GĂ„ til innhold

IKM uke 31 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR her, og vi gÄr inn i vÄr pp7. Da lager jeg en ny IKMgruppe :)

Mandag 27 juli:

Tirsdag 28 juli:

Onsdag 29 juli: Fisken2012

Torsdag 30 juli:

Fredag 31 juli:

LĂžrdag 1 august:

SĂžndag 2 august:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandag 27 juli:

Tirsdag 28 juli:

Torsdag 30 juli:

Fredag 31 juli:

LĂžrdag 1 august:vi3blivi4<3

SĂžndag 2 august:

Skrevet (endret)

8pp, 8 gang det klaffa med nr1 sÄ hÄper det er lykketallet:)

Driver du med EL testing og temping eller?

Endret av Vi3blirVi4<3
Skrevet

Mandag 27 juli:

Tirsdag 28 juli: *Daim*

Torsdag 30 juli:

Fredag 31 juli:

LĂžrdag 1 august:vi3blivi4<3

SĂžndag 2 august:

Vi har vÄr 1pp denne mnd. Tok ut H-spiral 27.april. Og ante ikkje hvilken syklus eg hadde fÞr ut juni mnd, da eg har gÄtt med spiral siden Jan 2014. SÄ ante ikkje katti eg hadde EL. NÄ vett me at eg har 28dagers syklus. Glede meg t resultatet. Dette blir vÄrt 3.barn. To barn pÄ 12 og 1,5 fra fÞr :-) glede meg t Ä *bli bedre kjent m dere* og sjÄ koss det gÄr m dÄkkÄr....

Skrevet

Juhu:) ny forsyning med EL og gravididtetstester i posten idag!

Skrevet

VÄr 7 pp nÄ, men har prÞvd pÄ tredjemann i 3 Är nÄ. Jeg har brukt el-tester fÞr, men trenger det egentlig ikke, for jeg kjenner nÄr jeg har el. Temping har jeg aldri prÞvd. Men er veldig god til Ä kjenne etter symptomer etter el, og g-testing ;) hihi :)

Skrevet

Koss gÄr det med dÄkkÄr jentÄr...beg Ä legga inn aksjer? Det har me... 5,8 og idag. Videre imÄrÄ, 13,14 og 16... NÄr EL e rundt den 14, passe dagane eg har ramsa opp her dÄ?

Skrevet

Vi har begynt med aksjer ja ;) annenhver dag her :)

Skrevet

Har og begynt med annenhver dag😊fra dag 7, regner med EL er rundt dag 15 eller 16.. Spennende dager fremover! Tvi tvi, gleder med til dpo dagene, de gĂ„r sĂ„ seint men er sĂ„ spennende!!!

Skrevet

Tror kanskje jeg sniker meg inn hit, 1. pp. Skal ha egglÞsning i dag i fÞle appen min, ikm 30. juli men mener jeg kjente egglÞsningssmerter allerede i helgen. Har ett barn fra fÞr men det var sÊrdeles uplanlagt sÄ er veldig spent pÄ hvor lenge vi mÄ prÞve pÄ nummer to! 

Anonymous poster hash: 7778e...2da
Skrevet

Mandag 27 juli:
Torsdag 30 juli:
Fredag 31 juli:
LĂžrdag 1 august:vi3blivi4<3, Nordlys13
SĂžndag 2 august:

Slenger meg pÄ her. 2pp for nr 2. 1 barn tok 2-3 Är, hvor vi til slutt lyktes med IVF. HÄper det gÄr raskere denne gangen :-)

Skrevet (endret)

Velkommen 😊 er noen i dpo? Her har ikke EL vĂŠrt enda sĂ„ det sendes stadig inne svĂžmmere😂mĂ„tte en av dem klare det!!

Endret av Vi3blirVi4<3
Skrevet

Etter syklusloggen min, sÄ er el i morgen...men jeg tror egentlig den har vÊrt. Men vi legger fortsatt inn aksjer annen hver dag. Blir spennende tid fremover. Heier pÄ alle oss :)

Skrevet

Venter pÄ El. Egentlig spent pÄ om den i det hele tatt er kommet tilbake. Ammer ei lita pÄ 8 mnd ganske hyppig. Mens har jeg hatt i 4 mnd, men usikker pÄ El. Temper denne mÄneden, sÄ er spent Ä se. Noen av dere som temper?

Skrevet

Spennende😊tror EL er idag, strimmel var veldig sterk i morres, satser pĂ„ den er helt tydelig i ettermiddagđŸ‘đŸ»Ă„ temp var lav sĂ„ det er godt tegn pĂ„ at den ikke har vĂŠrt.

Jeg temper bare en gang i blant for Ä sjekke gjennomsnitt.. Og nÄr jeg ser den har steget vet jeg EL har vÊrt, da styrer jeg ikke mer med det..sÄ sjekker jeg kanskje rundt IKM, stiger den ikke ytterligere rundt da fÄr jeg en indikasjon pÄ at det ikke lykkes allerede en god stund fÞr mensen kommer..

Skrevet

Spennendetror EL er idag, strimmel var veldig sterk i morres, satser pÄ den er helt tydelig i ettermiddagÄ temp var lav sÄ det er godt tegn pÄ at den ikke har vÊrt.

Jeg temper bare en gang i blant for Ä sjekke gjennomsnitt.. Og nÄr jeg ser den har steget vet jeg EL har vÊrt, da styrer jeg ikke mer med det..sÄ sjekker jeg kanskje rundt IKM, stiger den ikke ytterligere rundt da fÄr jeg en indikasjon pÄ at det ikke lykkes allerede en god stund fÞr mensen kommer..

Da er ettermiddagens aktivitet fastsatt ;-) HÄper det blir klaff!

Kanskje veldig greit Ä bare tempe innimellom. Tempet enkelte sykluser forrige runde, men synes det Þkte litt stresset rundt Ä fÄ det til. SÄ kuttet det ut. Sover ofte dÄrlig og vÄkner aldri pÄ samme tid, sÄ syntes kurvene ble litt all over the place. Men nÄ er det greit for Ä se om EL er tilbake og om det er noe poeng i Ä begynne "intensiv" prÞving ;-)

Skrevet

Ja viktig Ă„ kjenne om det fĂžles ok, er det bare stress Ă„ uro med det ikke gjĂžr det, det kan ha negativ effekt.. Jeg liker Ă„ ha litt kontroll, syns det er vĂŠrre Ă„ ikke vite Ă„ gĂ„ rundt Ă„ tenke hadde jeg EL eller ikke da jeg trodde, traff vi, hadde vi nok sex osv😊 sist prĂžveperiode var fĂžrste gang jeg prĂžvde EL tester Ă„ jeg elsker Ă„ ha den kontrollen, ser ut som EL kommer noenlunde samme dag som sist og, da kan det tenkes jeg dropper dem neste gang om det ikje gĂ„r..

Skrevet

Hei alle sammen😊

Noen som kan legge meg til pĂ„ den 31 Juli? Har ei lita tulle, som var 3 mĂ„neder pĂ„ Torsdag, og fant plutselig ut at jeg hadde egglĂžsning i gĂ„r, sĂ„ da har vi lagt inn litt aksjer. SĂ„ fĂ„r vi se hva som skjer😁

Skrevet

Mandag 27 juli:

Torsdag 30 juli:

Fredag 31 juli: Lis84

LĂžrdag 1 august:vi3blivi4<3, Nordlys13

SĂžndag 2 august:

Skrevet

NÄ e denne mnd "prÞving" over for denna mnd, sÄ nÄ e me godt inni DPO-land ;-) Lagt inn aksjer 7dagar denna mnd, fÞr og etter EL. All denne ventinga gjÞr meg sprÞ...har nesten ikke tÄlmodighet til Ä vente med testinga. Men dagen vi reiser pÄ ferie, er testedagen. Skal klare Ä venta t den morgenen...tirsdag om litt over ei uka...kor mange dagar fÞr TR kan man egentligt fÄ et positivt svar? Ser flere her inne tester mange dagar fÞr...

Skrevet

Da er jeg i dpo-land ogsÄ :) etter utregning hadde jeg el i gÄr, men jeg tror selv den kom litt tidligere enn det.....men er uansett i dpo-land nÄ hvertfall.

Daim: jeg har fÄtt positiv g-test opptil 5 dager fÞr ikm tidligere :)

Skrevet

Tror kanskje jeg ogsÄ er dpo. I fÞlge kalenderen er EL i dag, men hadde ganske sterke egglÞsningssmerter i gÄr kveld. SÄ tror det skjedde da. Tp er litt hÞyere i dag. Men kan ikke stole helt pÄ tp da det ble veldig urolig sÞvn pÄ nattmorgenen siden lille gull pÄ 8 mnd holdt det gÄende fra kl 04. Er jo ikke sikker pÄ om EL er kommet tilbake i det hele tatt. Men vi har gjort det vi kan pÄ sexfronten uansett om EL var i gÄr kveld eller kommer i dag ;-) SÄ da er det bare Ä vente Ä se.

Jeg er ikke sÄ glad i tia fram til IKM. Synes dagene er ekstremt lange og jeg sliter med Ä konstentrere meg om noe annet.

Ift testing fĂ„r jo noen tidlig positiv. Med lille gull fikk jeg negativ test 9 dpo, men positiv 12 dpo. SÅ jeg er vel ikke av de som raskest produserer HCG.  Men jeg er testoman, sĂ„ starter uansett tidlig Ă„ teste. Risikoen med Ă„ teste tidlig er jo at man oppdager kjemiske graviditeter, som man kanskje ikke ville oppdaget dersom man ventet til testdag. Been there, done that. Det gjĂžr jo veldig vondt, men klarer likevel ikke stoppe meg fra Ă„ teste tidlig. Men har lĂŠrt at det er greit Ă„ vente med Ă„ slippe gleden uhemmet lĂžs. 

Uansett; Lykke til alle sammen. Er spent Ä se hvordan det gÄr for alle, krysser mange fingre for oss  :-) !!

Skrevet

Heihei!

Helt ny her inne! :) 

Venter nÄ spent pÄ IKM 27. juli etter egglÞsning rundt 15/16. 

Kjenner absolutt ikke noen symptomer enda. HÄper ikke det betyr noe. 

Har prÞvd 2 ganger tidligere sÄ dette blir pp3 for oss. 

Skrevet

Velkommen Tihil :)

Ingen symptomer enda her heller....men det er jo litt tidlig enda ;)

Skrevet

Kjenner faktisk en del murringer nÄ og litt Þm i brystene, men er sÄ usikker pÄ om jeg kun kjenner det fordi jeg kjenner sÄ veldig etter, og hÄper pÄ noe. 

Har bestemt meg for Ä ikke ta noen tester fÞr ikm, ble sÄ skuffa og bygde opp sÄ mange forventninger rundt hver test sist gang. Venter heller pÄ TR og tester dersom det ikke kommer noe. 

Kunne tydeligvis lite om dette fÞr vi startet. Herlighet sÄ treffsikker en egentlig mÄ vÊre for at det skal klaffe. 

Har sÄ store forhÄpninger til denne runden, fÞler vi gjorde en hederlig innsats vertfall ;) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...