 Skrevet 9. juli 2015 Har grå plissègardiner (sånne man kan dra ned). Stort sett er de oppe hele tiden, men pga vi får kveldssolen rett inn ene kjøkkenvinduet drar vi de ned når den står på. Da holder de lyset nok ute samtidig som de ikke er helt lystette. Veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 3b403...e32
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. juli 2015 #17 Skrevet 9. juli 2015 Ingen. Jeg synes matos og søl og gris gjør kjøkkenet til et sted hvor det er greit å kunne vaske over alle flater jevnlig. Gardiner er ikke så lette å "vaske over", og samler i tillegg støv som kan drysse ned i maten. For å slippe å kjøre gardiner i vaskemaskin hver uke, velger jeg heller å ikke ha gardiner. Vi trenger ikke hindre innsyn, ser bare ut på egen hage og skog. Anonymous poster hash: 50c7a...572 Hvor ofte vasker du stuegardinene?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #19 Skrevet 9. juli 2015 Ingen. Jeg synes matos og søl og gris gjør kjøkkenet til et sted hvor det er greit å kunne vaske over alle flater jevnlig. Gardiner er ikke så lette å "vaske over", og samler i tillegg støv som kan drysse ned i maten. For å slippe å kjøre gardiner i vaskemaskin hver uke, velger jeg heller å ikke ha gardiner. Vi trenger ikke hindre innsyn, ser bare ut på egen hage og skog. Anonymous poster hash: 50c7a...572 Støv som drysser ned i maten faktisk det var dagens! Anonymous poster hash: 3b403...e32
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #20 Skrevet 9. juli 2015 Ingen gardiner på kjøkkenet. Skulle jeg hatt noe så hadde det blitt liftgardiner. Anonymous poster hash: 3f6ed...4dd
Stridsmøy Skrevet 9. juli 2015 #21 Skrevet 9. juli 2015 Jeg vurderte liftgardin. Men jeg får jo ikke vaska liftgardin pga. de plankebitene/spilene inni gardina. Så jeg kom fram til at en kort kappe var mer fornuftig og den går lett inn i vaskemaskina.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #22 Skrevet 9. juli 2015 eg vil ha lystette gardiner fordi solen steiker inn på kjøkkenet så vil ha mulighet til å stenge sola ute når jeg driver med matlaging.. men vurderer fortsatt.. usikker på hva slag gardiner det blir Hi Anonymous poster hash: fc674...8a7
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #23 Skrevet 9. juli 2015 Har liftgardin, nok det Anonymous poster hash: 5018d...df9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2015 #24 Skrevet 9. juli 2015 Ingen. Jeg synes matos og søl og gris gjør kjøkkenet til et sted hvor det er greit å kunne vaske over alle flater jevnlig. Gardiner er ikke så lette å "vaske over", og samler i tillegg støv som kan drysse ned i maten. For å slippe å kjøre gardiner i vaskemaskin hver uke, velger jeg heller å ikke ha gardiner. Vi trenger ikke hindre innsyn, ser bare ut på egen hage og skog. Anonymous poster hash: 50c7a...572 Herreminhatt! Anonymous poster hash: dc01b...32f
uhhuhher Skrevet 9. juli 2015 #25 Skrevet 9. juli 2015 eg vil ha lystette gardiner fordi solen steiker inn på kjøkkenet så vil ha mulighet til å stenge sola ute når jeg driver med matlaging.. men vurderer fortsatt.. usikker på hva slag gardiner det blir Hi Anonymous poster hash: fc674...8a7 Vi har lightrise plisségardin, slik som er montert på tråd som man drar ned med et lite håndtak på selve gardinen. Er montert på selve ruta, så når vi åpner vinduet, følger gardinene med ut. Du får dem i forskjellige lystettheter. Den beste solskjermingsløsningen jeg noen gang har hatt, vi har morgen- og formiddagssol rett inn på kjøkkenet. Så enkel og sømløs, ingen fikling med snorer. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå