Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Nei, men er det noe likt C24? Den var helt sykt bra, men ble dessverre tatt bort fra hyllene... 😔 Anonymous poster hash: 1de94...596
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #3 Skrevet 18. august 2015 Har også prøvd C9, gikk ned 2,1 kg :-) To første dagene var tunge siden man ikke kunne spise noe særlig. Og så synes jeg at det ofte ble lenge uten mat mellom middag og frokost igjen (spiste middag i 3-4 tiden på ettermiddagen) Men er glad jeg holdt ut og kom meg gjennom det :-) Anonymous poster hash: 5d477...04f
Gjest Jigglewiggle Skrevet 18. august 2015 #4 Skrevet 18. august 2015 Tråden er ryddet for reklame. JW, brukermoderator
Tulla800 Skrevet 18. august 2015 #5 Skrevet 18. august 2015 Har også prøvd C9, gikk ned 2,1 kg :-) To første dagene var tunge siden man ikke kunne spise noe særlig. Og så synes jeg at det ofte ble lenge uten mat mellom middag og frokost igjen (spiste middag i 3-4 tiden på ettermiddagen) Men er glad jeg holdt ut og kom meg gjennom det :-) Anonymous poster hash: 5d477...04f Ja, de to første dagene kan være ekstra tunge siden man ikke skal spise mat da (annet enn fra fri listen). Jeg delte opp kcal slik at jeg spiste litt til lunch og resten til litt senere middag. Ellers kan man spise litt fra fri listen på kvelden hvis man kjenner behovet. Så bra du ble fornøyd med C9, den er super som en kickstart til et sunnere liv
Anonym bruker Skrevet 18. august 2015 #6 Skrevet 18. august 2015 Les den andre c9-tråden her inne før du starter. Anonymous poster hash: fed2c...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå