Gå til innhold

hvor langt varer et svangerskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du inte bor i Sverige, då är termin 39+6 :-D

Ja, da hadde jeg faktisk gått overtid med alle mine, ikke pokker om jeg ville blitt satt igang før det var gått 41uker ihvertfall.

Ja da hadde jeg gått godt over med 3 av 4 jeg også :) født 42+2, 40+5 og 40+4  Ikke pokker om jeg heller ville ha bli satt igang før uke 41 jeg heller :)

Ja me

Ja, da hadde jeg faktisk gått overtid med alle mine, ikke pokker om jeg ville blitt satt igang før det var gått 41uker ihvertfall.

Ja da hadde jeg gått godt over med 3 av 4 jeg også :) født 42+2, 40+5 og 40+4  Ikke pokker om jeg heller ville ha bli satt igang før uke 41 jeg heller :)

Hehe, ja første kom 41+0, andre kom av seg selv akkurat 42+0, tredje kom 41+1.
Jeg vil ikke bli satt igang om jeg ikke må, tror kroppen min helst bare holder fast på ungene og når den første gir slipp så kommer de i en snabelfart! Så lenge de har det bra inni der, så har jeg det bra.

Annonse

Ja me

Hehe, ja første kom 41+0, andre kom av seg selv akkurat 42+0, tredje kom 41+1.

Jeg vil ikke bli satt igang om jeg ikke må, tror kroppen min helst bare holder fast på ungene og når den første gir slipp så kommer de i en snabelfart! Så lenge de har det bra inni der, så har jeg det bra.

He he. 

Det kan man trygt si om min kropp også. :D  Spytter dem ferdig og fine ut i en fart ;) Har heldigvis sluppet igangsetting, men har vært nære på to ganger. 

Hvorfor ville dere ikke blitt satt igang før uke 41?

Anonymous poster hash: 6f4f4...6ff

Hvorfor ville dere ikke blitt satt igang før uke 41?

Anonymous poster hash: 6f4f4...6ff

Fordi jeg rett og slett føler at kroppen min ikke er klar for fødsel før det, og jeg har overhodet ikke lyst å tvinge fram en fødsel som kroppen ikke er helt klar for.

Det tar lett lengre tid da og jeg er fornøyd med mine superraske fødsler.

Samme. Vil aller helst føde selv uten igangsetting. Veldig bra at det finnes mulighet for igangsetting av fødsel om det er vurdert gunstigst for barnet, men et alt bra med barnet, er det for meg ikke et alternativ å settes igang.

Jeg et derimot veldig positiv til gode rutiner og kontroller når man ha passert termindato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...