Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke fått mensen etter fødselen ennå, men fekk jo plutselig positiv eggløsningtest på Torsdag😁 Vi fikk bare lagt inn aksjer 1 gang, så har ikke troa👎 Men var bittelitt blod på papiret i dag, etter toalett besøk, så kan jo være feste blødning? Blir spennende å se😁

Fortsetter under...

Thihil; legge deg til på listå våras her inne eg då ;-) du har IKM 27 juli og eg har 28.juli... Regna sånn ca at eg hadde EL rundt den 14.juli...men ser du seie rundt den 15-16 juli på deg... Nå blei eg jo kjempeusikker... Men klart, me ser jo det rundt ikm tider da ;-) Kan eg spør deg kass dagar du la inn aksjer og evt dere andre også denne måneden? 5,8,11,12,13,14 og 16 her i gården.

Ellers er mine symptomer pr idag 6dpo;

* extreme murringer/menssmerter både nederst i magen og bak i ryggen fra 14juli

* føle et forsiktigt press langt nede i systemet

*oppblåst i magen

*hard og løs mage

*hvit utflod

* tett nese, uten å væra forkjølet

*små leggkramper i venstre legg

Mye mulig at eg kjenne etter og * kjenner symptomer * som følge av dette. Meeeen jentår, detta gjenstår jo å sjå... Masse lykke til dere alle, eg e sååå spendt på resultatet, i likhet med dere andre ;-)

Takk *Daim*

Hyggelig å være med på lista!

Jeg har litt uregelmessige perioder og tydeligvis en litt kortere lutealfase enn vanlig. Rundt 10-11 dager. Har også 25/26 dager i perioden min i snitt. Kalkulatoren sa jeg skulle ha EL ca 13. Men kjente tydelige symptomer 15 med smerter og slim, så tror denne datoen er riktigere, derfor var vi også aktive litt lengre med aksjene enn ventet ;)

Vi la inn aksjer fra 5, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16. Puh!

Håper bare ikke den korte lutealfasen skaper noe trøbbel!

Annonse

Annonse

Først å fremst beklager ekle detaljer men opplevde litt klumpete hvit luktfri uflod igår 4dpo😱kan ikke minnes å ha opplevd det før.. Husker ingenting fra første graviditet.

Leste en plass at det kan være graviditetstegn!?! At når en blir befruktet renskes det liksom opp å gamle celler å div kommer ut som uflod.. Noen som vet?

Endret av Vi3blirVi4<3

Vi3blirvi4; eg OG har lest det ;-) kosligt da, håpa det stemme det då ;-) eg har og utflod, men mer litt hver dag...pleie ALDRI å ha mens smerter/murringar før mensen kommer, da blir det ille. Men denne mnd, har eg hatt mens smerter siden EL....så krysse alt eg har for oss jentår...to dagar igjen t ferie... ;-)

Vi3blirvi4; eg OG har lest det ;-) kosligt da, håpa det stemme det då ;-) eg har og utflod, men mer litt hver dag...pleie ALDRI å ha mens smerter/murringar før mensen kommer, da blir det ille. Men denne mnd, har eg hatt mens smerter siden EL....så krysse alt eg har for oss jentår...to dagar igjen t ferie... ;-)

Spennende daim🙌🏻 er så redd for å kjenne etter på symtomer for jeg har innbilt meg før å blir så utrolig skuffa.. Skal prøve å ikke kjenne etter å hvertfall vente til 11dpo før jeg tester

Herlighet så spennende, og så hyggelig å kunne dele ventingen med noen :) 

Håper alle disse små tegnene vi kjenner på er positive hint.

Vi3blirVi4<3: Så fin nettside! Genialt :) 

Helt enig i det å kjenne etter symptomer, lett å kjenne litt ekstra etter og bli skuffa når det viser seg å ikke være noe. 

jeg må teste 11 DPO for det er siste dagen mannen er hjemme før han reiser bort på jobb. Har egentlig ikke lyst til å finne ut av der alene.

Jeg slenger meg med her, men aner ikke om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Hvis jeg har hatt eggløsning har jeg hatt det mellom 17-19 juli :)

Hadde utskraping etter min 2. MA 8 juni og fikk mensen igjen 4 juli.

IKM blir rundt 1 august :)

Vi skal inn til prøverør 19 august, så hadde håpa på et lite mirakel i mellomtiden. Har brukt pergokurer av og på siden februar 2014 og mistet begge gangene jeg har blitt gravid på det, så det tør jeg ikke mer.

Problemet hos oss er at jeg ikke har egne eggløsninger. ingen diagnoser eller noe, ting har bare stoppa helt opp til tross for stabile sykluser.

Eg OG SKAL teste om 5dagar ;-) eg føle meg gravid, for å væra heilt enige...føle det e noe lite, på str med ei lita hånd, som presse litt i underlivet...asså ikkje presse utover eller noe, men kjenne et innvendig lite press i systemet, om eg kan forklara et sånn.. Men time will show ;-)

Er utrolig tørst om natten for tiden. Drømmer mye rart, mye mareritt! 

Drømmer at er så tørst at jeg drikker alt jeg kommer over, og mye alkohol. Våkner helt uttørket i munnen og blir helt fortvilet av at jeg har drukket. Og så våker jeg til.

I natt drømte jeg at jeg var utro og ble oppdaget.... Ikke hyggelig!!! :(

Noen andre som har opplevd mye urolige drømmer? 

Eg drømme ingenting ENDÅ.... men huske eg gjorde det i forrige svangerskap... Eg klarte ikkje å holda meg lengre, sååååå lenge t IKM på tirsdag... Tok ein liten billigtest idagmårres.... Det blei ein liten svak positiv test...veldig svak, men teste på nytt kvar måren fram til tirsdag, så ser me jo om den blir sterkare ;-) har noen billigtestar lignandes, som bare kan brukast opp ;-) wiiii, glede meg t testingar fram til tirsdag :-) Glede meg OG t å hørra om dåkkas testingar nå fremover ;-) Lykke te, te oss alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...