iMilla Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Dere som har barn fra før; når tenker dere på å fortelle det til søsken? Vi har en på 1 år og en på 3 år. Nå er vi 12 uker på vei, og litt usikker på når vi skal si det. Sjansen for at det går bra er jo høy nå, men er jo lenge for de å vente. Hva tror dere, og når forteller dere? :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Vi fortalte det i uke 13, hadde da vært på to ultralyder(inkl duotest) og sett at alt såg fint ut. De er 4 og 6. Med så så små som dine er så hadde jeg nok ventet, de skjønner fortsatt ikke så mye av det, hvertfall ikke 1 åringen. Nå er jeg 20 uker og det er først nå de er begynt å snakke om babyen og spesielt 4 åringen spør om den ikke kommer snart, så det blir nok en lang ventetid. Så sånn sett er det også en grunn til å ventemed å si det. Anonymous poster hash: efff3...bd9
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Vi fortalte det i uke 10 til 3-åringen, rett og slett fordi hun ble redd av at jeg hele tiden var så dårlig og skjønte ikke hvorfor jeg ikke kunne være med på ting. Hadde en skikkelig tøff start på svangerskapet på det gikk ikke å holde det skjult særlig lenge. Hadde også vært på tidlig ul da, så vi var temmelig sikre på at det ville gå bra. Nå er jeg 27 uker på vei og hun er ekstremt gira, men fra uke 14-23 så gikk tiden sakte tror jeg og hun brydde seg ikke så veldig. Nå vises magen godt og hun kjenner sparkene så nå er det mye fokus på det. Ventetiden blir nok veldig lang, men føler ikke vi hadde noe valg.. Anonymous poster hash: e177b...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå