Gå til innhold

Lilli, Karen eller Marthe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lilly med y er fint. Hvis dere skal skrive det med i stemmer jeg for Karen. Her er Lilly veldig populært, så hadde nok valgt Karen, selvom Lilly er hakket finere. Karen er koselig det også, kjenner en 8-åring som heter det :)

Anonymous poster hash: 1e014...24a

Alle er fine:) Men på hver sin måte, de er veldig forskjellige navn i mine ører. Karen er koselig, og ganske pent, selv om jeg liker betydelig bedre Maren. Karen uttales ganske forskjellig på ulike dialekter (Kaarn vs. Karen, og eventuell skarre-r blir veldig tydelig (personlig liker jeg godt Kaarn, men Karen ikke er like fint (de fleste mener kanskje motsatt))). Noen bryr seg mye om dette, særlig hvis man er fra eller har familie ulike steder. Marthe er et veldig koselig og fint navn. En del på min alder heter det, så for meg er det litt rart å bruke det nå. Men liker det egentlig godt i seg selv. Lilli (i alle fall skrevet Lilly) er veldig fint. Pent, koselig, fin klang. Ganske koselig, samtidig som det er litt i tiden nå. Tror jeg ville valgt Lilly av disse. Men alle er fine:)

Anonymous poster hash: 4e11b...0df

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...