Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta30; tørr eg å sei takk!!!????!!!! ;-) hehe, tror eg må testa flere morgener for å få et SKIKKELIGT svar... Holde dåkkår oppdatert ;-) skal eg skrive deg opp på listå våras her inne?

Påfuglbarn; har eg og du IKM samme dag, på tirsdag? Ska eg skriva deg opp på listå våras?

Tihil og Lis84; kjenne eg e litt skeptisk te å svare takk... Men for all del, TUUUUSEN TAKK. Grunnen t at eg e så skeptisk, e jo fordi eg har lest her inne, at man kan få positive tester før IKM, så kommer mensen allikevel, og da viser det sei at det har vært ein kjemisk abort, dersom eg har forstått dette rett??? Correct me IF I'm wrong ;-) Men dersom dette stemmer, er jeg kjempelykkelig såå klart. Reiser på ferie mandag, og ska opp grytidligt tirsdag, for å reise videre, så det blir den avgjørende dagen. Så dersom det blir stilt fra meg her inne i ca 14 dager, vett dere at eg e på ferie ;-) Men kjenne eg meg sjøl rett, så klare eg vell ikkje å holda meg vekke fra tastaturet på Ipaden...men ska prøva og væra flinke...bare være med familien heile dagen...inntil barnas sengetid... (Lov og håpa jaffall)

Annonse

Der mistenker jeg TR kom. 

Veldig tidlig, tidligere enn forventet! 

Utrolig frustrerende altså! 

Hadde egentlig positiv følelse helt til i går, da mistet jeg alle "symptomer".

Nå er lutealfasen på 8/9 dager, vet ikke noe 100% da jeg ikke måler EL. 

Det er kanskje alt for kort, men så er det heller ikke så lenge siden jeg sluttet på P-ringen.

Kanskje hormonene ikke er helt i balanse enda. 

Tihil; Off, det va trist...e du heilt sikker? Siden du skriver mistenker... Krysse fingrane allikavel :-)

Eg sko nettopp jogge meg ein tur med minste på 2 i vognå...jogga ner ein bakke, og der tråkka eg skjevt, og mista balansen...eg slapp vogna og rulla rundt tre-fire ganger på asfaltbakke...vogna stoppa fint nede i bakken :-) HELDIGVIS, takk og pris. Men armen min/albuen min og håndleddet e absolutt forslått og mangler hud. Spørsmålet mitt, dersom eg e gravid NÅ, så ligger vell det så godt beskytta,at det ikkje ende i spontanabort :-(

Annonse

Der mistenker jeg TR kom.

Veldig tidlig, tidligere enn forventet!

Utrolig frustrerende altså!

Hadde egentlig positiv følelse helt til i går, da mistet jeg alle "symptomer".

Nå er lutealfasen på 8/9 dager, vet ikke noe 100% da jeg ikke måler EL.

Det er kanskje alt for kort, men så er det heller ikke så lenge siden jeg sluttet på P-ringen.

Kanskje hormonene ikke er helt i balanse enda.

Så kjedelig 😖 hvis du merker at lutealfasen din fortsetter å være så kort burde du få time hos gynekolog. Det er litt for kort til å bli gravid, alt under 10 dager regnes som defekt lutealfase, men se det an noen mnd 😊 det kan være hormonkluss hvis du nettopp har sluttet med hormonprevansjon.

Tihil; Off, det va trist...e du heilt sikker? Siden du skriver mistenker... Krysse fingrane allikavel :-)

Eg sko nettopp jogge meg ein tur med minste på 2 i vognå...jogga ner ein bakke, og der tråkka eg skjevt, og mista balansen...eg slapp vogna og rulla rundt tre-fire ganger på asfaltbakke...vogna stoppa fint nede i bakken :-) HELDIGVIS, takk og pris. Men armen min/albuen min og håndleddet e absolutt forslått og mangler hud. Spørsmålet mitt, dersom eg e gravid NÅ, så ligger vell det så godt beskytta,at det ikkje ende i spontanabort :-(

Så ekkel opplevelse, men; hvis du er gravid kan du ta det med ro 😊 lille er ikke større enn et knappenålshode og ligger godt beskyttet inni livmoren din, som igjen ligger langt nedi bekkenet 👍🏼😊

Ble plutselig usikker. Blør litt til og fra, men ikke som mensen. Friskt blod, og nok til at det blir rødt i skåla og så slutter det. Har egentlig ingen følelse av at det er mensen, pleier å ha mye kramper og smerter i magen.

Har et lite håp enda.

Uff, krysser fingrene for deg! Har du testet?

Påfuglbarn; den ser svakt positive ut, slik mine gjør.

Tatt test fredag, lørdag og i dag. Alle svakt positive. Tok ein CB test idag, teststrimler dei andre dagane...den va svakt positive idag OG.... IKM tirsdag ;-) Beg plutseligt å bli kvalmen nå for ein time siden...ferietur imårå, hipp hurra... Albuen min e som et åpent kjøttsår...men skifte på det heila tiå, så eg ikkje får bet i det.

Tihil; har tenkt på deg siden du skreiv sist...e et roa seg ned nå? Krysse fremdeles fingrene ;-)

gratulerer til dere to med positiv test👏🏻veldig glad på deres vegne 💛💛men kjenner jeg vil så gjerne jeg og😢 har en god følelse denne gangen for jeg har uvanlig mye uflod å har kjent stikkinger noen dager, i tillegg kjenner jeg litt ubestemmelig ømhet i brystene men jeg tør ikke håpe, for jeg blir så skuffa når jeg gang på gang får mensen.. Huff så utrolig uheldig med det fallet ditt Daim!😱godt det gikk bra👍🏻 her er vi 9dpo og det gledes til å teste, svir nok av en i morgen ja kjenner jeg meg selv rett

Da er vi helt likt, jeg er 9 dpo idag og, skal teste imorgen :) har ingen håp om at noe har skjedd naturlig her i gården gitt, men rart hvordan man ikke gir opp :-)

Er så lei av det bli-gravid kjøret at jeg snart spyr. Holdt på i så mange år og lykken har jo vært enorm når vi endelig har klart det for så å oppleve at verden faller sammen når vi mister.

Da er vi helt likt, jeg er 9 dpo idag og, skal teste imorgen :) har ingen håp om at noe har skjedd naturlig her i gården gitt, men rart hvordan man ikke gir opp :-)

Er så lei av det bli-gravid kjøret at jeg snart spyr. Holdt på i så mange år og lykken har jo vært enorm når vi endelig har klart det for så å oppleve at verden faller sammen når vi mister.

Spennende!👏🏻 skal du teste i morgen eller klarer då å vente? Rart det der med at du har sluttet å ha EL.. Kroppen er et forunderlig organ å vi skal visst ikke forstå alt men så vondt det er å verden raser når man ønske noe så sårt å det ikke går som det skal, å man må liksom prøve å tenke at den eneste grunnen til at det ikke gikk er at kroppen støter det fra seg for det ikke er levedyktig .. Jeg opplevde en MA for mange år siden, jeg var veldig ung så jeg taklet det nok bedre enn jeg ville gjort idag.. Har du andre barn eller er det første dere prøver på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...