Gå til innhold

Hva skal man tro?

Anbefalte innlegg

Ikke vært innpå her på ei stund fordi jeg blir så opphengt i babyprøving, men nå måtte jeg bare. Trodde faktisk det skulle klaffe denne gangen, pp14 eller noen sånt. IKM 2. Juli, men ingen antydning en gang. Tunge pupper, øm korsrygg, tissa ofte, oppblåst og sulten ofte, og jeg har ikke leita etter symptomer en gang. Så i dag har det begynt å komme blod... Det gjør på en måte ingenting, for jeg vet vi skal få hjelp på fertilitetsklinikken i september, men likevel. Men, så begynte jeg å tenke: kan jeg være gravid likevel? Kan det være cystene jeg har som fører til blodet (de er fyllt med blod visstnok) og at det er grunnen til at det kommer så seint? Noen som har noen opplevelser rundt dette? Eller griper jeg bare i et halmstrå? TR har vært ytterst presis i over 1 år, så syns det er så rart. Fikk påvist flere cyster i mars/april, og hatt vondt gjennom hele mnd etter det (ved sex), men ikke denne mnd. Så alt har vært rart. Men det er sikkert bare meg, og jeg er sikkert ikke gravid nå heller...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144224452-hva-skal-man-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...