Gå til innhold

Hvis det ikke er liv i embryoet/fosteret,

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man likevel ha graviditetssymptomer?

Anonymous poster hash: 6ace6...651

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 74869...03b

Skrevet

Da heter det MA missed abortion. Jævligste som finnes. Dårlig gjort fra naturens side

Anonymous poster hash: b1b01...cca

Skrevet

Da heter det MA missed abortion. Jævligste som finnes. Dårlig gjort fra naturens side

Anonymous poster hash: b1b01...cca

Enig!! Kan gå flere uker fra foster dør til du merker det. FORFERDELIG!!

Skrevet

Da jeg hadde en ma rundt uke 8-9, hadde jeg aldri de helt voldsomme graviditetssymptomene fra starten av graviditeten. De jeg da hadde, forsvant med en eneste gang etter at det hele var over.

Det er tydeligvis veldig individuelt hvordan man opplever en ma, så det blir helt umulig å si noe konkret. Man må nesten bare dra til lege og sjekke med ultralyd.

Hvis ikke fastlegen vil gi henvisning, så betal heller for privat. Mye bedre å få sjekket det med en gang enn å gå lang tid med usikkerhet. Hvis ikke ma kommer i gang av seg selv, kan det vel umulig være bra å gå flere uker med dette innvendig heller.

Anonymous poster hash: a77e3...589
Skrevet

Etter å ha vært gjennom flere grusomme MA´er der jeg gikk uvitende rundt og trodde jeg var gravid frem til uke 18, har jeg nå skaffet meg en doppler som er fantastisk god å ha når usikkerheten skyller over meg. At jeg nå er i uke 12 og symtomene forsvinner gjør ikke saken bedre. På bare noen sekunder får jeg bekreftelsen på at det er et lite bankende hjerte der inne :-)

Anonymous poster hash: a5aa0...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...