Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #1 Skrevet 7. juli 2015 Og hvilken knehøne fant ut at det var en smart ting å gjøre med binda? Det STINKER av de parfymerte binda. Det skal da virkelig ikke være parfyme på hønepøne :@ Anonymous poster hash: c3267...daa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #2 Skrevet 7. juli 2015 Jeg elsker det! Bedre enn mensenlukt😀 Anonymous poster hash: d736b...3c7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #3 Skrevet 7. juli 2015 Deg om det. Syns det lukter værre med parfymebind, yjakk! Kan jo ikke være helt gunstig heller med tanke på at man skal ikke ha parfyme der... HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #4 Skrevet 7. juli 2015 Kvalmende... Anonymous poster hash: a9069...9e9
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Det er bare helt forferdelig som de lukter! Dårlig gjort å ødelegge bind på den måten! Jeg har alltid brukt always, men nå har jeg måttet bytte til Libresse, som bare er harde og stive. Jaja. En vakker dag blir man jo ferdig med dette for godt! Anonymous poster hash: 833e0...fa4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg elsker det! Bedre enn mensenlukt😀 Anonymous poster hash: d736b...3c7 Helt enig med deg, men produsenten kunne i det minste dempe lukten et par hakk. Syns dem har overdrevet det en smule... Anonymous poster hash: d0599...692
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Og det er ikke bare det som er i de binnene Anonymous poster hash: 16eba...68b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 De kunne fint latt være å dynke de i parfyme. Får jo vondt i hodet av de! HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Jeg syntes de kunne gitt oss valget. Samme bind, men en med og en uten parfyme. Det skal hindre at man lukter mensen, men det lukter jo så sterkt at man lukter bindet. Hadde på meg bind siste mens og mamma spurte med ett smil om jeg hadde mensen etter å ha lagt merke til lukten. Alt for kraftig parfyme! Anonymous poster hash: f1e8e...561
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Helt enig, altfor kraftig parfyme! HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Nissefisen Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Det er for at de rundt deg skal forstå at du har mens, de kjenner lukten Neida, de er helt jævlige! Hvem vil gå rundt å lukte wonderbaum?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Wunderbau! Det er det den bindlukta minner meg om. Thank you! HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Wunderbau! Det er det den bindlukta minner meg om. Thank you! HI Anonymous poster hash: c3267...daa Mente wunderbaum, m'en kom ikke med. HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Det stinker! Har brukt always siden jeg fikk mensen første gang men har nå byttet til libresse. Anonymous poster hash: cc554...34e
kristinehufine Skrevet 7. juli 2015 #15 Skrevet 7. juli 2015 Sikkert mannfolk som kom med ideen slik at de vet hvilke damer de skal holde seg unna når de er på musejakt på byen! Sterk wunderbaum-lukt = Move on to the next victim......
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #16 Skrevet 7. juli 2015 Sikkert mannfolk som kom med ideen slik at de vet hvilke damer de skal holde seg unna når de er på musejakt på byen! Sterk wunderbaum-lukt = Move on to the next victim...... Ja, snart kommer det sikkert også tamponger med superparfymert tråd også Eller en sensor som vibrerer om kveldens utvalgte har bind eller tampong... litt som tinder, men motsatt De bindene stinker råttent... grøss! Anonymous poster hash: 28078...def
kristinehufine Skrevet 7. juli 2015 #17 Skrevet 7. juli 2015 Sikkert mannfolk som kom med ideen slik at de vet hvilke damer de skal holde seg unna når de er på musejakt på byen! Sterk wunderbaum-lukt = Move on to the next victim...... Ja, snart kommer det sikkert også tamponger med superparfymert tråd også Eller en sensor som vibrerer om kveldens utvalgte har bind eller tampong... litt som tinder, men motsatt De bindene stinker råttent... grøss! Anonymous poster hash: 28078...def 😂 Kanskje en tampong som har en parfymert dusk på enden av tråden som henger ut? Kan jo alltids finne på en eller annen innretning som slipper ut lukt jevnlig, som en depottablett bare parfymeholder?!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #18 Skrevet 7. juli 2015 Blir som med disse gamke damene som skal kamuflere all lukt i parfyme... Det funker ikke! Parfyme og svette er dårlig kombo. Og det samme er parfyme og blod! HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Mamma_til_2 Skrevet 7. juli 2015 #19 Skrevet 7. juli 2015 Men de har jo de som ikke er parfymert har de ikke?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #20 Skrevet 7. juli 2015 Ingen aning, jeg tok med en bindpakke som ser ut som de alltid har gjort. Men nå står det "neutraluses odours" på. HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Superdolly Skrevet 7. juli 2015 #21 Skrevet 7. juli 2015 Men de har jo de som ikke er parfymert har de ikke? Jeg finner ingen alwaysbind uten parfyme lenger. Mulig det finnes en og annen restpakke uten i noen butikker, men her har de det ikke. Jeg har skiftet til Libresse som er harde og stive, men som heldigvis ikke lukter wunderbaum...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #22 Skrevet 7. juli 2015 Blir kun Libresse i trusa mi fremover. Skal ikke ha en Wunderbaum der og lukte blodig råneberte... HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Leirha Skrevet 7. juli 2015 #23 Skrevet 7. juli 2015 Syns det er totalt unødvendig å ha i parfyme, det hjelper lite mot menslukta unasett.Jeg reagerer veldig på de parfymerte bindene, og bruker heller billig uparfymerte coop bind og truseinnlegg.Bruker jeg dem med parfyme mister jeg huden der nede og får åpne sår. Ikke med engang det kommer i kontakt med huden, men etter noen timer, tok en stund før jeg skjønte det.Da jeg forstod at det var parfyme i ble jeg nesten litt lettet, for jeg trodde jo jeg hadde begynt å reagere på bind generelt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2015 #24 Skrevet 7. juli 2015 Syns det er totalt unødvendig å ha i parfyme, det hjelper lite mot menslukta unasett. Jeg reagerer veldig på de parfymerte bindene, og bruker heller billig uparfymerte coop bind og truseinnlegg. Bruker jeg dem med parfyme mister jeg huden der nede og får åpne sår. Ikke med engang det kommer i kontakt med huden, men etter noen timer, tok en stund før jeg skjønte det. Da jeg forstod at det var parfyme i ble jeg nesten litt lettet, for jeg trodde jo jeg hadde begynt å reagere på bind generelt. Hjelpes! Fikk helt vondt av deg :-( Det må da vel være mulig å sende en klage et sted? HI Anonymous poster hash: c3267...daa
Leirha Skrevet 7. juli 2015 #25 Skrevet 7. juli 2015 Syns det er totalt unødvendig å ha i parfyme, det hjelper lite mot menslukta unasett. Jeg reagerer veldig på de parfymerte bindene, og bruker heller billig uparfymerte coop bind og truseinnlegg. Bruker jeg dem med parfyme mister jeg huden der nede og får åpne sår. Ikke med engang det kommer i kontakt med huden, men etter noen timer, tok en stund før jeg skjønte det. Da jeg forstod at det var parfyme i ble jeg nesten litt lettet, for jeg trodde jo jeg hadde begynt å reagere på bind generelt. Hjelpes! Fikk helt vondt av deg :-( Det må da vel være mulig å sende en klage et sted? HI Anonymous poster hash: c3267...daa Ja, jeg har lurt på om jeg skal skrive inn til dem. De burde jo ha et alternativ til allergikere? Jeg visste ikke at jeg var så allergisk mot parfyme, men det er sikkert noe med at det er klmat og fuktig der nede og at det konstant er i kontakt med huden..Og det gnikker. Hva er vitsen egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå