Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Huff ja det er 2 skritt frem og 3 tilbake her.

Har ryddet i huset, vasket bilen, måkt snø, kostet steinene som ligger utfor gardsrommet, vasket ditt og datt osv, men det har liten eller ingen effekt bortsett fra at jeg sliter meg ut 😕

 

Var 79,0 sist uke, 79,6 igår. Jeg gjør jo alt rett!! Hater det!! Hadde det gått sent hadde det vært en ting, men det går jo ikke i det hele tatt 😢😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Målte meg hos legen igår. Minus 3 cm i midja og ingen forandringer ved hoftene. Dette på en mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte meg hos legen igår. Minus 3 cm i midja og ingen forandringer ved hoftene. Dette på en mnd. :-)

Langt, langt bedre enn å gå opp i cm over hoftene ;)

Og ikke heng deg opp i at det ikke er forandringer, for hos noen er det jo slik at det tar lengre tid å miste cm på noen deler av kroppen enn andre steder, hos meg er det rumpa :P Fra jeg startet opp igjen, og frem til nå, så har jeg ikke mistet noe over rumpa! ikke så mye som en millimeter, frustrerende er det, men samtidig, jeg vet det blir bedre, det står stille til jeg går under 97 kg, da minsker det der også.. hehe

Ting som tar tid, er som regel de ting som ikke går tilbake når man når mål, vi får trøste oss med det ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært mellom 79 og 79,8 hele uka så ingen resultater her heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Målte meg hos legen igår. Minus 3 cm i midja og ingen forandringer ved hoftene. Dette på en mnd. :-)

Langt, langt bedre enn å gå opp i cm over hoftene ;)

Og ikke heng deg opp i at det ikke er forandringer, for hos noen er det jo slik at det tar lengre tid å miste cm på noen deler av kroppen enn andre steder, hos meg er det rumpa :P Fra jeg startet opp igjen, og frem til nå, så har jeg ikke mistet noe over rumpa! ikke så mye som en millimeter, frustrerende er det, men samtidig, jeg vet det blir bedre, det står stille til jeg går under 97 kg, da minsker det der også.. hehe

Ting som tar tid, er som regel de ting som ikke går tilbake når man når mål, vi får trøste oss med det ;)

Ja det er jo kjempepositivt ! Men bare litt spesielt siden jeg er 17 uker gravid;-) tok litt tid å få mage i forrige svangerskap også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Målte meg hos legen igår. Minus 3 cm i midja og ingen forandringer ved hoftene. Dette på en mnd. :-)

Langt, langt bedre enn å gå opp i cm over hoftene ;)

Og ikke heng deg opp i at det ikke er forandringer, for hos noen er det jo slik at det tar lengre tid å miste cm på noen deler av kroppen enn andre steder, hos meg er det rumpa :P Fra jeg startet opp igjen, og frem til nå, så har jeg ikke mistet noe over rumpa! ikke så mye som en millimeter, frustrerende er det, men samtidig, jeg vet det blir bedre, det står stille til jeg går under 97 kg, da minsker det der også.. hehe

Ting som tar tid, er som regel de ting som ikke går tilbake når man når mål, vi får trøste oss med det ;)

Ja det er jo kjempepositivt ! Men bare litt spesielt siden jeg er 17 uker gravid;-) tok litt tid å få mage i forrige svangerskap også....

 

Det er kjempekjekt! Man vil ofte sånn sett at magen skal vise litt når man er gravid. For å så bli veldig lei hele magen på slutten hehe 😉 I alle fall jeg, som har blitt veldig stor begge gangene. Savner ikke magen, men skulle ønske det fantes så masse fine klær da også 😕

Nå er mine barn så store at det er litt rart å tenke på. De er halvvegs til voksne begge. Minste slutter snart med beltestol. Jeg føler tiden går så fort og plutselig så bor de ikke hjemme lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vekta mi har tatt feil av meg og en annen, for jeg er visst over 120 kg igjen.. På bare noen dager har jeg gått opp 4 kg - det henger ikke på greip! Sur.. Møkk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vekta mi har tatt feil av meg og en annen, for jeg er visst over 120 kg igjen.. På bare noen dager har jeg gått opp 4 kg - det henger ikke på greip! Sur.. Møkk..

Sånn er det ofte hos meg også. Det er så demotiverende at det går ikke å få sagt det 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vekta mi har tatt feil av meg og en annen, for jeg er visst over 120 kg igjen.. På bare noen dager har jeg gått opp 4 kg - det henger ikke på greip! Sur.. Møkk..

Problemet for oss kvinner, kroppen vår har det med å samle vann, og "slippe" igjen for så å samle.. Helt håpløst å følge med.. Prøv å hold fokus på at det er fysisk umulig å gå opp 4 kg fett på en uke ;) Og prøv å måle deg av og til også, så når vekta hopper opp igjen slik, så kan målebåndet hjelpe på motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah.. Hater når innveiingen er når man har mensen.. Hvorfor i all verden går jeg opp 5(!!!) kg hver gang :P Jada jada, går de ned igjen i slutten av uka, men likevel da, demotiverende når jeg veide 100,1 forrige innveiing, og nå veier 105 kg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater alle veiingene jeg ar hatt etter jul!! Men ja, enda verre er det når en har mensen. Mister hele motivasjonen til å være flink hele uka 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like merkelig som at jeg plutselig var 80,9 kilo for noen uker siden var jeg merkelig og plutselig 77,8 idag. Er vel oppe igjen før jeg rekker å nyte det da 😕 😥

 

Er det noen andre som har erfaring med at dere veier mindre dersom dere sover/ligger lenge om morgenen?

Jeg tenker at det kan være litt av årsaken idag, men ikke 1-2 kilo??

Jeg sto nemlig ikke opp før ca. kl.11 idag 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, jeg er en vandrende katastrofe uten noe som helst selvdisiplin :(

Drømmer stadig om en sommer hvor jeg endelig kan føle meg vel i bikini, alikevel har vekta mi nå bikket 104 :( Jaja, så blir det en innepakket sommer i år og sannsynligvis, hater det, men tydeligvis ikke nok :( Jeg er så god på selvsabotering at det er helt utrolig :(

Jauda, dette var månedens sutrerapport for meg, satser stadig på å komme sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i alle fall nedom 77,9 før jeg var oppe på 80 et eller annet et par dager etterpå haha. Har vært en påske med en del utskeielser. Bare lavkarbo men jeg tåler jo ikke å se på verken en sjokolade eller pakken med tagatesse uten å legge på meg 2 kilo så det hjelper lite.

 

Skal prøve å være streng en stund fremover. 77 eller 80 kilo, jeg hadde i alle fall plutselig veldig god plass i vinterbuksa mi i påsken. Har (hadde? ) minsket i cm fordet om jeg ikke går ned i gram 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evigvarende mens føles det som, veier meg inn nå, siden det blir noen stressende dager fremover: 21 mars: 105 kg.. 31 mars: 104,7 kg.. dag nr 11 med mensen.. Snakk om gleden av spiralen, noen ganger går det mnd mellom, andre ganger skulle man tro det aldri stopper.. Men holder ut jeg, gått mange langturer i det siste.. Men rolig dag i dag, både jeg og sønnen er nede for telling med magesjau :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned

Sant nok, men så er normalen min å ligge i 5 kg + frem til mensen er overstått, så spørs jo nå da, om jeg går under 100 kg når dette helvetes......... ja..  er over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med altså selv om det er stille fra meg. Og jaggu står vekta stille også. Ingen oppgang i påsken. Hurra for det. Ellers føler jeg meg gedigen om dagen og 99kg er ikke akkurat no sylfide heller da. Jeg vil ned i vekt 35kg nå takk. Nå må jeg få ryddet i det kostholdet ellers vil jo vekta bare stå på 99 den. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink om dagen. Enten spiser jeg for masse eller så spiser jeg feil. Og det viser på de manglende resultatene også. Jeg veier fremdeles rundt 80 kilo. Jeg blir så lei. Har jo kun gått ned et par kilo siden i sommer. Og det er de samme kiloene jeg har gått opp og ned siden 2010..

 

Må jeg være feit resten av livet? Alle andre får det jo til 😕😢

 

I tillegg føler jeg meg feit og oppblåst om dagen. Har ikke noe luft som kommer ut så forstår det ikke helt da.

 

Jeg kommer ikke til å være fin eller i det hele tatt normal denne sommeren heller 😠😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 mars: 104,7 kg

9 april: 102,8 kg :o vet jeg kanskje bør se dette positivt, men nei, veide jo rett over 100 kg før mensen.. Men..... Mensen ble lang, og etter det sto vekta stille en uke nå også, før den droppet denne uka først.. Spist helt feil siste 2 ukene.. Starte på frisk tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned barn&engler:-)

joda, men ut fra før mensen vekta, har jeg i all realitet gått opp :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

117,7 kg her.. Ikke mye endring og litt lavere motivasjon.. Konfirmasjon om 3 uker - burde vært mer motivert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...