Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg hater slike kleine situasjoner der man skal være med en haug med ukjente folk å gjøre såkalt morsomme aktiviteter for å bli kjent med hverandre! Har vært med på det flere ganger tidligere og aldri følt meg så dum! Nå skal jeg begynne på en master til høsten, og tenkte at det må da være litt mer ordentlige greier. Men nei da, programmet kom å da var det satt av flere timer til bli kjent aktiviteter. Trenger noen tips og råd til hvordan jeg skal komme gjennom dette!! Er den første til å innrømme at jeg er litt asosial og har vansker med sosiale settinger og store grupper. Jeg trenger tid på å bli kjent med folk. Anonymous poster hash: 8d1ae...88e
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Jeg hadde ikke gått. Tvungen sosialisering med til dels flaue ting man må gjøre foran mange andre, krampaktige "oppgaver" som visstnok skal være så kjempemorsomme.... Nei takk.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Jeg er en sosial person det er lett å bli kjent med, men hater virkelig sånn der selv :/ får vondt langt inn i margen Anonymous poster hash: 342c4...a87
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Haha, jeg skal studere til neste år og det er det eneste jeg sitte å tenker på! Jeg vil virkelig ikke være med på de bli kjent festene! Jeg tenker at jeg burde gå for "alle" andre går og jeg kan vel fort bli en ensom student hvis jeg ikke går. Æsj altså Anonymous poster hash: 38707...be1
Willy W Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Bit tenna sammen og la det stå til. Handler om å være voksen å gjøre ting utafor sin egen komfortsone. Sikkert likt for mange, mange nordmenn vel og merke. Vi er stive og tar oss selv høytidelig. Jeg liker det helker ikke, men har vært med på mye av det.
MerraSomGår Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Så lenge det ikke er smilekurs, går det meste an, selv om det er drit. Smilekurs er det verste av det verste! Har aldri før eller siden vært lengre ute av min egen komfortsone enn når jeg måtte delta på noe slikt. Var nesten en ut-av-kroppen-opplevelse
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Willy Wonka ), on 06 Jul 2015 - 14:21, said:Bit tenna sammen og la det stå til. Handler om å være voksen å gjøre ting utafor sin egen komfortsone. Sikkert likt for mange, mange nordmenn vel og merke. Vi er stive og tar oss selv høytidelig. Jeg liker det helker ikke, men har vært med på mye av det. Jeg er ikke norsk, har jobbet og studert i utlandet, men har aldri vært med på noe så teit. Så nei, det er ikke vanlig i andre land... Har forresten aldri vært med på noe sånt på universitetet i Norge i mangel på barnevakt, og nei, jeg var ikke ensom student for det.
*Nøtta* Skrevet 6. juli 2015 #8 Skrevet 6. juli 2015 Du blir kjent med de andre selv om du velger å ikke gå på desse aktivitetene her, så bli hjemme med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Alle trenger å bli pushet litt ut av sin egen komfortsone i blant. Ha et åpent sinn, det blir kanskje gøyere en du tror? Det verste som kan skje er at du får deg noen nye venner. Om du ikke stiller opp er du iallefall garantert å ikke få noen nye venner;-) Anonymous poster hash: 87c0d...820
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2015 #10 Skrevet 6. juli 2015 Alle trenger å bli pushet litt ut av sin egen komfortsone i blant. Ha et åpent sinn, det blir kanskje gøyere en du tror? Det verste som kan skje er at du får deg noen nye venner. Om du ikke stiller opp er du iallefall garantert å ikke få noen nye venner;-) Anonymous poster hash: 87c0d...820 Seriøst? Kan man ikke lenger skaffe seg venner på egen hånd? Hun får seg ikke venner hvis hun ikke går på EN fest? jeg har aldri fått meg noen venner på fester og diverse, men heller i kollokviegrupper og sånt. Det er heller ikke et faktum at hun får seg nye venner hvis hun deltar, jeg har vært på det to ganger i mitt liv og har ikke skaffet meg noen venner der. Men det spørs hva man vil med venner - ha festkompiser eller diskusjonspartnere. Diskusjonspartnere er lettere å finne på lesesalen enn på fest der alle driter seg ut kollektivt.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #11 Skrevet 6. juli 2015 Har blitt godt kjent med folk på studiet helt uten fadderaktiviteter. De som elsker faddergrupper er ofte svært ulike meg uansett. 😊 Anonymous poster hash: edd41...959
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #12 Skrevet 6. juli 2015 Alle trenger å bli pushet litt ut av sin egen komfortsone i blant. Ha et åpent sinn, det blir kanskje gøyere en du tror? Det verste som kan skje er at du får deg noen nye venner. Om du ikke stiller opp er du iallefall garantert å ikke få noen nye venner;-) Anonymous poster hash: 87c0d...820 Seriøst? Kan man ikke lenger skaffe seg venner på egen hånd? Hun får seg ikke venner hvis hun ikke går på EN fest? jeg har aldri fått meg noen venner på fester og diverse, men heller i kollokviegrupper og sånt. Det er heller ikke et faktum at hun får seg nye venner hvis hun deltar, jeg har vært på det to ganger i mitt liv og har ikke skaffet meg noen venner der. Men det spørs hva man vil med venner - ha festkompiser eller diskusjonspartnere. Diskusjonspartnere er lettere å finne på lesesalen enn på fest der alle driter seg ut kollektivt. Eh nei. Klart hun får seg venner uansett, men hun går glipp av en mulighet til å bli kjent med noen=går glipp av en eller flere potensielle venner. Bli kjent-aktiviteter trenger jo ikke å innebære togaparty og grøftefylla, btw. Om man er ubekvem i slike settinger er det desto større grunn til å trene på slike situasjoner ved å delta istedenfor å unngå det. Anonymous poster hash: 87c0d...820
Willy W Skrevet 6. juli 2015 #13 Skrevet 6. juli 2015 Willy Wonka ), on 06 Jul 2015 - 14:21, said: Bit tenna sammen og la det stå til. Handler om å være voksen å gjøre ting utafor sin egen komfortsone. Sikkert likt for mange, mange nordmenn vel og merke. Vi er stive og tar oss selv høytidelig. Jeg liker det helker ikke, men har vært med på mye av det. Jeg er ikke norsk, har jobbet og studert i utlandet, men har aldri vært med på noe så teit. Så nei, det er ikke vanlig i andre land... Har forresten aldri vært med på noe sånt på universitetet i Norge i mangel på barnevakt, og nei, jeg var ikke ensom student for det. Sier ikke at det er vanlig i andre land. Men det er typisk her i Norge å være redd for å by på seg selv, ut av komfortsonen etc
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #14 Skrevet 6. juli 2015 Det er på dagtid, i regi av høyskolen. Og obligatorisk oppmøte på hele greia, så jeg kan ikke la være å gå. Får håpe flere av de andre er like utilpass som meg ;-) Hi Anonymous poster hash: 4660c...8b9
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #15 Skrevet 6. juli 2015 Smil og si til deg selv at det blir morsomt. Tenk på å gjøre det hyggelig for de andre på festen og ikke vær så opptatt av deg selv. Anonymous poster hash: 26b60...50d
sug lut Skrevet 6. juli 2015 #16 Skrevet 6. juli 2015 Slapp av. Oppmøte er ikke det samme som deltakelse. Om du må være der kan du ha det ganske festlig med boikott og sabotasje, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2015 #17 Skrevet 6. juli 2015 Kan jeg gå for deg? 😝jeg eeeeeelsker selskapsleker og annet fjas 👍 Anonymous poster hash: bf9ac...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå