Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Andre kvelden jeg har dette nå, det kommer ved 22-23 tiden og er borte når jeg våkner om morningen. Øresus? Er gravid, 12 uker på vei, om det kan ha noe betydning. Erfaringer? Anonymous poster hash: c835b...d7e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 .. og har kun hatt det i det venstre øret. Anonymous poster hash: c835b...d7e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Helt normalt Anonymous poster hash: 8ca52...e7c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Helt normalt Anonymous poster hash: 8ca52...e7c Er jo så irriterende Når det er helt stille så høres det så godt: svosj svosj svosj... Anonymous poster hash: c835b...d7e
Mamma til 2 søte Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Helt normalt Anonymous poster hash: 8ca52...e7c Er jo så irriterende Når det er helt stille så høres det så godt: svosj svosj svosj... Anonymous poster hash: c835b...d7e Haha😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har hatt det i perioder hvor jeg er veldig sliten og stresset. Anonymous poster hash: 98f78...e51
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Takker for svar Får håpe det går over etterhvert. Anonymous poster hash: c835b...d7e
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Egentlig så hører vi pulsen våres hele tiden men velger ubevisst å ignorere lyden. Det er akkurat det samme med nesen, vi ser den hele tiden men velger å ignorere den. Kanskje du er sliten og stresset, angst? Uansett hva det er så har du begynt å legge merke til lyden nå, men det er helt normalt Og det går over. Prøv å distrahere deg med noe annet når du hører lyden, da glemmer du den fort.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Jeg hører pulsen i øret når jeg har vann i mellomøret... Nesespray hjelper.. Anonymous poster hash: c484e...712
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Kan det være tinnitus? Leser om det på nettet, og det høres jo helt grusomt ut :S Anonymous poster hash: c835b...d7e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Jeg er veldig plaget av det de gangene jeg er gravid . Såååå irriterende ! Anonymous poster hash: f4f8a...b9d
Bustetroll Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Jeg var plaget med både nesa og ørene da jeg gikk gravid. Nesa ble tettere og det ene øret fikk en sånn omvendt dott (hode i en tønne-dott). Er plaget med det enda og det vil visst aldri gå over Øret som er verst, det er som om øret åpner seg ca 10 ganger om dagen (noe det ifølge ørelegen også gjør, uten at jeg forstod stort av hva greia var ) Når det blåser kommer det ulelyd, akkurat som om jeg har øret inntil et skjell. Heldigvis er det ikke konstant, så har sluttet å plage meg så veldig.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #13 Skrevet 8. juli 2015 Det ville jeg sjekket hos en lege. Naboen her hørte pulsen sin kun på den ene siden. Legen fant ut at hun hadde en tett blodåre. Ingenting dramatisk for det var visst nok en blodåre på motsatt side som forsynte hode med blod, men hun måtte operere. Anonymous poster hash: ebb2d...6f1
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #14 Skrevet 8. juli 2015 Forkjøla? Har skjønt det sånn at pulsering ofte kommer av det, mens piping er annen øresus. Jeg hadde pulsering i mars og da var jeg veldig forkjølet, legen sa at det var nok derfor. Anonymous poster hash: ca7be...897
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #15 Skrevet 8. juli 2015 Det kan tyde på høyt blodtrykk Anonymous poster hash: bfe93...431
Mikako Skrevet 8. juli 2015 #16 Skrevet 8. juli 2015 Eg også hadde dette første halvdel av svangerskapet. Plagsomt, men det gjekk over :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #17 Skrevet 8. juli 2015 Jeg hadde dette i halvannet år for noen år siden. Bare på ene øret. Var skikkelig slitsomt... Legen fant ikke noe galt, og mente det kunne komme av anspente skuldre. Etter halvannet år ble jeg tilfeldigvis dratt med på noe av en venninne, Reiki tror jeg det het. Er noe alternativ greie... Mannen som holdt dette her kurset skulle "innvie oss", og han la da hendene rett over skuldrene mine (jeg hadde øynene lukket, men jeg er sikker på at det var det han gjorde, da jeg på en helt merkelig måte kunne føle hendene hans der). Så føltes det som om han løftet begge skuldrene mine opp, høyt, langt over ørene, uten å fysisk være nær meg... Skuldrene mine lettet, uten å røre på seg... Og lyden? Poff, borte! Aldri har jeg hatt så bra skuldre før. Lyden har aldri kommet tilbake heller. Han kunne også fortelle meg (uten at jeg sa noe som helst) at han følte at skuldrene mine ga slipp på mye anspenthet. Jeg har aldri følt meg så lett i mitt liv! Anbefales å prøve reiki! Jeg trodde ikke på det, men nå er jeg sikker på at enkelte har evner. Anonymous poster hash: 530f9...e4e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #18 Skrevet 8. juli 2015 Det har jeg også i perioder. Prøv å finn pulsen på halsen (på den siden det dunker i øret) og trykk lett på det punktet. Da går pulslyden bort fra øret på en måte .. Anonymous poster hash: af630...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå