Gå til innhold

En mann som ikke har stort behov for å treffes hele tiden, men virker samtidig veldig interessert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en mann som virker veldig oppriktig og interessert, men samtidig kan han la det gå lang tid mellom hver gang han har tid til meg :P Jeg vet han er opptatt med en del og jeg forventer ikke at vi skal sees hele tiden, men jeg må innrømme at det noen ganger er litt sårt at han velger å gjøre andre ting når jeg har barnefri og sjansen til å møte han..Nå har jeg vært borte i 10 dager og han har valgt å gjøre andre ting, og jeg sitter her og blir mer og mer usikker på hvor seriøs han egentlig er. Han er også i perioder veldig søt og aktiv på mld og snap, men plutselig er det nesten helt dødt..Jeg maser ikke, og prøver å "speile" han, altså at han på en måte får styre intensiteten mellom oss. Jeg har tatt det opp med han før, og han sier han er veldig glad i meg og vil være sammen med meg, og greien er at jeg tror på han når han sier dette..Så jeg vet ikke helt..

Poenget mitt er vel å spørre om menn kan ha et annet syn på ting enn jenter, eller hvert fall meg? :P

Anonymous poster hash: 12198...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rett og slett litt tidsfordriv til den rette dukker opp.... Han er IKKE seriøst interessert i deg! Beklager....

De mennene (som er seriøse) strekker seg fryktelig langt for å treffe deg, og benytter hver en anledning de har!

Anonymous poster hash: 22a3c...312

Skrevet

Du er rett og slett litt tidsfordriv til den rette dukker opp.... Han er IKKE seriøst interessert i deg! Beklager....

De mennene (som er seriøse) strekker seg fryktelig langt for å treffe deg, og benytter hver en anledning de har!

Anonymous poster hash: 22a3c...312

What she said! 😩

Anonymous poster hash: a64ae...12e

Skrevet

Hvor lenge har dere truffet hverandre da?

Min erfaring er at menn som oppfører seg slik ikke er interessert, men bare holder deg på gress mens de leter etter noe de tror er bedre...

Anonymous poster hash: 40bcb...f83
Skrevet

Jepp, det er det som har begynt å røre seg i hodet mitt..Jeg bare håpet at menn kanskje var litt mer avslappet i forhold til slikt. Jeg er ikke så veldig erfaren, har hatt to lange forhold bak meg, og siste ble avsluttet for 3,5 år siden. Jeg trodde jeg hadde truffet en ordentlig mann endelig..

Vi har holdt på i 6 mnd nå..

Skrevet

Jepp, det er det som har begynt å røre seg i hodet mitt..Jeg bare håpet at menn kanskje var litt mer avslappet i forhold til slikt. Jeg er ikke så veldig erfaren, har hatt to lange forhold bak meg, og siste ble avsluttet for 3,5 år siden. Jeg trodde jeg hadde truffet en ordentlig mann endelig..

Uten at dere er mer definert par, eller har mer faste avtaler?

Nei, da er han ikke interessert. Når han i tillegg har perioder hvor han nesten ikke har kontakt med deg.... Nei, dropp ham. Ikke kast bort mer tid på ham!

Skrevet

Uten at dere er mer definert par, eller har mer faste avtaler?

Nei, da er han ikke interessert. Når han i tillegg har perioder hvor han nesten ikke har kontakt med deg.... Nei, dropp ham. Ikke kast bort mer tid på ham!

Han vil gifte seg med meg, og få barn med meg..Og dette er han like sikker på i de labre periodene, er litt derfor jeg blir så usikker..Han er verdens søteste, men det kan jo bare være skuespill..Noen ganger lurer jeg faktisk på om han er deprimert eller har noen vitaminmangler, ikke fordi han fremstår som deppa og lat, det er mer en følelse.

Skrevet

Huff det høres så lite lidenskapelig ut! Dere skulle jo ha vært dødelig forelsket enda!

Husker selv når jeg var forelsket i mannen min.. Klarte ikke være fra hverandre lengre enn nødvendig. Lå over til hverandre, ingen ville gå hjem til sitt.

Men uten barn da.. Likevel mener jeg det må til for å holde ut i tiårsvis ;)

Anonymous poster hash: e7914...802

Skrevet

Huff det høres så lite lidenskapelig ut! Dere skulle jo ha vært dødelig forelsket enda!

Husker selv når jeg var forelsket i mannen min.. Klarte ikke være fra hverandre lengre enn nødvendig. Lå over til hverandre, ingen ville gå hjem til sitt.

Men uten barn da.. Likevel mener jeg det må til for å holde ut i tiårsvis ;)

Anonymous poster hash: e7914...802

Det var slik, og det er slik, men bare ikke når han holder seg borte..Sukk..Jeg får nok bare innstille meg på at dette nok ikke er den store kjærligheten..

Skrevet

Han vil gifte seg med meg, og få barn med meg..Og dette er han like sikker på i de labre periodene, er litt derfor jeg blir så usikker..Han er verdens søteste, men det kan jo bare være skuespill..Noen ganger lurer jeg faktisk på om han er deprimert eller har noen vitaminmangler, ikke fordi han fremstår som deppa og lat, det er mer en følelse.

Du sier at det kan gå lange perioder mellom hver gang han har tid til deg... hvor lenge da? Og bor dere i nærheten av hverandre?

Hvor lenge har han sagt han vil gifte seg med deg og få barn med deg?

Og hva gjør han i de periodene han ikke har tid til deg?

Husk at dere er i den perioden dere burde vært mest forelsket fremdeles. Er dette den måten han er på på sitt beste så kan du være sikker på at han blir langt verre av/på i et avklart forhold.

Om han ikke er helt frisk så er det hans ansvar å gå til legen. Gjør ham ev. oppmerksom på det. Men om han er frisk og bare lat, da blir han garantert ikke mindre lat i et forhold...

Skrevet

Du sier at det kan gå lange perioder mellom hver gang han har tid til deg... hvor lenge da? Og bor dere i nærheten av hverandre?

Hvor lenge har han sagt han vil gifte seg med deg og få barn med deg?

Og hva gjør han i de periodene han ikke har tid til deg?

Husk at dere er i den perioden dere burde vært mest forelsket fremdeles. Er dette den måten han er på på sitt beste så kan du være sikker på at han blir langt verre av/på i et avklart forhold.

Om han ikke er helt frisk så er det hans ansvar å gå til legen. Gjør ham ev. oppmerksom på det. Men om han er frisk og bare lat, da blir han garantert ikke mindre lat i et forhold...

Det kan gå en uke eller to, og vi bor 3 min kjøring unna hverandre. Når han er "borte" er han hos en kompis, eller han sover..Det er noe av grunnen til at jeg tror det er et eller annet. Ang bryllup og barn har han sagt det de siste ukene. Dvs, vi har lenge snakket om hvordan det blir når vi flytter sammen, for det har aldri vært snakk om visst vi flytter sammen, men når..Og han er veldig opptatt av å ha et godt forhold til datteren min, de to digger hverandre! Og vi, hvertfall jeg, er veldig forelsket og vi har ganske mange planer..Det er derfor det er så rart at han blir slik..

Skrevet

Det kan gå en uke eller to, og vi bor 3 min kjøring unna hverandre. Når han er "borte" er han hos en kompis, eller han sover..Det er noe av grunnen til at jeg tror det er et eller annet. Ang bryllup og barn har han sagt det de siste ukene. Dvs, vi har lenge snakket om hvordan det blir når vi flytter sammen, for det har aldri vært snakk om visst vi flytter sammen, men når..Og han er veldig opptatt av å ha et godt forhold til datteren min, de to digger hverandre! Og vi, hvertfall jeg, er veldig forelsket og vi har ganske mange planer..Det er derfor det er så rart at han blir slik..

Når dere bor bare tre minutter unna hverandre og det likevel kan gå en uke eller to mellom hver gang dere ses...

Du ber om problemer om du flytter sammen med den mannen, det er jeg overbevist om! Har han vært i noe forhold før? Virker ikke slik...

Skrevet

Når dere bor bare tre minutter unna hverandre og det likevel kan gå en uke eller to mellom hver gang dere ses...

Du ber om problemer om du flytter sammen med den mannen, det er jeg overbevist om! Har han vært i noe forhold før? Virker ikke slik...

Hehe, grønn som jeg er må jeg spørre om hva du mener ang om han har vært i forhold før? :P Han har det, men ingen seriøse og han har aldri bodd med noen før :)

Skrevet

Hehe, grønn som jeg er må jeg spørre om hva du mener ang om han har vært i forhold før? :P Han har det, men ingen seriøse og han har aldri bodd med noen før :)

Jeg mener at en mann som så kort ut i et "forhold" er så lite interessert i å være sammen med deg til tross for at han påstår at han liksom vil gifte seg å ha barn med deg, ikke virker å ha realistiske holdninger/forventninger til hva det vil si å være i et forhold.

Når han allerede i "forelskelsesfasen" velger å sove eller kompiser foran deg i både en og to uker fremfor å kjøre tre minutter for å treffe deg på de ukene... han er ikke ordentlig interessert, ellers har han virkelig ikke peiling på hva det vil si å være i et forhold.

Forundrer meg ikke at han ikke har vært i noe seriøst forhold...

Beklager at jeg er så negativ til denne fyren. Han har sikkert mange gode sider, men les hva du selv har skrevet. Om en venninne fortalte deg at typen hennes var som han du treffer... hadde du fått inntrykk av at han var særlig interessert i henne?

Og en ting til... handling sier langt mer enn ord. Han her viser i handling at egentlig så er det ikke så viktig for ham å se deg så ofte... Da hjelper det ikke med store ord om å flytte sammen, gifte seg og få barn...

Skrevet

Har ikke du skrevet om han før?

Anonymous poster hash: 9733c...99c

Skrevet

Eksen min var slik, han mente at vi godt kunne gå ei uke uten å snakke sammen. For vi visste jo at vi var gla i hverandre, så da hadde han ikke nå behov for daglig kontakt. Han hadde ingen andre eller noe slikt, men han likte å styre med sitt, i tillegg hadde han ikke vært i noe seriøst forhold før.

Anonymous poster hash: 892f9...1cc

Skrevet

Han kommer vel til deg når behovet for sex er blitt stort!

Anonymous poster hash: 7f47e...cc6

Anonymous poster hash: 7f47e...cc6

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon og grublet svært mye på om han mente det han sa, hvorfor han var så opptatt hvis han virkelig ville ha meg osv. Til slutt fant jeg ut at det spilte egentlig ingen rolle, fordi hvis om han mente det så var vi uansett for forskjellige. Jeg hadde ikke i lengden kunnet leve med å være i et forhold, bo sammen med og få barn med en som var så opptatt med seg selv og ikke ønsket å prioritere meg oftere enn det denne mannen gjorde.

Så jeg dumpet han og fant en som var mer lik meg selv på dette området. ;) Beste valget jeg har gjort.

Anonymous poster hash: 2aa2c...27c
Skrevet

Jeg tenker vel at vi kanskje er for forskjellige..Jeg tviler egentlig ikke på at han et glad i meg og mener alt han sier, men samtidig "ser" han ikke hvordan et forhold skal være, slik jeg forestiller meg at det skal være. Det handler ikke bare om sex, tror jeg.

Og nei, jeg har ikke skrevet om dette før.

Skrevet

Navnet hans begynner vel på F.

Anonymous poster hash: 9d3ed...d28

Skrevet

Navnet hans begynner vel på F.

Anonymous poster hash: 9d3ed...d28

Hehe, nei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...