Gå til innhold

Skjegg er så ekkelt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Rart så forskjellige vi er. Jeg har aldri likt en mann uten skjegg jeg.

Synes det er ubehagelig å kysse menn som er glattbarberte, er som å kysse ei jente.

Mannen har tatt skjegget en håndfull ganger i løpet av de 10 åra vi har vært sammen, men det har heldigvis komt kjapt tilbake.

Men så liker jeg sånn friluftslivtype menn.

Anonymous poster hash: e27e1...ba0

Annonse

Skjegg er hot! Men selvfølgelig må mannen kunne stelle det. Blir som langt hår feks, må være velstelt for at det er fint.Skjegg kan godt være langt, men ikke med bart langt over leppa. Tredagers er det fineste.

Anonymous poster hash: 7e61a...0e8

Enig! Hva ER det som skjer om dagen med denne forferdelige skjeggmoten?! Jeg grøsser av de ellers normalt deilige guttene som nå ser ut som de kommer rett fra Taliban, eller har vært et halvt år i villmarken uten mulighet for å stelle seg. Uæææ!!

Anonymous poster hash: fbd18...a39

Godt vi er forskjellige. Mannen har skjegg. Han har hatt dette lenge før det ble mote. Digger litt rufsete mann med hår på kassa. Får helt fnatt av glattbarberte menn som napper øyenbryn og vokser brystet.

For det må være enten-eller?

En mann kan absolutt være mandig og rufsete uten en ekkel hårdott i fjeset.

Anonymous poster hash: 8d9d4...dea

Godt vi er forskjellige. Mannen har skjegg. Han har hatt dette lenge før det ble mote. Digger litt rufsete mann med hår på kassa. Får helt fnatt av glattbarberte menn som napper øyenbryn og vokser brystet.

For det må være enten-eller?

En mann kan absolutt være mandig og rufsete uten en ekkel hårdott i fjeset.

Anonymous poster hash: 8d9d4...dea

Neida, må ikke være enten eller. Men temaet var skjegg og jeg synes motsatt, glatte menn er ekkelt. Drar de på seg hel og stram sykkelbukse i tillegg får jeg lettere brekninger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...