Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #1 Skrevet 8. juli 2015 Føler det er flere og flere som kjøper både håndjern og diverse..tydelig inspirert av fifty shades😝hva mener dere er røff sex? Anonymous poster hash: bad07...7ea
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #2 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke sett filmen, vi har funnet ut av dette helt på egen hånd Håndjern og strips har mannen pga jobben Røff sex for oss er at han bestemmer alt. Jeg har gjerne gjort noe galt, eller sagt noe frekt i løpet av dagen, eller jeg har sagt nei til noe, og da må han straffe meg. Han holder meg nede, noen ganger bruker han jern eller strips, han gir meg også ris med hånd eller noe han finner. Han holder meg noen ganger for munn og nese og bestemmer derfor når jeg får puste, og andre ganger kveler han meg, han slår meg i ansiktet, på puppene og ellers. Han kaller meg en hore og jeg må bekrefte det. Han hysjer på meg og nekter meg å lage lyder, og han bestemmer når jeg får komme(noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen ) Jeg må suge og la meg bli tatt på den måten han vil. Osv. Nå må jeg poengtere at dette er noe jeg tenner sykt på og at det i realiteten er jeg som bestemmer alt Jeg kunne aldri hatt slik sex med noen jeg ikke stolte 100% på og hadde en slik intimitet med. Og vi har ikke bare sånn sex, vi har også "vanlig" kosesex Anonymous poster hash: 86444...901
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #3 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke sett filmen, vi har funnet ut av dette helt på egen hånd Håndjern og strips har mannen pga jobben Røff sex for oss er at han bestemmer alt. Jeg har gjerne gjort noe galt, eller sagt noe frekt i løpet av dagen, eller jeg har sagt nei til noe, og da må han straffe meg. Han holder meg nede, noen ganger bruker han jern eller strips, han gir meg også ris med hånd eller noe han finner. Han holder meg noen ganger for munn og nese og bestemmer derfor når jeg får puste, og andre ganger kveler han meg, han slår meg i ansiktet, på puppene og ellers. Han kaller meg en hore og jeg må bekrefte det. Han hysjer på meg og nekter meg å lage lyder, og han bestemmer når jeg får komme(noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen ) Jeg må suge og la meg bli tatt på den måten han vil. Osv. Nå må jeg poengtere at dette er noe jeg tenner sykt på og at det i realiteten er jeg som bestemmer alt Jeg kunne aldri hatt slik sex med noen jeg ikke stolte 100% på og hadde en slik intimitet med. Og vi har ikke bare sånn sex, vi har også "vanlig" kosesex Anonymous poster hash: 86444...901 Og han er politi? Alarmerende! Anonymous poster hash: 89623...dbd
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #4 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke sett filmen, vi har funnet ut av dette helt på egen hånd Håndjern og strips har mannen pga jobben Røff sex for oss er at han bestemmer alt. Jeg har gjerne gjort noe galt, eller sagt noe frekt i løpet av dagen, eller jeg har sagt nei til noe, og da må han straffe meg. Han holder meg nede, noen ganger bruker han jern eller strips, han gir meg også ris med hånd eller noe han finner. Han holder meg noen ganger for munn og nese og bestemmer derfor når jeg får puste, og andre ganger kveler han meg, han slår meg i ansiktet, på puppene og ellers. Han kaller meg en hore og jeg må bekrefte det. Han hysjer på meg og nekter meg å lage lyder, og han bestemmer når jeg får komme(noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen ) Jeg må suge og la meg bli tatt på den måten han vil. Osv. Nå må jeg poengtere at dette er noe jeg tenner sykt på og at det i realiteten er jeg som bestemmer alt Jeg kunne aldri hatt slik sex med noen jeg ikke stolte 100% på og hadde en slik intimitet med. Og vi har ikke bare sånn sex, vi har også "vanlig" kosesex Anonymous poster hash: 86444...901 Og han er politi? Alarmerende! Anonymous poster hash: 89623...dbd Hvorfor alarmerende? Slike utspill tyder på uvitenhet. Anonymous poster hash: e6ca9...3ff
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #5 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke sett filmen, vi har funnet ut av dette helt på egen hånd Håndjern og strips har mannen pga jobben Røff sex for oss er at han bestemmer alt. Jeg har gjerne gjort noe galt, eller sagt noe frekt i løpet av dagen, eller jeg har sagt nei til noe, og da må han straffe meg. Han holder meg nede, noen ganger bruker han jern eller strips, han gir meg også ris med hånd eller noe han finner. Han holder meg noen ganger for munn og nese og bestemmer derfor når jeg får puste, og andre ganger kveler han meg, han slår meg i ansiktet, på puppene og ellers. Han kaller meg en hore og jeg må bekrefte det. Han hysjer på meg og nekter meg å lage lyder, og han bestemmer når jeg får komme(noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen ) Jeg må suge og la meg bli tatt på den måten han vil. Osv. Nå må jeg poengtere at dette er noe jeg tenner sykt på og at det i realiteten er jeg som bestemmer alt Jeg kunne aldri hatt slik sex med noen jeg ikke stolte 100% på og hadde en slik intimitet med. Og vi har ikke bare sånn sex, vi har også "vanlig" kosesex Anonymous poster hash: 86444...901 Og han er politi? Alarmerende! Anonymous poster hash: 89623...dbd Haha! Nei, ikke politi, men noe lignende Og hvorfor i alle dager er det alarmerende?? Ingen i verden hadde trodd slikt om han, og det er jeg som har lokket han inn i dette Anonymous poster hash: 86444...901
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Noe det samme som første svar Mannen er "sjefen" over meg, kaller meg hore, spytter meg i fjeset, lett kvelning, slår meg hardt på rompa osv. Knuller meg hardt. Deilig! Anonymous poster hash: b4907...a9a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #7 Skrevet 8. juli 2015 Har ikke sett filmen, vi har funnet ut av dette helt på egen hånd Håndjern og strips har mannen pga jobben Røff sex for oss er at han bestemmer alt. Jeg har gjerne gjort noe galt, eller sagt noe frekt i løpet av dagen, eller jeg har sagt nei til noe, og da må han straffe meg. Han holder meg nede, noen ganger bruker han jern eller strips, han gir meg også ris med hånd eller noe han finner. Han holder meg noen ganger for munn og nese og bestemmer derfor når jeg får puste, og andre ganger kveler han meg, han slår meg i ansiktet, på puppene og ellers. Han kaller meg en hore og jeg må bekrefte det. Han hysjer på meg og nekter meg å lage lyder, og han bestemmer når jeg får komme(noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen ) Jeg må suge og la meg bli tatt på den måten han vil. Osv. Nå må jeg poengtere at dette er noe jeg tenner sykt på og at det i realiteten er jeg som bestemmer alt Jeg kunne aldri hatt slik sex med noen jeg ikke stolte 100% på og hadde en slik intimitet med. Og vi har ikke bare sånn sex, vi har også "vanlig" kosesex Anonymous poster hash: 86444...901 Savner virkelig en partner som vil ha slik digg røff sex. Uheldigvis vil ikke mannen være med på det. Men akkurat sånn du beskriver vil jeg ha! Anonymous poster hash: 0f9a4...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå