Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg ser stadigvekk at noen klager på støy fra naboene , alt fra barn på trampoline, gressklipping og bilkjøring. Hvorfor er det så irriterende at andre mennesker lager lyd? Om en syntes at folk rundt en ikke skal lage noe lyd, så burde en vel ikke bodd nærme andre mennesker. Noe jeg syntes er litt morsomt er de som irriterer seg over folk som bor over de lager lyd når de går eller når barna leker på gulvet 😂 seriøst? Når en bor under noen andre vil det komme lyder 😂 Og nei jeg har ikke problemer med naboer eller noe, men leser og hører stadig om sånt. Anonymous poster hash: 21704...699
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Jeg ser stadigvekk at noen klager på støy fra naboene , alt fra barn på trampoline, gressklipping og bilkjøring. Hvorfor er det så irriterende at andre mennesker lager lyd? Om en syntes at folk rundt en ikke skal lage noe lyd, så burde en vel ikke bodd nærme andre mennesker. Noe jeg syntes er litt morsomt er de som irriterer seg over folk som bor over de lager lyd når de går eller når barna leker på gulvet 😂 seriøst? Når en bor under noen andre vil det komme lyder 😂 Og nei jeg har ikke problemer med naboer eller noe, men leser og hører stadig om sånt. Anonymous poster hash: 21704...699 Meningsløs tråd. Anonymous poster hash: 98a17...653
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Og du forstår ikke at hus er ulikt isolert? Eller at det er ulike nivåer av støy? Enig med nr. 2 - meningsløst! Det er lov å tenke seg litt mer om... eller kanskje du gjør det om du får andre naboer en gang (ps... jeg har bare veldig hyggelige naboer og en nabohund som bjeffer på alt og alle, men som likevel sjarmerer meg ) Anonymous poster hash: 94c3e...e06
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Når naboene har "pusset opp" siden de kjøpte leilighet vegg i vegg med oss, dvs i 4 år, da begynner det å bli litt nok. Batteridrillen har gått sent og tidlig, hverdag som helg, men IKKE i arbeidstiden. Han er nemlig snekker selv, og da er han på jobb. Lyden av boring i betongvegger bærer så godt og blir forsterket av veggen i så stor grad at den faktisk høres bedre i naboleiligheten enn der drillen er... Så til slutt sa jeg til dem at nå var det faen meg nok, og at de fikk gjøre som siviliserte mennesker og ta en uke ferie og få det ferdig på dagtid i stedet for å terrorisere oss hver eneste ettermiddag og kveld, og søndager fra hanegal til tappenstrek. Etter det har de ikke snakket med meg... Anonymous poster hash: 5fe20...315
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Irriterer meg sjelden, men ene naboen her spiller dunkemusikk i garasjen fra 23-02 hver dag. Lyden går rett inn på soverommet og vekker barna. Be han dempe seg er umulig. De skjøt også raketter etter barna på nyttårsaften også, så de er ikke helt gode. Politiet er der støtt for å be de roe ned, men det bryr de seg ikke om. Eneste de har gjort etter beskjed fra politi er å lage gjerde så hundene deres ikke jager turgåere lenger. Folk var livredde for å gå tur i skogen her, for de ble jaget av 3 hunder. De banket desperat på døra her flere ganger i uken. Anonymous poster hash: df3ba...534
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Joda , hundebjeffing, musikk og bråk på tider som det skal være stille skjønner jeg er irriterende . Og at de som får beskjed om å dempe seg eller hunden da, og blir sur , de burde gjerne lære seg å forstå at det er andre folk rundt de. Nå var det mer de som ikke takler at naboen gjør helt vanlige ting, som å leke på gulvet, hoppe på trampolinen og klippe plenen. Har hørt flere klage på sånt 😨 Anonymous poster hash: 21704...699
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Jeg irriterte meg over naboen. Motorsag,vedkapp osv hver bidige morgen i helgene,aldri ellers til tross for at han er pensjonist. Så kom dagen hvor vi anskaffet trampoline. Den satte vi ved hekken,deres terrasse var på andre siden. Ungene fikk hoppe sent og tidlig. Nabokona kom så over en dag og lurte på om vi kunne flytte trampolina. Joda,sa jeg,hvis mannen din kan slutte å bråke tidlig om morgenen i helgene. Hun ble så snurt,snudde og gikk. Det ble stille i helgene og trampolina ble flytta. Anonymous poster hash: 3c0ea...cf7
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Er generelt for å tenke på flere enn seg selv. Men lar meg ikke så fort irriterer. Drittungen på 19 år borti gata som kjører i 60 i 30sona derimot ønsker jeg alt vondt. Anonymous poster hash: 89eb0...3cd
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Irriterer meg sjelden, men ene naboen her spiller dunkemusikk i garasjen fra 23-02 hver dag. Lyden går rett inn på soverommet og vekker barna. Be han dempe seg er umulig. De skjøt også raketter etter barna på nyttårsaften også, så de er ikke helt gode. Politiet er der støtt for å be de roe ned, men det bryr de seg ikke om. Eneste de har gjort etter beskjed fra politi er å lage gjerde så hundene deres ikke jager turgåere lenger. Folk var livredde for å gå tur i skogen her, for de ble jaget av 3 hunder. De banket desperat på døra her flere ganger i uken. Anonymous poster hash: df3ba...534 Kontakt politiet igjen - de har mulighet til å konfiskere musikkanlegget om de ikke etterfølger advarsler Vet om at det er blitt gjort flere ganger i nærheten av der jeg har bodd, hvor ulike personer har valgt å ikke dempe fester etter klager, eller har spilt høyt midt i uken. Der flyttet problemfolka en etter en når de ble lei av å få anleggene sine tatt av politiet Skyter de raketter etter barna - ring politiet umiddelbart og anmeld! Anonymous poster hash: 94c3e...e06
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Er generelt for å tenke på flere enn seg selv. Men lar meg ikke så fort irriterer. Drittungen på 19 år borti gata som kjører i 60 i 30sona derimot ønsker jeg alt vondt. Anonymous poster hash: 89eb0...3cd Tips politiet om hvordan han holder på. Når de har kapasitet kan det hende de tar seg en tur og kontrollerer og tar ham på fersken. Han bør jo miste lappen. Anonymous poster hash: 94c3e...e06
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #13 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #14 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne... Anonymous poster hash: b868f...418
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #15 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne... Anonymous poster hash: b868f...418 Hun skriver om "hundegården". Det er da ganske opplagt at er på hennes eiendom. Såpass må man forvente at folk kan lese mellom linjene. Anonymous poster hash: 5e430...b5a
Stridsmøy Skrevet 5. juli 2015 #16 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne... Anonymous poster hash: b868f...418 Selvfølgelig på deres eiendom når hun i sitt første innlegg skrev hundegården. Du er lei av tilleggsinfo som kommer senere selv om denne tilleggsinfoen sto i første innlegg. Å lese ordentlig før man svarer er en grei vane. Endret 5. juli 2015 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #17 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller.Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer!Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit?Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne...Anonymous poster hash: b868f...418 Nei, det kom da tydelig fram. Det er du som har bestemt deg for hva du skal mene før du har lest ferdig... Anonymous poster hash: 5fe20...315
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 Er generelt for å tenke på flere enn seg selv. Men lar meg ikke så fort irriterer. Drittungen på 19 år borti gata som kjører i 60 i 30sona derimot ønsker jeg alt vondt. Anonymous poster hash: 89eb0...3cd Ja det forstår jeg! Håper politiet blir tipset . Anonymous poster hash: 21704...699
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #19 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne... Anonymous poster hash: b868f...418 Når det står "hundegården" og "står i kjetting" så er det vel ganske opplagt at det er snakk om hunder som står på eiernes eiendom og er sikret fast? Tror du må jobbe med leseforståelsen din Anonymous poster hash: 51ffc...af9
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #20 Skrevet 5. juli 2015 Jeg irriterer meg ikke over naboen, har mer følelse av oppgitthet. Han er korka dum, og spiller i tillegg dansebandterrormusikk for hele nabolaget. Anonymous poster hash: 28e6c...50f
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2015 #21 Skrevet 5. juli 2015 Her irriterte jeg meg over tidligere nabo. Vi har trekkhunder som står ute døgnet rundt og bråker aldri om natten. Soveromsvinduet mitt går ut til hundegården. Jeg var høygravid, og den jævla naboen slapp sin lille drittbikkje ut løs kl 5 hver morgen for å lufte seg, da løp bikkja selvfølgelig bort til våre hunder som stod i kjetting, og det var lurveleven hver gang, jeg våknet selvfølgelig. Når man er høygravid og sovner klokka 2 på natta så vil man ikke våkne kl 5 av hundebråk. Nyttet ikke prate med ham heller. Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Du er helt rå! Dine hunder kan være ute, men ikke naboens???? Seriøst? Nei, det kan ikke være seriøst. Velger å tolke dette som ironi over ubrukelige naboer! Anonymous poster hash: b868f...418 Mine står i kjetting og ikke bråker. Hans hund blir sluppet løs kl 5 hver morgen på vår eiendom, til tross for båndtvang, og begynner å slåss med våre hunder som står fast. Du synes det er helt greit? Anonymous poster hash: 51ffc...af9 På deres eiendom? Det skrev du ingenting i første innlegget. Lei alle dere som kommer med "tilleggsinfo" når dere får litt motstand her inne... Anonymous poster hash: b868f...418 Når det står "hundegården" og "står i kjetting" så er det vel ganske opplagt at det er snakk om hunder som står på eiernes eiendom og er sikret fast? Tror du må jobbe med leseforståelsen din Anonymous poster hash: 51ffc...af9 Hundegården kan kan nå være plassert slik den står på grensen til naboen. Noe som gjør at nabohunden står på naboens eiendom. Anonymous poster hash: 78a1a...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå