GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÄ kjedelig prÞverpÄnr3! Jeg hadde festeblÞdning pÄ min andre (vi prÞver ogsÄ pÄ nr 3) sÄ hÄper ikke lÞpet er kjÞrt for deg denne mÄneden :)

Hadde du? NÄr ca i syklusen kom den og hvor lenge varte den? Friskt blod ?

Skrevet

Hvor mange dpo er du Santhe?

Jeg er ikke 100% sikker pĂ„ nĂ„r el var, men tror jeg er 12 dpo 😊

Skrevet (endret)

SÄ kjedelig prÞverpÄnr3! Jeg hadde festeblÞdning pÄ min andre (vi prÞver ogsÄ pÄ nr 3) sÄ hÄper ikke lÞpet er kjÞrt for deg denne mÄneden :)

Det var veldig merkelig. Jeg har lange sykluser, ca 35 dager, men istedenfor mens den mÄneden fikk jeg ny egglÞsning og ca 1 uke etter det (husker ikke nÞyaktig dpo) blÞdde jeg litt. Det varte en stund sÄ jeg skjÞnte ikke at det var det fÞr det jeg testet positivt noen dager senere, pÄ dag 50!

Endret av Et lite nurk
Skrevet

Det var veldig merkelig. Jeg har lange sykluser, ca 35 dager, men istedenfor mens den mÄneden fikk jeg ny egglÞsning og ca 1 uke etter det (husker ikke nÞyaktig dpo) blÞdde jeg litt. Det varte en stund sÄ jeg skjÞnte ikke at det var det fÞr det jeg testet positivt noen dager senere, ca dag 47!

Det var friskt blod fÞrst og sÄ "gammelt"

Skrevet

Hvor mange dpo er du Santhe?

Jeg er ikke 100% sikker pĂ„ nĂ„r el var, men tror jeg er 12 dpo 😊

*krysser fingrene*

Skrevet

Negativ test idag 12 dpo, da er det nok videre til pp 4 😊

Skrevet

Hoho, i dag testet jeg positivt, svakt, men helt klart positivt! Jeg er 9 dpo.

Skrevet

Gratulerer sÄ masse!!! Heldige deg :-) lykke til videre :-) :-) :-)

Skrevet

I dag kom tr her, sĂ„ da blir det Ă„ se fram mot neste pp 😊 Gratulerer sĂ„ mye til deg Et lite nurk 😊

Skrevet

Tusen takk! Jeg er selvfĂžlgelig kjempeglad! Lykke til videre til dere!

Skrevet

Imorgen er det 1 mĂ„ned siden sist mens, men ingen tegn til mens enda. Tok en test i dag, men ble negativ.. Men har enda et hĂ„p ettersom jeg vanligvis pleier Ă„ ha ekstreme mensensmerter 1-2 dager fĂžr mens! 😃 har 1 test igjen liggende nĂ„, nĂ„r anbefaler dere at jeg skal Teste igjen? 😊

Skrevet

Da var tr pĂ„ plass til eksakt rett tid... Da var det videre til pp 4 😊

Skrevet

H3lis: jeg hadde nok testet igjen om ett par dager dersom du kun har en test igjen :-)

Skrevet

Ja, kanskje lurt! â˜ș Er veldig utĂ„lmodig, men vil heller ikke bruke mer penger pĂ„ tester denne mĂ„neden 😣

Skrevet

Og der kom mensen... Hadde ikm pÄ mandag, og jeg har egentlig veeeldig stabil syklus, men det er vel typisk at det klusses opp litt nÄ som man prÞver Ä bli gravid.

Skrevet

Her er det ventet ikm i morgen. Jeg har fler tester liggende, men jeg er livredd for negativ igjen sÄ vet ikke om jeg tÞr teste :P

Skrevet

Lykke til Kinemoor91, jeg heier pĂ„ deg !! 😀😀

Skrevet

Forventet ikm i dag. Ingen tante og negativ test :( da er det bare Ä vente pÄ tanta og forberede oss pÄ ny pp :(

Skrevet

Ikm i dag. Er egentlig litt skummelt. Men kjenner jeg kommer til Ä bli livredd om jeg blir gravid nÄ, 1 mnd etter ma. SÄ trist at dette som skulle bli livets Mest fantastiske opplevelse, istede ble livets vÊrste. 5 aborter nÄ, sÄ hvor stor er sjansen for at man lykkes pÄ forsÞk nr 6 liksom??? Vil ha livet mitt tilbake!!! Men dette kan man liksom ikke gÄ tilbake pÄ, mÄ bare kjÞre pÄ Ä ha troen pÄ en happy ending <3

Skrevet

Jeg hadde ikm for 3 dager siden og har enda ikke et tegn til mens, tok test i dag men den ble negativ. Tror ikke mens er stabil enda siden jeg har gĂ„tt pĂ„ p-piller i 3 Ă„r, men trodde ikke det skulle gĂ„ over 1 mĂ„ned fĂžr jeg fikk neste mens. Har hatt litt smĂ„ blĂždninger denne mĂ„neden, men ikke sĂ„ mye at jeg mĂ„ bruke bind eller tampong, sĂ„ kan aldri tro at det er mensen.. Noen andre som har eller har hatt det slik? 😊 hĂ„per mensen snart kommer om jeg ikke er gravid, for reiser til Tyrkia om 1 uke og hadde vĂŠrt nedtur og fĂ„tt det nĂ„r jeg reiser 😣

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...