Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 I hvilke retter, og hvordan tilbereder dere spinaten? Gjelder både fersk og frossen spinat. Anonymous poster hash: 7a0af...13f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Sammen med pulled porke rømme med hvitløkspulver, cherrytomater og avocado i hamurgerbrød. På hamburger, i salater, i omelett sammen med løk, paprika cherrytomat Anonymous poster hash: a36cc...95d
amandine Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Fersk spinat bruker jeg i salat, i wraps, i pastasaus(har i panne og lar den synke sammen med sjalottløk og hvitløk og heller over fløte og koker litt. Har sprøstekt bacon og godt med pepper på og serverer). Frossen har jeg i pannekaker(tin og ha i røren).
tante grusom master of law Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Feks i spinat og fetaostlasagne.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Jeg har det i pai og salat. Anonymous poster hash: 421ee...ddc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Bruker frossen spinat som tilbehør til fisk. "Koker" det med litt melk og smør. Namnam Anonymous poster hash: 7ea15...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå