Gå til innhold

Skjegg er så ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får helt grøsninger av den skjegg- moten. Skjegg er så utrolig ekkelt! Fatter ikke at damene til disse mennene orker å kline med dem..:/ (tenker da skjegg a la Ørjan feks)

Anonymous poster hash: caff6...fa5

Fortsetter under...

Gjest Marge Simpson
Skrevet

Skjegg er dritdeilig! Barten må være stelt, ufint når det henger hår over munnen😐

Skrevet

Kommer an på det. Om det er kort og mykt og STELT. ikke sprikende til alle kanter. Og heldekkende. Og som ikke over munnen.

Anonymous poster hash: cbc29...973

Skrevet

Liker ikke skjegg og heldigvis liker mannen å barbere seg daglig.

Skrevet

Enig! Ekkelt og uhygienisk!

Anonymous poster hash: b4778...b15

Skrevet

Jeg liker heller ikke skjegg, har aldri noensinne likt en mann med skjegg.

Anonymous poster hash: 54583...615

Annonse

Skrevet

Skjegg er skikkelig turn-off! Ekkelt, ekkelt, ekkelt.

Anonymous poster hash: 5af83...b5d

Skrevet

Rart så forskjellige vi er. Jeg har aldri likt en mann uten skjegg jeg.

Synes det er ubehagelig å kysse menn som er glattbarberte, er som å kysse ei jente.

Mannen har tatt skjegget en håndfull ganger i løpet av de 10 åra vi har vært sammen, men det har heldigvis komt kjapt tilbake.

Men så liker jeg sånn friluftslivtype menn.

Anonymous poster hash: e27e1...ba0

Skrevet

Enig. Skikkelig, skikkelig turn off! Misliker sterkt hipstermoten.

Skrevet

3-dagers kan være sexy.

Helskjegg ala Ørjan er grusomt.

Skrevet

Hvem er Ørjan?

Anonymous poster hash: 40883...d70
Skrevet

Et godt stelt skjegg er sexy! Men ustelte skjegg er hæslig!

Anonymous poster hash: 291fc...f91

Skrevet

2-3 dagers er fint...men helskjegg er grusomt misforstått greie

Annonse

Skrevet

Eeeekkelt ja..... Blæ.... Ser for meg at det yngler av bakterier der.

Anonymous poster hash: 08896...3c9

Skrevet

Haha, dere som snakker om at det er uhygienisk, tenker dere det samme om hår på hodet? Så lenge man vasker seg er det da ikke urenslig!

Anonymous poster hash: fcf06...468

Skrevet

Skjegg er hot! Men selvfølgelig må mannen kunne stelle det. Blir som langt hår feks, må være velstelt for at det er fint.Skjegg kan godt være langt, men ikke med bart langt over leppa. Tredagers er det fineste.

Anonymous poster hash: 7e61a...0e8

Skrevet

Enig! Hva ER det som skjer om dagen med denne forferdelige skjeggmoten?! Jeg grøsser av de ellers normalt deilige guttene som nå ser ut som de kommer rett fra Taliban, eller har vært et halvt år i villmarken uten mulighet for å stelle seg. Uæææ!!

Anonymous poster hash: fbd18...a39

Skrevet

Tredagers er digg, helskjegg ala Ørjan Burø (det han heter?) er dritekkelt og stygt, finnes INGEN i hele denne vide verden som kler det.

Anonymous poster hash: 22cd8...ee6
Skrevet

Godt vi er forskjellige. Mannen har skjegg. Han har hatt dette lenge før det ble mote. Digger litt rufsete mann med hår på kassa. Får helt fnatt av glattbarberte menn som napper øyenbryn og vokser brystet.

Skrevet

Godt vi er forskjellige. Mannen har skjegg. Han har hatt dette lenge før det ble mote. Digger litt rufsete mann med hår på kassa. Får helt fnatt av glattbarberte menn som napper øyenbryn og vokser brystet.

For det må være enten-eller?

En mann kan absolutt være mandig og rufsete uten en ekkel hårdott i fjeset.

Anonymous poster hash: 8d9d4...dea

Skrevet

For det må være enten-eller?

En mann kan absolutt være mandig og rufsete uten en ekkel hårdott i fjeset.

Anonymous poster hash: 8d9d4...dea

Neida, må ikke være enten eller. Men temaet var skjegg og jeg synes motsatt, glatte menn er ekkelt. Drar de på seg hel og stram sykkelbukse i tillegg får jeg lettere brekninger ;-)
Skrevet

Skjegg er skikkelig hot på enkelte :) Mannen min har skjegg og det kler han veldig. :)

Anonymous poster hash: de529...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...