Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tester nok imorgen :) Skal du?

Har heldigvis 2 barn fra før, hvis ikke hadde alt føltes meningsløst. En gutt på 8 og ei jente på 6 år og har ønsket meg nr. 3 siden minste var 2 år.

Det gjør det ikke noe mindre vondt å miste av den grunn, men da er det lettere å komme seg "opp på hesten" igjen og fungere i det daglige :)

Fortsetter under...

Hei igjen😊

Skjønner ikke så mye akkurat nå😳 Jeg fikk positiv eggløsning test den 16 og 17. Den 18 var den negativ👍 (Vi la inn aksjer, bare på den 16) I dag er jeg 9dpo og blør friskt blod?? Kommer bare på papiret når jeg tørker meg, trenger ikke å bruke bind. Hva kan dette være? Tanta allerede??👎😕 Har ingen mens smerter, og det har jeg virkelig, når jeg får mensen.

Noen som skjønner dette?

Hei igjen😊

Skjønner ikke så mye akkurat nå😳 Jeg fikk positiv eggløsning test den 16 og 17. Den 18 var den negativ👍 (Vi la inn aksjer, bare på den 16) I dag er jeg 9dpo og blør friskt blod?? Kommer bare på papiret når jeg tørker meg, trenger ikke å bruke bind. Hva kan dette være? Tanta allerede??👎😕 Har ingen mens smerter, og det har jeg virkelig, når jeg får mensen.

Noen som skjønner dette?

Festeblødning kanskje?

Har alldri opplevd det så jeg er ikke beste å uttale meg..

Annonse

Ble plutselig usikker. Blør litt til og fra, men ikke som mensen. Friskt blod, og nok til at det blir rødt i skåla og så slutter det. Har egentlig ingen følelse av at det er mensen, pleier å ha mye kramper og smerter i magen.

Har et lite håp enda.

Uff, krysser fingrene for deg! Har du testet?

Nei, ventet litt med å teste for å se om blødningen gir seg. Tester mest sannsynlig i morgen 😊 Krysset fingrene jeg også!

Påfuglbarn; den ser svakt positive ut, slik mine gjør.

Tatt test fredag, lørdag og i dag. Alle svakt positive. Tok ein CB test idag, teststrimler dei andre dagane...den va svakt positive idag OG.... IKM tirsdag ;-) Beg plutseligt å bli kvalmen nå for ein time siden...ferietur imårå, hipp hurra... Albuen min e som et åpent kjøttsår...men skifte på det heila tiå, så eg ikkje får bet i det.

Tihil; har tenkt på deg siden du skreiv sist...e et roa seg ned nå? Krysse fremdeles fingrene ;-)

Takk *Daim*!

Det roet seg litt. Det kommer fremdeles noe, men kun når jeg er/sitter på toalettet. Når jeg tenker meg om har gynekologen sagt at jeg er "lettblødelig", så nå klamrer jeg meg fast til det halmstået.

Har du kjent noe etter fallet? Jeg tenker i utgangspunktet at knøttet er så lite at det ikke skal ta noe skade helt inni der. Det er vel mer mor som får skrammene! Går det bra med deg?

Jeg tok en ny test i ettermiddag (ja jeg er ei testetøs😝 blendahvit la jeg den bort for så å se på den senere, da skimtet jeg såvidt en ultra svak strek! Trodde jeg så syner men når jeg la den ved siden av EL test for å sammenligne test strek å kontroll strek var det jaggu noe der!! Ja jeg vet strek etter 5 min er ugyldig men jeg klarer ikke la vær å juble inni meg!!!🎉det MÅ jo være noe

God måren jentår. Nå våkna me akkurat på hotellet i Kristiansand. Båten t Danmark går 08.00. :-) 14 dagar på ferie ska bli DAJLIG! Eg kjøpte meg ein dobbeltest igår, av den typen med ukesindikator...269,- ikkje råd t å væra testoman eg jaffall...men tenkte mer at eg kjøpte dei, siden eg nå har IKM idag, og det e mer seriøst fra nå av, dersom tante rød holde seg laaaaaangt unna! Men velge allikavel, og vente med testingen t imårå tidligt på Dansk jord :-)

Tihil; Jotakk, det går etter forholdene bra...mangler ALL hud på eine albuen, og er skrapt opp ganske bra langt siden, men det gror nok itte kvart. Handla inn mange ting på apoteket t såret :-) masse lykke te med all testing i disse dager jentår!!!! Spennandes tider jammen...fortvil ikkje, dersom testen blir blendakvit, det e bare for tidligt :-)

Så spennende vi3blir4<3 :)

Krysser fingrene :)

Jeg tok en CB idag, og tolker den som negativ, selv om den kanskje har fått en svaaaak skyggestrek. Veldig vanskelig å se på bilde, men jeg tror det bare er konturene etter der hvor streken egentlig skal være..

http://tinypic.com/view.php?pic=2lna2xz&s=8#.VbceWOc4Xcs

11 dpo, så nå skal jeg holde meg til ikm :)

Krysser fingrene for dere andre og positive tester i fleng! :)

Annonse

Hurra vi3blirvi4 og Jenta30: den ser positiv ut for meg! Ta en til om noen dager😊

Tihil, kjedelig å høre, håper du snart får positiv test!

Måtte ta en test til i dag og nå er det ingen tvil: http://tinypic.com/r/14ipqc9/8Jeg er gravid! Hurra!

Hurra vi3blirvi4 og Jenta30: den ser positiv ut for meg! Ta en til om noen dager😊

Tihil, kjedelig å høre, håper du snart får positiv test!

Måtte ta en test til i dag og nå er det ingen tvil: http://tinypic.com/r/14ipqc9/8Jeg er gravid! Hurra!

Ja jeg er veldig usikker, det må i såfall være noe av det svakeste krysset jeg har sett 🙈 ikm om 3 dager - så blir spennende å se!

Ingen tvil om din test hvertfall 😍 gratulerer!!! 😊

Hjelpes jeg kastet nettopp opp 2 ganger! Det kom helt plutselig. Får jo ikke noe særlig forhåpninger nå da 😵😳 er det i det hele tatt mulig å begynne å spy før testen blir positiv?

Etter MA el SA er sjansen kjempe stor så jeg har trua på deg. Testen blir sterkere.

Anonymous poster hash: 2d8c0...6e0

Hei jentår.

Gratulera såå mye t deg Påfuglbarn med et lite frø i magen ;-) og tvitvi t dåkkår andre, som endå vente spendt på svar...ikkje gi opp håpet, før tantå har meldt sin ankomst, og til og med da, kan du jo være gravid...

Her i Danmark, må vi heilt opp t resepsjonen, for Internett...og det gidde vi ikke. Deiligt med to uker uten nett på iPad og tlf og et tv med kun dansk og tyske kanaler. Blir sååå mye familietid då, og det e heilt fantastisk deiligt. Nå ville hu eldste opp i bassenget, som ligge ved resepsjonen, og ta seg et kveldsbad, så då utnytta eg den tiå, med noen ord her inne... Igår tirsdag hadde eg IKM, og eg klarte og venta med å testa til idag morges 05.30. Då klarte eg ikkje venta MER. Ein digital CB ukesindikator kunne etter noen minutt fortelle meg og min mann; GRAVID 1-2 ...... Sååååååå utrolig glad asså!! Gikk på ein pp det...dumt det ikkje er likt for alle ;-( Komme t å følge dåkkår videre, og e spendt på koss det går med dåkkår... Masse lykke te ALLE SAMMEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...