Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Ikke under 70 nå heller... 70,6 😡😩så dette går da ikke rett vei😩 Mest lyst å gi opp! Men ska bite tenna ihop! Vurder en form for lavkarbo for å se om jeg får litt fortgang i sakene . Ble ingen trening i går, så satser på i dag og i mårgen, å hvile på søndag , før week 4 på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

88.2 kg her. Vi har hatt vinterferie og spist altfor mye usunt/godteri.

 

Jeg trener to ganger i uka, men spiser så altfor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jul veide jeg 75,4. På søndag var jeg 80,9. Igår 80,2.

 

Har levd strengt siden søndag bortsett fra søndagen da jeg spiste 1 liten potet, noen kokte gulerøtter og litt saus hos svigers.

Hadde også bakt lavkarbo gulerotkake og lavkarbo sjokoladekake som jeg spiste noen stykker av på søndag og et par igår.

 

Har nok spist for masse og litt for slakt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 102 kg, i dag 101,5 kg.. ok oppstart, men prøver å finne ut hva i all verden jeg skal gjøre, siden røyken er borte, så frister jo alt man ser nå o.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.

 

Har ikke så mye annet å si egentlig, blæh.

 

Veide 85 kg før helga, 87 kg første januar. Jadda, blir ikke slank med det første ;)

 

10 uker til 17.mai.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår den. Jeg veier mer nå enn både før og etter jul. Har startet på strikt igjen så håper det hjelper 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå vært flink noen dager igjen. Ble ikke helt som det pleier/tenkt på tirsdag. Eldste og jeg var i Oslo på dagstur. Da var vi på Mc Donalds. Jeg spiste dobbel quarterpounder eller noe i den dur og cheeseburger. Begge uten brød selvsagt 😃 Og 2 nuggets. Utenom det har jeg holdt meg til planen. Håper det gir utslag. Det er nå på tide å ta meg selv i nakken og gjøre en innsats. Ellers kan jeg glemme å veie mindre i sommer enn jeg gjorde ifjor.

 

Har nok av stress og lite søvn hjemme, så har ikke veid meg denne uka heller. Får se i helga eller neste uke. Snart er det jo tid for den månedlige plagen igjen også. Hater å ha den hver måned!! 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mnd å da kan vekta bevege seg igjen😂Under 70!!!! 69,4!! Jippi ! Første del mål nådd!! Neste må bli 67, kan ikke ha for store sprang , for dette tar tid😂

Satse på helgen ikke drar meg opp på 70 tallet igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mnd å da kan vekta bevege seg igjen😂Under 70!!!! 69,4!! Jippi ! Første del mål nådd!! Neste må bli 67, kan ikke ha for store sprang , for dette tar tid😂

Satse på helgen ikke drar meg opp på 70 tallet igjen...

 

Heldige du! Eller flinke du er vel mer rett 😄😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned til 80 blank idag. Har levd veldig strikt hele uka utenom tirsdag. Forstår ikke helt hvorfor kroppen ikke responderer bedre, men ikke noe annet å gjøre enn å bare holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig under 80, igjen.. 79,6 kilo på vekta idag 😊

Lurer på om det er siste gang jeg ser 80 tallet denne gangen!? Eller bikker jeg 80 nå når jeg skal ha månedsplagen?? 😣

Jeg hadde virkelig trodd at det var siste gang jeg så 80 tallet i høst når jeg igjen kavet meg nedover. Og når jeg før jul nådde 75,4 hadde jeg aldri trodd at det skulle gå så langt. Men jeg har holdt meg til lavkarbo hele tiden og vært fast bestemt på det jeg holder på med. Som jeg ofte sier, heldigvis for at jeg blir dårlig av høykarbo, ellers er det fare for at jeg hadde sprukket rett som det er 😮

 

 

Shoppestoppen går også enda 😄😉 Om det er ikke er tvungen stopp lenger. Hadde tenkt å kjøpe meg en ny ullunder-genser på fredag, men tenkte det er jo snart vår så jeg droppa det 😃

Prøver å spare litt også, så det motiverer til å la være 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig smell i går, say no more😩😩herregud klare virkelig ikke slanke meg mer enn en uke så går jeg på en mat orige uten like😂 Jaja bruker vel en mnd før jeg klarer og gå ned en kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel likt for flere av oss. Jeg er nå, på tross av at jeg har fulgt livsstilen hele tiden, 4 kilo mer enn før jul. Så da vil jeg heller gå ned 1 kilo i måneden 😉😛

 

Men vi gir oss ikke! Ny sommer, nytt håp 😄😄😄😄😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte bare veie meg idag også. Hadde en dårlig følelse fordi jeg spiste middag sent igår. Den middagen som jeg egentlig skulle ha, lax og hollandaise (?) ferdig på boks smakte pyton. Den sausen var forferdelig og det ble til at jeg plukket ut laxen og agurken. Så jeg laget ny middag etter at jeg var i svømmehallen med barna.

Jeg var redd for at det bare var noen få gram ned før jeg fortsatte opp som jeg har holdt på siden jul nå.

Men jeg har gått ned til 79,1. Så 3,7 kilo igjen til der jeg var før jul.

Nytt håp!! 😄😄

Prøver å fortsette like bra fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79,0 idag. Har fått det helt for meg med å veie meg hver dag, hva er det for noe?? 😂😛

Skal prøve å la det gå noen dager mellom i alle fall.

 

Har vært aktiv denne uka (til meg å være).

Ryddet på mandag, vasket bilen på tirsdag, støvsugde og var 3 timer på isen med barna igår. Håper slikt også hjelper litt med å dra lasset.

Så idag skal jeg bare slappe av i soafen foran tv med fyr i ovnen 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

 

Huff det hørtes ikke godt ut 😕

Hvordan får man det?

 

Ønsker deg god bedring! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

Huff det hørtes ikke godt ut 😕

Hvordan får man det?

 

Ønsker deg god bedring! 😊😊

Takk for det 😊

Nei si det? Trente litt (dansa) i 30 min så plutselig fikk jeg intense smerter i bryst og mage, føltes ut som jeg skulle føde fra brystet og ned 😝 om man kan sammenligne 😉

Vet ikke hvordan det har skjedd, men har sikkert noe med magesyre som har skvulpet opp nederst i halsen og irriterer der 😥

Så ja, sånn kan det gikk 😂 skal ikke trene igjen på en stund iallefall! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

Huff det hørtes ikke godt ut 😕

Hvordan får man det?

 

Ønsker deg god bedring! 😊😊

Takk for det 😊

Nei si det? Trente litt (dansa) i 30 min så plutselig fikk jeg intense smerter i bryst og mage, føltes ut som jeg skulle føde fra brystet og ned 😝 om man kan sammenligne 😉

Vet ikke hvordan det har skjedd, men har sikkert noe med magesyre som har skvulpet opp nederst i halsen og irriterer der 😥

Så ja, sånn kan det gikk 😂 skal ikke trene igjen på en stund iallefall! 😂

Det høres vondt ut!! 😨

Får du medisiner mot det? Jeg har en del sure oppstøt innimellom. Håper jeg slipper unna det 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

Huff det hørtes ikke godt ut 😕

Hvordan får man det?

 

Ønsker deg god bedring! 😊😊

Takk for det 😊

Nei si det? Trente litt (dansa) i 30 min så plutselig fikk jeg intense smerter i bryst og mage, føltes ut som jeg skulle føde fra brystet og ned 😝 om man kan sammenligne 😉

Vet ikke hvordan det har skjedd, men har sikkert noe med magesyre som har skvulpet opp nederst i halsen og irriterer der 😥

Så ja, sånn kan det gikk 😂 skal ikke trene igjen på en stund iallefall! 😂

Det høres vondt ut!! 😨

Får du medisiner mot det? Jeg har en del sure oppstøt innimellom. Håper jeg slipper unna det 😕

Fikk beskjed om å ta linc før måltider ellers spise babymat.

Det var fryktelig vondt, men går bedre når jeg holder meg unna alt av mat som ikke "flyter". Huff.. Ikke noe greit med sure oppstøt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Litt dårlig med oppdateringer fra meg. Har jo gått på en smell og så ny smell, var oppe i 120 kg igjen i helga, er på 118 i dag.. På tirsdag fikk jeg sterke plager så ser ut som jeg har fått betennelse i spiserøret så blir tvunget slankekur på meg fremover. Supper, joghurt og vann på meg.. Bah.. Jaja, kanskje det går nå? Får vondt om jeg prøver få i meg annen mat.. Eller for mye, egentlig ganske greit mtp slanking hadde det ikke vært for smertene.

 

Har nok skydd litt unna vekta de siste ukene, orker ikke tenke på oppgang..

Sulten.. Vil ha kjøtt, gjerne koteletter..

Huff det hørtes ikke godt ut 😕

Hvordan får man det?

 

Ønsker deg god bedring! 😊😊

Takk for det 😊

Nei si det? Trente litt (dansa) i 30 min så plutselig fikk jeg intense smerter i bryst og mage, føltes ut som jeg skulle føde fra brystet og ned 😝 om man kan sammenligne 😉

Vet ikke hvordan det har skjedd, men har sikkert noe med magesyre som har skvulpet opp nederst i halsen og irriterer der 😥

Så ja, sånn kan det gikk 😂 skal ikke trene igjen på en stund iallefall! 😂

Det høres vondt ut!! 😨

Får du medisiner mot det? Jeg har en del sure oppstøt innimellom. Håper jeg slipper unna det 😕

Fikk beskjed om å ta linc før måltider ellers spise babymat.

Det var fryktelig vondt, men går bedre når jeg holder meg unna alt av mat som ikke "flyter". Huff.. Ikke noe greit med sure oppstøt heller..

 

Huff stakkar!! Håper det går fort over 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått meg ny bestevenn! 😄 Mannen kjøpte iRobot 880 til meg idag. Så nå støvsuger den mens vi sitter i hver vår godstol og slapper av 😃

Foreløpig har den brukt en evighet på kjøkkenet, spent på om den tar bra på gulvteppet i stua.

 

Har vært flink idag. Veide meg ikke heller. Var ute på tur med mannen for å handle diverse og jeg var nokså sulten. Hadde med meg litt nøtter og peanøttsmør, men jeg holdt meg til vi kom hjem slik at jeg kunne få i meg en skikkelig frokost. Blir marinert og langtidsstekt kylling litt senere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står jeg på stedet hvil på 110 kg. Men så lenge jeg holder meg stabil og ikke går opp så er jeg fornøyd. Satser på at jeg ikke går opp så mye i svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 februar 101,5 kg, på mandag nå, altså 14 mars, 100 kg.. Snakk om å være lite motivert, har jo vært så dårlig vær, kaldt og guffent, så enda jeg har vært flink på kosthold, så har jeg holdt meg mer inne og i stolen enn annet :P Men startet opp igjen med å gå til/fra bhg i går, siden ungene var hjemme i dag ble det en lengre tur på oss i dag også, fint i været, varmegrader og snø og is har krympet betraktelig rundt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...