Gå til innhold

Hva blir dere imponert av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd for meg så blir jeg imponert av penger og utdanning.

Anonymous poster hash: 26ab1...b96

Skrevet

Jeg blir imponert av mennesker som er klar i talen (direkte), som er seg selv, som det så fint heter og som følger drømmene sine.

Anonymous poster hash: 851d0...1b8

Skrevet

Utdanning. Men så sitter jeg bare med vgs selv..

Anonymous poster hash: 6c9a6...319

Skrevet

Sportslige prestasjoner.

Har master selv og skal begynne på doktorgrad innen fysikk. Utdanning imponerer meg lite (det er jo så lett).

Selv er jeg en kløne.

Blir spesielt imponert over de som løper oppover vegger og gjør alle mulige sprell med kroppen. Min mann er en sånn sprellemann og han falt for nerden med altfor store briller ;) opposites attract.

Anonymous poster hash: 90a7b...6e0

Skrevet

Utdanning og penger.

Anonymous poster hash: 329eb...d34
Skrevet

Det meste imponerer meg egentlig dersom noen er skikkelig flink i noe. F.eks dersom noen kan danse kjempebra, synge kjempebra, spille et instrument kjempebra, snakke mange språk flytende, veldig flink i idrett, veldig flink å bake osv.

Skrevet

Alle kan utdanne seg, hva er imponerende med det? Folk som har jobbet hardt, starta fra "scratch" og gjort suksess, det er jo imponerende ja. Eller aleneforsørgere som jobber, studerer, tar seg av barna og fullfører utdanningen. Jeg lar meg imponere av folk som ikke lar seg pelle på nesa og sier sin ærlige mening.

Anonymous poster hash: b5bb1...131

Skrevet

De som jobber med eldre og små barn (og er flinke til det de gjør!). Jeg tror det kommer av at jeg synes dette er så uhyre viktige oppgaver i samfunnet, samtidig som jeg selv overhode ikke eier den nødvendige tålmodigheten til å orke slike type yrker. Derfor blir jeg alltid like imponert når jeg hører noen med stor innlevelse fortelle om hva de gjør. Tenk, så fantastiske disse menneskene er da!?

Selv er jeg sikkert en av de du beundrer da HI, men 8 års høyere utdanning og god lønn ;)

Anonymous poster hash: 82a76...831
Skrevet

Det som imponerer meg er personer som har sine utfordringer og problemer (det være sykdommer, handikap, samlivsproblemer eller annet), men som likevel klager lite og velger å fokusere på alt som er positivt i stedet. Jeg elsker slike mennesker, og skulle ønske det var fler av dem.

Mange klager jo så det holder av vanlige små bagateller, og lite gir mer avsmak enn det.

Positive personer er gull! :) <3

Anonymous poster hash: bffd4...cbf

Skrevet

Mange mennesker imponerer meg. Men penger og utdanning imponerer ikke meg. Nå er jeg veldig imponert over de som jobber med mennesker. Jeg har nå sommerjobb med utviklingshemmede, og all ære til de som jobber med det fulltid. Som ekstra jobb er det supert. Men jeg ser ikke for meg at det er en jobb, jeg hadde orket fulltid.

Og mennesker som lever ut drømmene sine, selv om det ikke er helt A4. Også mennesker som jobber utrolig hardt for å oppnå det de ønsker. Mennesker med alvorlig sykdom, eller handikap som gjør det beste ut av livet, og lever bra liv. Mennesker som har gått gjennom helt grusomme ting i livet sitt, men klarer seg bra.

Anonymous poster hash: d6393...163
Skrevet

Imponert over folk som trosser egen psyke og fysikk og får til ting der andre ville lagt seg ned og gitt opp.

Anonymous poster hash: cbbd6...efa

Skrevet

Imponert over menn som setter familien først

Anonymous poster hash: c7ebe...5ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...