Gå til innhold

Hvem mener dere er norges beste komiker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Espen Eckbo, Ylvis, Lene Kongsvik og Cess steinmann :D ler så av de, haha herregud for en humor de har, digger de.

Anonymous poster hash: e66d4...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dagens komikere når de "gamle" til knea engang. Juster var gøyal, Arve Opsahl, Rolv Wesenlund og Harald Heide Steen, og ikke å forglemme Arthur Arntzen alias Oluf. Hege Schøyen og Øivind Blunck var også bra.

Huff, nå føler jeg meg gammel...

Anonymous poster hash: f88df...488

Skrevet

Ingen av dagens komikere når de "gamle" til knea engang. Juster var gøyal, Arve Opsahl, Rolv Wesenlund og Harald Heide Steen, og ikke å forglemme Arthur Arntzen alias Oluf. Hege Schøyen og Øivind Blunck var også bra.

Glemte å nevne Lene Kongsvik! Hun er god!

Skrevet

Terje sporsem, Pernille Sørensen, Dagfinn lyngbø, are kalvø og Bård Tufte Johansen :) de er fine alle disse.

Anonymous poster hash: ce0f5...04d

Skrevet

Helt enig - ingen av dagens når opp til disse :)

Anonymous poster hash: 975fd...e10

Skrevet

Jeg liker ikke mobbehumor, som for eksempel Thomas Gjertsen har drevet med.

Jeg har ikke sett han på noen år, så det kan hende det er annerledes nå.

Jeg liker Dagfinn Lyngør. Også har Ylvis noen skjult-kamera-opptak som jeg ler meg fillete av.😁

Anonymous poster hash: 0349c...7ca

Skrevet

Jeg liker ikke mobbehumor, som for eksempel Thomas Gjertsen har drevet med.

Jeg har ikke sett han på noen år, så det kan hende det er annerledes nå.

Jeg liker Dagfinn Lyngør. Også har Ylvis noen skjult-kamera-opptak som jeg ler meg fillete av.😁

Dagfinn Lyngbø

Skrevet

Veldig enig men anni 23.14. Ingen av dagens brautende kan måle seg mot de gamle. Kun Giertsen,Kongsvik of noen få til.

Har ikke sansen for underbuksrhumor, tiss/bæsjen og andre lavmålsfakter som liksom skal være morsomt.

Skrevet

Eckbo og Sørensen

Anonymous poster hash: 23f8a...74c

Skrevet

Hadde forventet noen litt mer hardtslående forslag. Kan det være Otto Jespersen feks

jeg tør å vedde huset mitt på at dette er mr. Drapstrussel himself.. 9 innlegg, rett etter saken, og ingen flere.

Sorry mækk, du har driti på draget.

Anonymous poster hash: 95d28...40c

Skrevet

Veldig enig men anni 23.14. Ingen av dagens brautende kan måle seg mot de gamle. Kun Giertsen,Kongsvik of noen få til.

Har ikke sansen for underbuksrhumor, tiss/bæsjen og andre lavmålsfakter som liksom skal være morsomt.

Da er det jo veldig rart at du liker Giertsen synes han har mye underbukse, tiss og bæsj humor jeg, Spesielt i helt lykkelig

Anonymous poster hash: 93840...ed5

Skrevet

Ylvis!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: c174d...b3c

Skrevet

Esben eckbo. Uten tvil

Anonymous poster hash: c5e28...5bf

Skrevet

Brødrene Sagen er mine favoritter! Liker Atle Antonsen, Bjarte Tjøstheim, og stort sett alle i Side om side også :) Ellers så synes jeg mange er ganske oppskrytt, Thomas Gjertsen har jeg helt i vrangstrupen fks. Får ikke med meg så mye norsk komedie, men er veldig glad i radioresepsjonen og side om side. :)

Skrevet

Pernille Sørensen

Atle Antonsen & Johan Golden SAMMEN

Dagfinn Lyngbø

Linn Skåber. Jeg ler alltid av Linn Skåber

Stian Blipp

Anonymous poster hash: dafc5...b94

Skrevet

Ylvis - de er ofte morsomme på en kreativ måte.

Lo masse av Kristoffer Skaug i gamle dager.

Hjerte til hjerte med Linn Skåber er fantastisk.

Elsker helt perfekt, men det er aller mest på grunn av Ine Jansen og Jon Øygarden.

Raske menn har noe morsomt materiale.

Ler også av Atle Antonsen og Radioresepsjonen.

Skrevet

Tusvik og Tønne 

Anonymous poster hash: 8e771...5f2
Skrevet

Lyngbø når han snakker om hilseregler! Jollen og danskebåten ler jeg av så jeg griner hver gang

Anonymous poster hash: 35b31...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...