Gå til innhold

Tusenfryd i sprutregn, hva er dine erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte meg billetter til meg og min kjære i forrige uke..sånne billetter hvor du velger en bestemt dag.. Men det er meldt ganske mye regn i morgen.. hvor mye som kommer ned pr time gjenstår å se..men har noen vært i parken i regnvær før? Er det ikke ganske lite køer da? Vi tenker å kle oss varmt og selvfølgelig ha på oss regntøy. Vi tenker positivt og vet vi kommer til å kose oss allikevel.. mn å få høre om erfaringer hadde vært helt greit akkurat nå :)

Anonymous poster hash: 1b376...f98
Skrevet

To "voksne" mennesker på Tusenfryd alene uten barn?

Knis....godt vi er forskjellige

Anonymous poster hash: 93a2e...b89

Skrevet

Jeg dro ofte dit når det regnet, nettopp pga. få mennesker og lite kø. Så lenge man kler seg etter været er det helt greit å være der. :)

Skrevet

Ja vi skal endelig få kjøre de verste karusellene sammen, som vi aldri har fått gjort før da barna var med..for minste er ikke høy nok og den eldste ikke tørr noen ting.. så etter 8 år i lag er det endelig bare vår tur.. ser ofte voksne par i parken jeg som er der uten barn og koser seg..ser ikke helt problemet i det hihi.. Men barna skal få bli med på noe gøy i neste uke , da blir det bø sommerland på de..

Anonymous poster hash: 1b376...f98
Skrevet

Ja, bra enkelte av oss ikke blir gamle og kjedelige etter fylte 20...

Anonymous poster hash: 3fda5...776

Skrevet

Det eneste er at regner det en del, så er det i noen karuseller som piskeslag mot huden. Da man har så stor fart mot regndråpene. Tok spin spider i regnet, og det var bare vondt.

Men ellers super gøy å ta karuseller.

Anonymous poster hash: b2188...adb
Skrevet

Det eneste er at regner det en del, så er det i noen karuseller som piskeslag mot huden. Da man har så stor fart mot regndråpene. Tok spin spider i regnet, og det var bare vondt.

Men ellers super gøy å ta karuseller.

Anonymous poster hash: b2188...adb

Hva med buff til oppover nesen, og tynn lue på akkurat de karusellene? Kjører man på med solbriller også er man helt dekket :D

Kos dere hi, så romantisk!

Anonymous poster hash: 59c4f...981

Skrevet

Og problemet er? Her er vi ofte flere venner som drar til Tusenfryd eller Liseberg og har det kjempe gøy med karuseller, berg og dalbane osv. Er ikke så gøy når vi har med barna for da følger vi jo etter hva de vil :)

Anonymous poster hash: 6ea15...05e

Skrevet

Huff. Du høres litt kjip kjerring ut.

Er det misjonær på lørdag hos dere? 🙊🙊

Anonymous poster hash: ca35f...029

Skrevet

Enig med hun som skriver at regnet kjentes som piskeslag mot huden! Det var bare vondt å ta karuseller som går fort i regn.

Anonymous poster hash: 3d1e2...58a

Skrevet

Jeg pleide å kun dra på regnværsdager ;) Omtrent ikke kø og ikke kokende varmt. Ta med skift og noe å dekke ansiktet med. Solbriller er ikke alltid så lurt i en berg-og-dalbane, men lue og skjerf kan gå. Husk i såfall å putte endene på skjerfet under jakka (av sikkerhetsmessige grunner). Kanskje snowboardbriller hvis dere har det? Som festes med strikk rundt hodet... 

Kos dere! 

Anonymous poster hash: e3e73...64d
Skrevet

Regnvotter! Ikke bare ansiktet regnet pisker på. Hendene er utsatt de også.

Kos dere! :-)

Skrevet

Kos dere!!

Lite køer og lite folk!

Kle dere etter været og kos dere glugg ihjel! 😊👍🏼

Skrevet

Det er ikke meldt så mye regn i morgen. Tipper dere får det supert!

Anonymous poster hash: 9975c...e90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...