Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det med 17 mai og slanking da damer :) Selv lå jeg hjemme syk, så nå har jeg detti ut av ketose desverre :( Så nå går det vel noen dager kanskje før jeg er kommet meg tilbake, men tilbake skal jeg :)

 

Ville ikke like innlegget ditt, det kan være litt misvisende 😊

Ønsker deg god bedring og lykke til med å komme tilbake på sporet 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Du er en ukuelig optimist :)

 

Anonymous poster hash: 0d9fe...22c

 

Takk! 😊 Jeg tar det som et kompliment 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg med kjekspakka i hånda på jobben, men så i siste sekund kom jeg på dere flinke damene og da klarte jeg å legge den fra meg. Måtte liksom innom og fortelle dere det... ;)

Det er supert!! Kjempebra 😊

Kjeks er jo ikke godt så lenge uansett hehe 😁😉

Endret av moota m storebror&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble min 17.mai:

Jeg lagde fletteloff til mannen og eldste, boller til minste og lavkarbo rundstykker til far og meg. Hadde masse godt pålegg til, egg, reker, majones, smør, slo ut håret med litt ost og sukkerfritt syltetøy også 😮 Hadde også vannmelon og 1 1/2 stk. lavkarbo suksesskake.

 

Etterpå frøs jeg både kake og rundstykker. Redd for å spise noe av det idag hehe 😁😂

Kjører som sagt meierifritt til hverdags og tillater meg litt melkeprodukter av og til.

Samme med sukkeralkokoler, skal være veldig forsiktig til hverdag.

Endret av moota m storebror&lillebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai gikk fint for seg her.. Har ikke penger til å kjøpe noe is og lignende ute, så vi pakket med oss brødskiver og hjemmelaget muslibar (med sjokoladetrekk til ungene) hadde vann på flaska mi :) Spiste en smoothieis når jeg kom hjem, siden jeg hadde kjøpt is til ungene, så laget jeg en is til meg selv også, som var litt bedre alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke like innlegget ditt, det kan være litt misvisende

Ønsker deg god bedring og lykke til med å komme tilbake på sporet

Takk for det :)

Jeg pyntet nok litt på det tidligere i dag, jeg har egentlig gått på en kjempesmell :(  I tillegg til å være syk så ble jeg dumpet på 16 mai, og har trøstespist altfor mye ting jeg ikke burde spist :( 

Jeg har og veldig glad i å få pakker hjem i posten. Så i dag hadde jeg laget meg en lang liste hos Stormberg (er veldig glad i stormberg).....litt mere trøst :(  Men jeg bestemte meg for å gå gjennom alt tøyet jeg ikke passer før jeg sendte bestillingen, etter jeg hadde gjort det, slettet jeg hele bestillingen. Så en liten seier ble det i dag, fornuften vant over shoppoholikeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ble min 17.mai:

Jeg lagde fletteloff til mannen og eldste, boller til minste og lavkarbo rundstykker til far og meg. Hadde masse godt pålegg til, egg, reker, majones, smør, slo ut håret med litt ost og sukkerfritt syltetøy også Hadde også vannmelon og 1 1/2 stk. lavkarbo suksesskake.

 

Etterpå frøs jeg både kake og rundstykker. Redd for å spise noe av det idag hehe

Kjører som sagt meierifritt til hverdags og tillater meg litt melkeprodukter av og til.

Samme med sukkeralkokoler, skal være veldig forsiktig til hverdag.

Jeg synes det høres ut som perfekt mat :) Har det hjulpet å kjøre meierifritt?

Lyst til å dele oppskrift på lavkarbo rundstykkene dine? :)

Endret av valnøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Jeg pyntet nok litt på det tidligere i dag, jeg har egentlig gått på en kjempesmell :( I tillegg til å være syk så ble jeg dumpet på 16 mai, og har trøstespist altfor mye ting jeg ikke burde spist :(

Jeg har og veldig glad i å få pakker hjem i posten. Så i dag hadde jeg laget meg en lang liste hos Stormberg (er veldig glad i stormberg).....litt mere trøst :( Men jeg bestemte meg for å gå gjennom alt tøyet jeg ikke passer før jeg sendte bestillingen, etter jeg hadde gjort det, slettet jeg hele bestillingen. Så en liten seier ble det i dag, fornuften vant over shoppoholikeren :)

 

Huff så trist å høre! 😢

Godt at du fikk en seier også 😁 Jeg er også shoppoholiker, vet hva det er. Mine svake punkter er Bergans og h&m 😊 Men all shopping er gøy 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som perfekt mat :) Har det hjulpet å kjøre meierifritt?

Lyst til å dele oppskrift på lavkarbo rundstykkene dine? :)

 

Selvfølgelig 😊😊

 

4 egg og 2 ss tagatesse piskes hardt i 10 min.

 

50g smør smeltes. Ha oppi 1/2 dl vann og 1/2 dl fløte. Sett til siden.

 

Mål opp

25g mandelmel

25g kokosmel

2 ss pofiber

2 ss fiberhusk

2 ts bakepulver

Litt kardemomme og vaniljepulver dersom du vil ha dem litt søte.

 

Bland det tørre. Ha smøret i eggedosisen og deretter det tøre. Bland forsiktig og la deigen hvile i 5-10 min.

 

Form høye boller og sett dem på en bakepapirkledd plate. Stek på 160g i midten i 25-30 min.

Bruk gjerne olje for å forme dem lettere.

 

 

Kan også brukes som boller, ha da i kardemomme og vaniljepulver.

Eller hamburgerbrød, la da det søte være og ha på sesamfrø. Ha litt salt i deigen.

 

😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig

 

4 egg og 2 ss tagatesse piskes hardt i 10 min.

 

50g smør smeltes. Ha oppi 1/2 dl vann og 1/2 dl fløte. Sett til siden.

 

Mål opp

25g mandelmel

25g kokosmel

2 ss pofiber

2 ss fiberhusk

2 ts bakepulver

Litt kardemomme og vaniljepulver dersom du vil ha dem litt søte.

 

Bland det tørre. Ha smøret i eggedosisen og deretter det tøre. Bland forsiktig og la deigen hvile i 5-10 min.

 

Form høye boller og sett dem på en bakepapirkledd plate. Stek på 160g i midten i 25-30 min.

Bruk gjerne olje for å forme dem lettere.

 

 

Kan også brukes som boller, ha da i kardemomme og vaniljepulver.

Eller hamburgerbrød, la da det søte være og ha på sesamfrø. Ha litt salt i deigen.

 

 

Tusen tusen takk :) De høres gode ut og kanskje ikke så eggete :) De må testes ;)

Pofiber har jeg aldri hørt om, får jeg det i vanlig butikk? Jeg bruker aldri søtningsmidler, så der er jeg på gyngende grunn. Jeg har sukrin, kan det brukes i stedet for tagatesse tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist å høre!

Godt at du fikk en seier også Jeg er også shoppoholiker, vet hva det er. Mine svake punkter er Bergans og h&m Men all shopping er gøy

Jeg elsker å få pakke i posten, er som en liten unge :) H&M er jeg og veldig glad i :) Men jeg må skjerpe meg, jeg har ikke behov for mer tøy nå, bortsett fra i den størrelsen jeg er i nå som jeg nekter å handle i :eeeh: 

Detteer noe av det jeg fant ut i går at jeg hadde (alt er ubrukt) :

- 11 turbukser/fritidsbukser

- 16 t-skjorter/topper

- 10 tykke og tynne fleecejakker

- 8 collegejakker

- 3 vinterbukser

- 4 treningsjakker

- 5 treningstopper

- 2 treningsbukser

 

Det er bare treningstøy og turtøy, herregud, det er galskap. :eeeh::sjokkert:  Shoppestopp er kanskje tingen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist å høre!

Godt at du fikk en seier også Jeg er også shoppoholiker, vet hva det er. Mine svake punkter er Bergans og h&m Men all shopping er gøy

Jeg elsker å få pakke i posten, er som en liten unge :) H&M er jeg og veldig glad i :) Men jeg må skjerpe meg, jeg har ikke behov for mer tøy nå, bortsett fra i den størrelsen jeg er i nå som jeg nekter å handle i :eeeh: 

Detteer noe av det jeg fant ut i går at jeg hadde (alt er ubrukt) :

- 11 turbukser/fritidsbukser

- 16 t-skjorter/topper

- 10 tykke og tynne fleecejakker

- 8 collegejakker

- 3 vinterbukser

- 4 treningsjakker

- 5 treningstopper

- 2 treningsbukser

 

Det er bare treningstøy og turtøy, herregud, det er galskap. :eeeh::sjokkert:  Shoppestopp er kanskje tingen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk :) De høres gode ut og kanskje ikke så eggete :) De må testes ;)

Pofiber har jeg aldri hørt om, får jeg det i vanlig butikk? Jeg bruker aldri søtningsmidler, så der er jeg på gyngende grunn. Jeg har sukrin, kan det brukes i stedet for tagatesse tro?

 

Jeg synes ikke de er eggete 😊 Kjøper pofiber på Obs!.

Vanlig sukrin kan gi litt kald ettersmak. Jeg hadde kjøpt sukrin+ i det minste. Men prøv dersom du vil ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å få pakke i posten, er som en liten unge :) H&M er jeg og veldig glad i :) Men jeg må skjerpe meg, jeg har ikke behov for mer tøy nå, bortsett fra i den størrelsen jeg er i nå som jeg nekter å handle i :eeeh:

Detteer noe av det jeg fant ut i går at jeg hadde (alt er ubrukt) :

- 11 turbukser/fritidsbukser

- 16 t-skjorter/topper

- 10 tykke og tynne fleecejakker

- 8 collegejakker

- 3 vinterbukser

- 4 treningsjakker

- 5 treningstopper

- 2 treningsbukser

 

Det er bare treningstøy og turtøy, herregud, det er galskap. :eeeh::sjokkert: Shoppestopp er kanskje tingen :legrine:

 

Du slår meg 😁

Jeg hadde shoppestopp i flere måneder fra februar. Gikk fint lenge 😄

Har vært veldig flink lenge etterpå også. Har jo klær fra flodhest til slank så jeg trenger jo ingenting! 😕

Prøver klær etter hver mens, gleder meg over at jeg passer mange klær bedre og bedre. Men det går veldig sakte 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slår meg

Jeg hadde shoppestopp i flere måneder fra februar. Gikk fint lenge

Har vært veldig flink lenge etterpå også. Har jo klær fra flodhest til slank så jeg trenger jo ingenting!

Prøver klær etter hver mens, gleder meg over at jeg passer mange klær bedre og bedre. Men det går veldig sakte

Ha ha, jeg har og klær fra flodhest til slank. Minst i flodheststørrelsen, siden hjernen min ikke helt vil innse hva slags størrelse jeg er når jeg bestiller :legrine: Shoppestopp blir det, trenger virkelig ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, jeg har og klær fra flodhest til slank. Minst i flodheststørrelsen, siden hjernen min ikke helt vil innse hva slags størrelse jeg er når jeg bestiller :legrine: Shoppestopp blir det, trenger virkelig ingenting

 

Jeg har veldig masse klær i flodheststørrelse etter jeg gikk opp 10kilo på 2 måneder ifjor vinter når vi hadde en familiekrise. Da handlet jeg alt i de største størrelsen. Lite av det som passer nå da men. Vanligvis handler jeg også heller for lite enn for smått 😕 Håper det passer fint en gang i fremtiden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre du hadde en kjip 16. Mai Valnøtta. Satser allikevel på at dette er din sommer og at du snart føler deg bedre!

 

Jeg var litt kjapp og ga bort flodhestklærne mine i fjor, den feilen skal jeg ikke gjøre igjen, men jeg håper jo å få tatt i bruk slankeklærne mine igjen jeg og! I går stoppet vekta på 89.5. Men i går spiste jeg altfor mye kaker, vafler og godteri. I tillegg er det bursdag i både dag og i morgen, men jeg skal ha ha med meg dere i bakhodet. Spise litt men ikke fråtse.

 

God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 78,5 idag. Opp 1,4 siden sist lørdag.

Det er nok ikke fett, men like kjipt 😕

 

Har trykt i meg lavkarbo sjokolade, jordbær og baconcrisp idag. Helt til jeg ble kvalm og ikke får ned en eneste bit til hehe 😁😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre du hadde en kjip 16. Mai Valnøtta. Satser allikevel på at dette er din sommer og at du snart føler deg bedre!

 

Jeg var litt kjapp og ga bort flodhestklærne mine i fjor, den feilen skal jeg ikke gjøre igjen, men jeg håper jo å få tatt i bruk slankeklærne mine igjen jeg og! I går stoppet vekta på 89.5. Men i går spiste jeg altfor mye kaker, vafler og godteri. I tillegg er det bursdag i både dag og i morgen, men jeg skal ha ha med meg dere i bakhodet. Spise litt men ikke fråtse.

 

God helg jenter!

Tusen takk for det, det håper jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det gikk som det måtte gå med denne ukens kjempesmell og trøstespising.

4 april : 104,9
2 mai : 102,8
8 mai : 101
12 mai : 99,9

22 mai : 101, 6

 

Jeg fryktet egentlig at det ville være værre, men nå er det full skerpings:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det gikk som det måtte gå med denne ukens kjempesmell og trøstespising.

4 april : 104,9

2 mai : 102,8

8 mai : 101

12 mai : 99,9

22 mai : 101, 6

 

Jeg fryktet egentlig at det ville være værre, men nå er det full skerpings:)

 

Jeg må også skjerpe meg nå. Det er så pokkers lite som skal til for å gå opp et par kilo. Og knallhard jobbing for å klare å gå ned noen få gram 😠😢😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja dere, husk jeg sa det ;)

 

99,4 kg i dag tidlig...

 

Skal sies at jeg gikk så og si uten mat i litt over en uke, så uka som gikk nå skeiet jeg jo ut også :o Men, ikke stort å gjøre med det, gjort er gjort, bedre lykke neste veiing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja dere, husk jeg sa det ;)

 

99,4 kg i dag tidlig...

 

Skal sies at jeg gikk så og si uten mat i litt over en uke, så uka som gikk nå skeiet jeg jo ut også :o Men, ikke stort å gjøre med det, gjort er gjort, bedre lykke neste veiing ;)

Det er bare å brette opp amrene og komme ned igjen den kiloen som du var nede på. Her er det samme greia. Det er bare det at det er lettere å være flink dersom vekta går ned enn når vekta går opp 😮😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å brette opp amrene og komme ned igjen den kiloen som du var nede på. Her er det samme greia. Det er bare det at det er lettere å være flink dersom vekta går ned enn når vekta går opp

Sant ja.. Motivasjonen svinner litt, spesielt sånn været her er nå om dagen.. Får ikke gått til fra bhg med ungene i dag heller, her sitter vi hjemme i dag, regnet pøser på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...