GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Omg er det mulig å ha så lite vilje styrke, var på badet nå og kjente jeg måtte tisse og testene lå altfor tilgjengelig så svei av en test nå som var negativ . Jaja da gikk håpet mitt for denne PP rett i dass hvertfall! Leste at 50% av gravide får positiv test 9dpo så teknisk sett er det jo fortsatt håp men... 😯

Annonse

Jeg vet, testet ikke positivt før et par dager over ikm sist 😊 Men magefølelsen sier jeg ikke er gravid. Det gjorde den forsåvidt da jeg var gravid med guttungen også , så kanskje det er et godt tegn 😅

Hei 😊 Jeg har ikke skrevet noe på denne tråden før, men jeg har Ikm på torsdag, men klarte ikke å dy meg. Testen er negativ å jeg er en smule skuffet. Men jeg krysser fremdeles fingerene for denne pp! 😊

Hei Jeg har ikke skrevet noe på denne tråden før, men jeg har Ikm på torsdag, men klarte ikke å dy meg. Testen er negativ å jeg er en smule skuffet. Men jeg krysser fremdeles fingerene for denne pp!

Ikke bry deg så mye, fortsatt tre dager igjen :) Hvor lang syklus har du, og har du kort lutealfase? Jeg har 26 dagers syklus og trooor jeg har kort tid mellom el og ikm, og derfor produserer sent hcg. Testet i går tidlig, negativ. Men har fortsatt stor tro :) :)

Annonse

Hei Jeg har ikke skrevet noe på denne tråden før, men jeg har Ikm på torsdag, men klarte ikke å dy meg. Testen er negativ å jeg er en smule skuffet. Men jeg krysser fremdeles fingerene for denne pp!

Ikke bry deg så mye, fortsatt tre dager igjen :) Hvor lang syklus har du, og har du kort lutealfase? Jeg har 26 dagers syklus og trooor jeg har kort tid mellom el og ikm, og derfor produserer sent hcg. Testet i går tidlig, negativ. Men har fortsatt stor tro :) :)

Det vet jeg faktisk ikke. Er 1 pp, så jeg vet kun når sist mens var, og den kom 9 juli :) Har en gutt som blir 3 i oktober, han satt på første pp, da testet jeg også før Ikm å da var den positiv. Er nok derfor jeg er litt skuffet nå. Selvom jeg er fullt klar over at det er forskjell fra gang til gang :)

Hei alle prøvere:) jeg hadde egentlig ikm imorgen 4.8, men fikk mensen på fredag.

Jeg begynte på femar forrige syklus, og har for første gang på to år hatt en 28 dagers syklus kontra 32 dager! Når jeg tenker tilbake kunne jeg kjenne EL på dag 14, men skjønte det vel egentlig ikke da jeg aldri har hatt det så tidlig.Altså, jeg bommet solid på EL, så ikke rart mensen kom. Det er helt i orden, jeg er bare så glad for at jeg har en "normal" syklus:) denne syklusen følges vi opp på sykehuset og skal prøve inseminasjon, jeg er så spent!

En annen ting, hva er babyklister?

Lykke til alle sammen!

IKM i dag. Ingen mens foreløpig, men heller ingen symptomer på at jeg er gravid... 

SÃ¥ spennende :) NÃ¥r skal du teste?

Er på hyttetur langt oppi gokk, så har ikke mulighet til å få kjøpt test :P Så må bare vente i spenning :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...