GĂ„ til innhold

STERKT POSITIV G-TEST (OG EL-TEST) 6 DPO!!?? HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg testet sterkt positiv pÄ G-test i dag 6 DPO!!Er det mulig?
Litt forhistorie..Jeg er helt ny her.. Er i vÄr fÞrste PP nÄ, har hatt uteblivende mens i et par Är (trolig pga P-piller i 10 Är og mye trening), nÄ i vÄr har jeg endelig hatt 1 syklus pÄ ca 40 dager.
Gynekolog sa for 3 uker siden at alt sÄ bra ut og at syklusen min trolig ville stabilisere seg i sommer.

Har siden forrige mens tatt EL-tester, de har vÊrt 100% neg(Kun kontroll strek), helt frem til tirsdag 30.06 - dag 33 i syklus. Da fikk jeg pos EL-est bÄde fra Clear Blue og fra Billige Tester.
Vi hadde sex nesten hver dag denne uken. Etter den fĂžrste positive EL-testen har de bare fortsatt og vĂŠre positive og blitt sterkere og sterkere!!! NĂ„ er de KNALL-positive.
FĂžrst trodde jeg at kroppen min slet med Ă„ slippe egget, men i dag tok jeg en G-test fra Billige tester som var klart positiv (tror jeg) innen 1 minutt!!
Kan tester fÄ utslag sÄ tidlig?? Kan det vÊre noe galt?? Er helt i sjokk..

Setter veldig stor pris pÄ svar og erfaringer!smil.giftullerdu.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at du har hatt EL tidligere enn antatt. 8 dpo er stort sett det tidligste man ser en svak strek.

Skrevet

Fikk strek 6dpo , en test var ganske sterk ogsĂ„. 😉Jeg er helt sikker pĂ„ el-dag da jeg bĂ„de tempet og tok el-tester ( og ut i fra syklus).

Syns selv det var merkelig men tester ble sterkere😃😃

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...