Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Siot hvor lenge har du prøvd? Du burde kanskje skje ta en prat med legen din om den korte lutealfasen , det finnes progesteron tabletter som kan fikse det visstnok 😊 Kjedelig å gå å prøve lenge uten å få det til hvis det er en relativt lett greie å fikse det 😊

Dette er vår 3.pp. ble gravid forrige gang med kort lutealfase (10 dager). Så jeg har jo håp :-) men vet jo at det er vanskeligere med så kort lutealfase, at egget kanskje ikke rekker feste seg. Kan jeg oppsøke hjelp selv om jeg ikke har prøvd lenger? Har jo hatt problem med kort lutealfase hele tiden...

Annonse

Har vert gravid to ganger før også. Føler det litt likt denne gangen. Har skikkelig ømme bryst. Stikker på en måte. Fryser hele tiden. Luft i magen, murring og føler det strekker i sidene ved brå bevegelser og når jeg feks er på do. Kan selvfølgelig ta feil også, men håper jeg har rett 😊 kjenner dere noen av de samme symptomene som meg?

Litt ja. I dag på jobb gikk alle rundt å svette fordi de var varme, mens jeg flere ganger hadde frysninger og takket nei til å åpne vindu. Har hatt mye luft i magen, og følt meg sykt sliten og trøtt den siste uken. Krysser fingrene for det beste 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...