Gå til innhold

slankestart Juli 2015


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Det er godt Løvemamma, ikke greit å være syk!

 

Jeg er bare godtesjuk idag. Har sååå lyst på noe godt! Jeg har tatt opp et bittelite stykke med lavkarbo suksesskake fra fryseboksen. Men den er jo ikke tint før imorgen. Må ha noe som virker raskere! :P  Og jeg spiste resten av peanøttsmøret tidligere idag :(

Kanskje jeg skal lage litt krem med syltetøy uten sukker!? Det må bli godt :D :D   Men litt tiltak da haha :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70,0 ned 500g siden sist, DET hadde jeg ikke ventet...

Går sent men rett vei?!?4,4 kg siden nytt år.. 6 uker... Jaja ting tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,0 ned 500g siden sist, DET hadde jeg ikke ventet...

Går sent men rett vei?!?4,4 kg siden nytt år.. 6 uker... Jaja ting tar tid...

Det er jo 0,7kg i uka syns det er ett bra tall jeg. :D Endret av ♥ Løvemamma ♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

70,0 ned 500g siden sist, DET hadde jeg ikke ventet...

Går sent men rett vei?!?4,4 kg siden nytt år.. 6 uker... Jaja ting tar tid...

Det er jo 0,7kg i uka syns det er ett bra tall jeg. :D

Når du legger det frem på dn måten høres det faktisk mye bedre ut👍🏻😁

Meeeen når er det helg, å da bruker det å gå litt skeis..uff. Noen som er med på KUN uke dager frem til ønsket vekt er nådd?😂 Hmm hadde vel aldri blitt helg i mitt liv mer da😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har vært litt fraværende her, men er fortsatt 5 kg lettere....

Er ikke sikkert det blir mer før august for nå skal en liten gutt eller jente vokse i magen min:-D

Men skal være streng med meg selv og ikke gå opp mer enn 7-10 kg før fødsel. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det gått trått med trening på grunn av sykdom og ferie. Men har alikevel gått litt ned i vekt da, overraskende :)

 

30.01 - 100,7

05.02 - 99,3

15.02 - 98,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hat ikke veid meg på snart 2 uker. Skal veie meg etter månedens spesial, en gang denne uka. Gruer meg og tenker at jeg ikke har gått ned.

 

Innsatsen har vært god bortsett fra litt krem, 1 kakestykke og en remse med mørk sjokolade i løpet av noen dager. Alt lavkarbo selvsagt 😊 Vet likevel at det stopper vekta mi 😣😕

Må for det om veie meg i løpet av uka så jeg har litt kontroll på hva jeg driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått trent week2 slik som planlag, så fortsetter noen dager til før jeg går over på week3. Frem til onsdag , så fri torsdag så week 3 fredag! Er planen😉

Kan vel trygt si det har vært en matorige uten like i helgen , så ja.. Uff jeg skal vel henge på dette pokkers 70-tallet i en evighet😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med baby på vei junimamma 😊

 

Her går det fortsatt nedover

118,3 kg i dag. Selv etter to kakestykker i helga (bursdag) 😊

Passer endelig den ene buksa jeg kjøpte i høst 😊 yay!

Håper bare det fortsetter nå, merker jeg har falt litt for fristelser etter helga. Ikke mye, men ble plutselig en brus i dag 😩 jaja, skjerpings fremover 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått trent i går og dag💪🏻en dag igjen på week 2 før jeg går løs på week 3. Har ikke så voldsom matlyst! Totalt ulik meg😂Så må bare utnytte det å spise mindre, enn så lenge, snur vel garantert til helgen, da går vel det meste ned på høykant😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig junimamma!

 

Jeg har gått opp 0.5 kg denne uka. Jeg har lovet meg selv å veie meg hver fredag, så det skal jeg fortsette med. Ikke lukke øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ikke på vekta i dag... Trente mandag og tirsdag men ikke onsdag som planlagt... Jada

Starter på week 3 i dag💪🏻 så ER planen 6 dager samenhengende trening, men ingen krise om det ikke blir, det viktigste er at jeg trener, så om det tar litt lenger tid så tar det litt lenger tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke week 3 før i går, men har gjennomført 2 økter! Klart meg litt bedre gjennom denne helgen, mat messig , så klapp på skulderen til meg😁👏🏻ikke heeeelt topp, men innafor 😂Satse på en bra uke👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fri fra barna så ble en liten tur ut. Så her har jeg gått opp 500 g. Men, men :-)

Mulig jeg får prøve meg på noen runder med kne-vennlige øvelser. Så tror ikke 30 days eller ripped er noe for meg enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.. Uteble helt til slutt jeg.. Først fordi jeg fikk så mye på hjemmebane at det ikke ble tid.. Så endte jeg med totalt feilslått tull, som ballet seg på.... Lang historie kort; tilbake på 102 kg :( (sluttet å røyke i oktober i fjor, og gått opp 5 kg pga det.. byttet røyk med mat... ikke smart)

 

Håper jeg kan komme krypende tilbake og starte opp igjen.. Ting har roet seg igjen, men vekta øker, så startet så smått den forrige uka nå, kuttet ut småspisingen av "alt man ser".. Først var det jo røyksuget, men så ble det "vane sak"... Nå skal vanen fjernes, og byttes med det bedre.. OG om jeg lykkes denne uka (vinterferien til ungene), så må det jo gå tenker jeg ;)



Anonymous poster hash: b3317...7b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei dere.. Uteble helt til slutt jeg.. Først fordi jeg fikk så mye på hjemmebane at det ikke ble tid.. Så endte jeg med totalt feilslått tull, som ballet seg på.... Lang historie kort; tilbake på 102 kg :( (sluttet å røyke i oktober i fjor, og gått opp 5 kg pga det.. byttet røyk med mat... ikke smart)

 

Håper jeg kan komme krypende tilbake og starte opp igjen.. Ting har roet seg igjen, men vekta øker, så startet så smått den forrige uka nå, kuttet ut småspisingen av "alt man ser".. Først var det jo røyksuget, men så ble det "vane sak"... Nå skal vanen fjernes, og byttes med det bedre.. OG om jeg lykkes denne uka (vinterferien til ungene), så må det jo gå tenker jeg ;)

 

Anonymous poster hash: b3317...7b7

 

Hvorfor i all verden setter den meg som anonym nå da? jaja... Hei, det er meg :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei dere.. Uteble helt til slutt jeg.. Først fordi jeg fikk så mye på hjemmebane at det ikke ble tid.. Så endte jeg med totalt feilslått tull, som ballet seg på.... Lang historie kort; tilbake på 102 kg :( (sluttet å røyke i oktober i fjor, og gått opp 5 kg pga det.. byttet røyk med mat... ikke smart)

 

Håper jeg kan komme krypende tilbake og starte opp igjen.. Ting har roet seg igjen, men vekta øker, så startet så smått den forrige uka nå, kuttet ut småspisingen av "alt man ser".. Først var det jo røyksuget, men så ble det "vane sak"... Nå skal vanen fjernes, og byttes med det bedre.. OG om jeg lykkes denne uka (vinterferien til ungene), så må det jo gå tenker jeg ;)

 

Anonymous poster hash: b3317...7b7

 

Hvorfor i all verden setter den meg som anonym nå da? jaja... Hei, det er meg :D:P

 

Jeg har også gått opp. Er nå 80,9kilo 😢😢😠

Startet på striks igjen. Viser bare at jeg ikke kan leve. Må bare spise helt strikt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomført 4 økter med week 3, satser på to økter til før week 4.må ha en dags pause kjenner jeg... Phuu håper det gir resultater! Om ikke annet så følels kroppen " strammere" men en titt i speilet viser at det ikke er det store😫 Men hallo hva kan en forvente på 2,5 uker😂Må nok holde på noen mnd👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...